ben tot pag 300 gekomen met bijlezen heeft me meer dan een uur gekost. ga nu ff in bad en begin morgen weer bij pag 301 hihihi. kletskousen! Inbakeren: mag maar tot 6 maanden omdat ze dan naar de buik kunnen draaien. Ze zeggen dat je het beste alle slaapjes kunt inbakeren omdat ze er dan het beste aan wennen. Speen: ik geef martijn zelden een speen, ook geem muziekmobiel etc voor het slapen. Hij moet leren zelf in te slapen. Als ze eenmaal gewend zijn aan iets probeer het dan maar weer eens af te wennen. Duimen doet Martijn ook niet, hij ligt ingebakerd dus kan ook niet hahaha Winderig: jaaaaaa Martijn laat altijd heel veel scheetjes, poepen is nu minder 2x per dag maar wel veeeeeeel, tot aan zijn rug toe onder zeg maar!
Die mail van pampers is opzich best interessant. Nu staat er in dat het weer hoog tijd wordt om te sexen
Hier ook naar bedje.. Truste! Succes allemaal vannacht! Ik hoop dat we hier weer een goede nacht hebben vannacht!
Goeie avond dames! Allereerst wil ik iedereen alsnog een heel goed nieuwjaar wensen vol liefde, geluk en gezondheid! Ik geloof dat ik afgelopen zaterdag mijn laatste berichtje had getypt en sindsdien hebben jullie weer heeeel veel gekletst. Ik was gisteren al begonnen met bijlezen, maar ik moest me door meer dan 50 pagina's (inmiddels bijna 80! ) heen worstelen. En eindelijk... zojuist bereikte ik DEZE pagina. De letters dansen nu voor mijn ogen. Ik had het natuurlijk ook niet kunnen doen en gewoon vanaf gisteren weer kunnen meekletsen zonder terug te lezen, maar ik ben gewoon veel te nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat. Niet dat ik alles heb kunnen onthouden, maargoed... Hoe dan ook, ik heb alles gelezen en ik leef met jullie mee, ook al reageer ik niet dagelijks. Ik probeer er vanaf nu weer in te springen...
Hier een uit getelde, slapend kind op mn arm Hij had zich in slaap gehuild maar werd weer huilend wakker met een zielig huiltje, van help ik weet het niet meer, dikke pruillip
Zo hehe, ik ben ook weer bijgelezen, maar nu te moe om te reageren, dus ga mn bedje in. Angelina nog even laatste voeding doen en hopen dat ze vannacht wel onrustig blijft anders vrees ik dat het een heeeele lang nacht wordt Truste en tot morgen!
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Dafje~ 3 januari 13:30 uur Kinderfysiotherapeut Fenna Blondie~ 4 januari 9:00 uur Reese CB + 1e vaccinaties Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Jennie~ 4 januari 16.00 uur Sollicitatie JR Sport Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan Gwendolyne ~ 8 januari Mika kinderfysio Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies) Jennie~10 januari sollicitatie Nationale Nederlanden Ikke1981~11 januari 15.50 Quinn cb eerste prikjes MissyM~ 14 januari CB Blondie~ 14 januari Telefonisch consult KA ivm medicatie Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK Roelie~14 januari 13.45 uur eindcontrole VK Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!! Roelie~15 januari 11.15 Jens CB 1ste prikken Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan Roelie~16 januari Niels kinderarts aanvraag gedragspsychologisch onderzoek Rachel~ 17 januari Fayenne CB 1ste prikjes Jennie en Desiree ~ 18 januari dagje naar de sauna !! 19 januari MEETING Amersfoort Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle Jennie~ 22 januari 11.15 uur Esmay CB + 1e vaccinaties Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Blondie~ 25 janauri Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Roelie~7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Serafijntje~12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~13 februari René jarig 14 februari: Valentijnsdag! Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Dafje~ 3 juli 5 jaar getrouwd! Debby~31 oktober 14.00 uur trouwen!! Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort: Serafijntje Roelie (chocolaatjes ) Melina (vruchtensappen) Daphne Petra (muffins) Blondie Ilse (koffie/thee) Stasia (cola light ) Indigo (zo goed als zeker ) Muriel (eventueel), Esther (eventueel) Rachel (zo goed als zeker) *12 dames*
Hmmm, wat zal ik meenemen naar de meeting? Iemand nog behoefte aan iets? Hoe laat spreken we eigenlijk af? Ik geloof dat ik ergens had gelezen dat iemand verzocht om 's ochtends af te spreken, maar niet te vroeg omdat sommigen een eind moeten rijden. Als we laat in de ochtend afspreken, zijn we waarschijnlijk dus rond lunchtijd bij Ilse. (Of trek ik nu een voorbarige conclusie? ) In dat geval zou ik bijvoorbeeld een paar zakken afbakbroodjes kunnen meenemen? Ik zou ook wel een lekkere soep willen maken, maar dat is voor mij niet handig meenemen (ik reis met het ov). Waarschijnlijk wordt het dus iets kant-en-klaars...
Ik vind het trouwens erg leuk dat er zoveel novembermama's naar de meeting komen. Ik kijk er erg naar uit om jullie (weer) te ontmoeten en ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar alle babies!
Ik neem iets van frisdrank mee. In ieder geval cola light want dat drink ik altijd. Deniz krijgt altijg om 11.30 de fles dus dan is het handig als ik er alvast ben. Maar ik denk dat het verder nog wel wordt besproken hier.
Serafijntje, zou jij achter mijn naam cola light kunnen zetten? Dan hoef ik die lijst niet weer opnieuw te posten.