o dan word het lastig. En anders 1 kant met en de andere zonder tepelhoedje voeden. Haha wel lastig zo, vind het wel knap van je hoor.
Ilse: Wat een klote ochtend voor jou zeg! Ik las net je verhaal en zag de foto's. Volgens mij was het een verschrikkelijk lief beessie. Sterkte ermee.
WOW Angelina draagt nu nog 50 of 56, pampers nog steeds maatje 1 en dr voetjes zijn 8.5 cm. Draagt dus ook zeker nog geen schoenen. Waarom draagt Vangelis wel schoenen eigenlijk? Dat is toch nog helemaal niet nodig? (en voor zover ik weet, ook nog niet goed..)
geef niet hoor Maria, ben wel wat gewend hoor. Maar heb even vergeleken, hier ook dat idee qua bultjes maar niet zo extreem. Meestal na de voeding wat meer dat je het ziet. Had je dit ook al voor de BV?
Klinkt mij wel bekend Maria, wat je zegt over bultjes op je tepel enzo, heb ik ook. Maar het doet hier geen zeer, ja af en toe, maar dan ligt ze dus niet goed, dan maak ik haar los en leg opnieuw aan. De laatste dagen is ze erg onrustig met drinken en laat elke keer heel stiekum even los en hapt zelf opnieuw aan en pakt dan alleen t puntje van mn tepel. Dat merk ik dus niet dat ze t doet, maar dat voel je vanzelf
het zijn softdingetjes gewoon als we naar buiten gaan, ipv pantoffels. Je weet wel die babyschoenen van puma of nike ofzo
Wow, Melina en Melanie; alletwee die ukkies al in 62/68....en schoentjes! Pfoe he, dat gaat hard! Hier nog in 56 en dat zit soms zelfs nog hardstikke ruim...schoentjes zal ze voorlopig ook nog wel niet passen, alhoewel ze wel redelijk grote voeten heeft, want bijna alle sokjes voor beebs van 0-6 mnd zijn te klein.. Net weer een fles gegeven, 90 cc opgegaan....Zit in ik in ieder geval al bijna aan de 200 met 2 flessen ipv 4 flessen...
Oh soort slofjes zeg maar? Nee ik ken ze niet, althans, niet van puma of nike, ben niet zo van de merken Ik dacht dat je echt van die leren schoentjes ofzo bedoelde, kon me er al zo weinig bij voorstellen bij zo'n ukkie
Ah mn slaapkoppie wordt wakker dus ga maar eens naar boven. Oja, Maria, ik voed ook ongeveer om de 4 uur hoor en snachts zit er regelmatig 6 en soms wel 7 uur tussen. Ik probeer me aan de 6 voedingen per dag te houden. Maandag ga ik even wegen bij t CB, ben benieuwd hoe ze t nu doet nu ze minder drinkt.
Hehe weer bijgelezen Ilse wat zielig zeg! Jeetje ik weedt nog als de dag van gisteren dat Jeroens kat dood was gegaan (vergiftigd). Dat is echt niet leuk. (zacht uitgedrukt!) Ik hoop dat Willem zich inderdaad ook een beetje goed houdt. Nou hier heeft zich officieel het tweede sprongetje aangediend. Fenna is hangerig, drinkt minder/slechter, en daardoor dus ook vaker en daardoor komt ze dus weer 's nachts. Vannacht was dus weer een drama. Wakker om half drie en tot en met 6 uur heb ik heen en weer gelopen voor de speen, toen viel ze in slaap en half 7 krijgt ze d'r fles, dus ik heb nog net een half uurtje kunnen slapen. Bah. en na die fles kon ik niet in slaap komen, heb gelof ik tussen 7:00 uur en half 11 welgeteld 1 uur geslapen. Ik las dat dat nachtbraken na de sprong gelukkig weer over gaat. Mocht ze vannacht komen dan krijgt ze gewoon de fles dus, want ik ben na twee nachten heen en weer wandelen voor de speen wel gebroken hoor. Tot overmaat van ramp doe ik vanmorgen de gordijnen van haar kamertje open, zijn de ramen echt van onder tot boven ondergescheten, en die ramen vaan tot van het plafond naar de grond GRRR! Dus ik kijknaar beneden, het hele terras ook ondergescheten, bijna helemaal wit! Dus ik naar beneden voor de fles, doe de gordijnen open en ja hoor ook die ramen (4 stuks totaal van plafond tot de grond) helemaal ondergescheten. Nou moest ik weer naar boven, want het spuitje voor d'r medicijnen lag nog boven en ook onze ramen (idem grootte) helemaal ondergescheten. Bah bah bah en nog een bah! Letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat Fenna ergens op de dag nog in slaap gaat vallen in haar bedje of in de kinderwagenbak, want dan kan ik de ramen nog even doen en het terras schrobben. :Evil: k*tvogels ook!
Goedemorgen, Hier een prima nacht gehad. Ryan heeft om 22.00 uur zijn laatste fles gehad en kwam eerst om 4.15 uur (speen gegeven), toen om 5.00 uur (Arnoud zijn speen gegeven) en daarna moest ik hem om 6.30 uur wakker maken . Hij heeft nu alleen steeds na de fles de hik en best wel lang. Kan ik daar iets aan doen? En Ryan is ook van veel poepluiers naar 1 of 2 per dag gegaan, dus het lijkt erop dat zijn darmen ook beter gaan werken . Ilse: wat zielig van je kat! Ik heb met tranen in mijn ogen je verhaal zitten lezen. Wat vreselijk zeg!!! Serafijntje: jij ook nog een heel gelukkig en mooi 2008! Hoe gaat het met Nynke? Hoe was de eerste keer naar het cb? Hope: leuk dat je weer even langs komt! Het is inderdaad druk zo'n kleintje, je moet echt je ritme vinden. Melanie: jeetje...k*** zo'n nacht! Hopelijk kan je vanmiddag nog even een dutje doen?! En ook hier geen echte baby baby meer . Hij wordt steeds wijzer, wel leuk om te zien hoor! Hij past nog in maatje 56, maar ik denk niet lang meer...kan ook niet wachten om maatje 62 aan te trekken (ik heb zo'n leuke tuinbroek in maat 62 ). Jen: succes bij de ha! Hopelijk kan hij ook iets voor Esmay betekenen! En succes vanmiddag bij je sollicitatie natuurlijk!!! Daphne: oh vervelend he die sprongetjes! Nou ja..het enige voordeeel is dat ze weer overgaan en iets nieuws brengen . Ik ga zo ook maar even douchen, straks naar een oud-collega op kraamvisite (een tweeling) en vanavond komen mijn ouders. Die passen morgen op, want dan gaan Arnoud en ik met mijn broer naar de Winterefteling (feestje van mijn broer). De hele dag naar de Winterefteling inclusief lunch en buffet 's avonds en gratis toegang en gratis parkeerkaart (altijd leuk ). Dus waarschijnlijk vandaag en morgen niet meer online. Meiden, fijne dag en tot zondag (alhoewel ik zondag denk ik ook niet online kom, zondagochtend mijnouders weer naar huis "sturen", daarna krijgen we kraamvisite en 's middags is mijn schoonmoeder jarig, pfff...druk weekend dus). Fijn weekend dus waarschijnlijk!
Maria lastig dst je zo'n last hebt van 1 tepel. Ik had ook een tijdje steeds last van 1 tepel, ook bultjes. Bij mij ging het vanzelf over, ff doorbijten en veel bepanthen smeren, maar wat bij mij beter hielp was bv erop smeren na het voeden en dat goed laten drogen voor je weer je bh terug doet. Nadeel, je hangt nog langer met je borsten naar buiten, maar dat gaat wel weer over..