November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

't was ook een ontzettend lief beest. Dat vond zelfs mijn moeder en die moet niks van katten hebben alleen onze kat vond ze lief ;)

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ach jee, Ilse, arme Snuffie :( En arme poezenmama en poezepapa :(

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hoe is het eigenlijk met Muriel? Die hebben we ook al een paar dagen niet gezien, toch? En Fem? En Butterflymom?

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Linda, begrijpelijk.
    Ik ga dan wel niet, maar ik begrijp je volkomen.

Goeie nacht! 22.30 - 6.30 (ik was al een uur wakker)
    6.30 - slaapt nog steeds

Ik word trouwens helemaal gestoord. Er piept hier iets in huis. Ik weet alleen niet wat.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wel, de BV ging gisteren ook goed. Soms na 2.5 uur al maar niet zo vaak als normaal. Ik begin te vermoeden dat het voeden zonder tepelhoed hier mee te maken heeft...
    Maar auw, auw, wat doet het pijn. MIjn linkertepel, ik snap er niks van.Leg ik dan verkeerd aan? Rechts voel ik nl niks. Maar links.... :'(

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow nee Ilse, wat erg! ik vond het zo'n lieve poes! vorige keer nog even "gekroeld" :cry: da's toch je worst nightmare?
    sterkte!

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Worden jullie trouwens ook zo gestalkt? Ik was er al bang voro bij het aanvragen van al die gratis meuk.
    Net dus post van de Postbank over een rekening enzo. Nou dat wil ik dus helemaal niet. POTJANDOSIE!

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb iets gemist, wat is er met de poes?

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hmmm Maria, pijn bij BV is nooit goed zegt men. Misschien eens een lactatiekundige vragen om een voeding te observeren? De meeste zorgverzekeringen vergoeden een consult. Mij heeft het zeker geholpen om te praten met een LK.

10. Niet meer actief

(nog even spammen hoor :( )

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ah Ilse, wat erg zeg!

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw dat mag hoor Ilse, het is een mooie kat dus spam jij maar lekker!

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wij krijgen hier ook wel reclame dingen binnen, maar ik kiep ze gewoon weg zonder te lezen. Telefoontjes neem ik vaak niet aan (als ze bellen het meestal met een onderdrukt nummer, en de meeste mensen die ik ken hebben dat niet...en anders spreken ze maar wat in). Dus ik heb wel de lusten van de gratis spullen, maar beperkt last ervan.

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Is die felicitas doos de moeite waard?

15. Niet meer actief

Morgen meiden! Ook hier een goede nacht; 12 uur laatste fles en ze melde zich netjes om 7 uur!

@Ilse; Och meis wat kl*te! Sterkte ermee!

Moet om 11.40 uur bij de HA zijn voor mijn oren, laat meteen weer even naar Esmay kijken. Die lag gisterenavond weer zo hard te ronken...en benauwd te ademen...En het feit dat ze zo weinig drinkt maakt me nog wat ongeruster...

Ben benieuwd of ze niet iets kunnen voorschrijven voor die benauwdheid..?

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik met zeggen, mijn linkertepel ziet er raar uit, maar dat was al voordat ik zw.was. Ik wil er opzich wel een foto van posten, maar dat is ook zo raar.

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hoe drinkt ze nu Jen, wel fijn dat je een goede nacht hebt gehad

18. Niet meer actief

Gisteren de laatste fles maar weer 80 cc en vanmorgen 100 cc (met heel veel moeite) nu is ze weer wakker, dus ga maar weer een flesje maken..

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Aan de 'zogende'moeders. Ik heb van de week in de uitverkoop leuke bvshirts gekocht bij prenatal.
    Heb ze van mijn mama gekregen voor 3 koningen. Hihi

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik zou het niet weten, die heb ik niet aangevraagd. Had geen zin in bezoek bij de doos ;) Volgens mij heeft Dafje ' em wel gehad.

Deel Deze Pagina