Felicitasdoos. tis maar net waar je waarde aan hecht. Als je een 'je moet een gegeven paard niet in de bek kijken' type bent, dan is ie de moeite waard. Anders niet.
hier precies hetzelfde en Missy, de felicitas doos is niet echt de moeite waard. alleen maar kleine proefdingetjes en wat kleinigheidjes en voor de rest.. RECLAME! maar goed, mag een gegeven paard niet in de bek kijken
Oh nou ze komt volgende week zal wel meteen zeggen dat ik weinig tijd heb haha vangelis met oud&nieuw hahaha
dat echte baby is hier al een tijdje weg hij heeft maat 3 van de pampers, draagt al maatje 62/68 en heeft schoenmaat 16/17!
Nog maar even weer in de groep grooien Nog iemand intresse in voeding voor Hongerige baby's van Nuntrilon?
godver man, het sneeuw is blijven liggen en ik wil vandaag gaan winkelen maar ga dus echt niet rijden in de sneeuw. dat heeft me vorig jaar 2x een auto ongeluk opgeleverd!
Maria, is zeker handig die BV shirts, heb er ook een aantal. Heb je geen ingetrokken tepel? Dat kan het voeden ook lastiger maken. Zo toch eens een lac.deskundige vragen. Ilse, leuke foto's. Hij ziet er erg lief uit. Melina, hier ook maatje 62/68 ( maar sommige 56 past ze ook nog hoor)en had gisteren sloofjes gekocht, maat 18, nou die zaten dus perfect.
ja hoor, met BV maakt dat volgens mij minder uit. Ze geeft zelf wel aan wanneer ze weer wil eten. Je BV past zich hier na een paar keer dan op aan.
zou er alleen niet langer dan 5 uur tussen laten, ivm de productie van je melk. Vooral als ze nachts ook nog lang slaapt.