November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Debby, hoop ook zo op goed nieuws maar die gene die ik aan de lijn had was assistentfilliaalleider allen omdat ze daar nog niet zo lang werkt mocht ze nog niet beslissen maar zij zei dat de facature nog open stond dus dat is al goed nieuws.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik weet het. Ik heb er al vaker over geklaagd. Maar ik krijg hetmaar niet aan hun verstand gepeuterd.
    Mijn pa. Hij zit de hele tijd onwijs irritant te fluiten naar Eva. En dan zeg ik er wat van en dan ben ik de ondankbare die niks kan verdragen.
    GRRRR

Ze komen ook elke dag. Ik begrijp dat het leuk is een kleinkind, maar ze zitten hier dan goed 3 a 4 uur als het niet meer is :(

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Das zeker goed nieuws.

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jeetje Maria, alsof je zelf je huishouden niet kan doen. Ik zou er ook kwaad om worden hoor.

Rachel: He jammer dat de filiaalleider er nu net niet is. Hopelijk weet je dinsdag meer.

Melanie: Dadelijk lekker ook een duje doen als iedereen op een oor ligt. Nu maar hopen dat dat ook daadwerkelijk gaat lukken.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jeetje 3 a 4 uur per dag :confused:

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En elke keer als ik er van zeg krijg ik een sneer in de trant van: je moet niet zo ondankbaar zijn dat we dit allemaal voor je doen...
    Daar zit je dan met je hormonen :(

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dat is wel een gemeene opmerking, dat je niet ondankbaar mag zijn, Want het betekend helemaal niet dat je dat bent, jemig, zo heb je toch geen eigen leven? Lijkt me erg moeilijk hoor.

Stasia, tja dat dutje heb ik al lang opgegeven. Maar ga even proberen wat in het huishouden te doen. Hoop ik, want Estrella is al weer aan het sputteren. O men, is het niet de een, is het wel de ander. Vandaar dat die dutjes ook nooit lukken. Maar ga eerst maar eens mijn 2e broodje proberen te eten, voordat dat er bij in schiet.

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nee inderdaad Tari. Zij leven zowat mijn leven op dit moment. Ik kijk het even aan maar over een week ofwat moet het echt afgelopen zijn. Anders ga ik per direct weer werken en gaat Eva fulltime naar een kdv ofzo.

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  10. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ilse en Wilem heel veel sterkte. Arme Snuffie

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo er zit er hier eentje te poepen..... :) :)

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Maria, kwamen ze voordat eva er was, ook alle dagen. Hebben jouw ouders dan geen eigen leven en bezigheden.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Toen kwamen ze niet elke dag.
    Mijn ma werkt 4 dagen in de week dus die komt niet elke dag. Maar ze heeft na de geboorte zowat 3,4 weken vrij genomen.
    Mijn pa zit in de vut en heeft niks beters te doen en gaat dus hier zitten.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Je vader verveeld zich dus gewoon enorm alleen thuis. Heeft ie behalve Eva geen hobby's, je zou toch de neiging hebben om die ter plekke te gaan zoeken voor hem, hihi....

Vooral als hij zo lang blijft.

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hij heeft een fietsvriend maar die is op vakantie

16. Niet meer actief

Meiden, kom zo even uitgebreid vertellen, maar moet om 15.00 uur weer bij de KA zijn met Esmay...

17. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Meiden, ontzettend bedankt voor jullie prachtige kaartje :D

én ik heb goed nieuws:

SANNE IS WEER THUIS!

Ze is weer stabiel en had 24 uur geen stilstand gehad, dat was voor hun voldoende om haar weer naar huis te laten gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf nog wel een beetje eng vind, maar ben natuurlijk ontzettend blij dat ze weer bij ons is!

Liefs,
    Natasja

18. Niet meer actief

ZO, ben ik weer...moest eerste even naar de apotheek voor mezelf...
    Heb links een tampon in mijn oor gekregen en zure oordruppels, de ontsteking is wel weg, maar er zat nog veel rommel...

Esmay klintk ook volgens de HA wat benauwd, ze vermoed niet veel ernstigs, maar vind het wel een vreemd geluidje en wil dus dat er voor het weekend nog even door een KA naar gekeken wordt!

Dus om 15.00 uur moeten we ons melden in het ZH op de kinderpoli...

Laat jullie straks wel even weet hoe het afgelopen is!

19. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Meiden, ontzettend bedankt voor jullie prachtige kaartje :D

én ik heb goed nieuws:

SANNE IS WEER THUIS!

Ze is weer stabiel en had 24 uur geen stilstand gehad, dat was voor hun voldoende om haar weer naar huis te laten gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf nog wel een beetje eng vind, maar ben natuurlijk ontzettend blij dat ze weer bij ons is!

Liefs,
    Natasja

Deel Deze Pagina