De vk wilde ze hier niet losknippen, omdat het oplosbare zijn Ik heb er bijna geen last meer van, alleen als ik een rare beweging maak (maar dat doe ik ni zo vaak). Er zitten er 4 geloof ik...
Heb ook oplosbare, geen idee hoeveel, omdat ze nog steeds vertikken te vertellen hoeveel het er zijn Eigelijk wil ik het niet weten ook ik zeg het heel zachtjes, maar volgens mij slaapt Quinn
Vermoed je dat het er zoveel zijn dan? Het was een van de eerste dingen die ik vroeg na de bevalling.."ben ik uitgescheurd?"..haha net waar je mee bezig bent op zo'n moment. De vk vertelde me ook precies wat ze ging doen met hechten, weet niet exact waar ze zitten, maar wel ongeveer...en ach, 4 is harstikke netjes toch
ik heb 10 uitwendige, oplosbare. en dan nog inwendige. Maar bij mj konden ze gewoon de knoopjes van de oplosbare wegknippen als de wond al redelijk genezen was, dan trekt het niet meer zo. Ik heb zelf met een spiegel gekeken en het ziet er echt heel netjes uit bij mij. Jons kijtk af ent oe ook of het er nog goed uit ziet. Wat ik wel goor vind ois dat als je bijna niet meer voeit, het echt stinkt.
Ik heb ook met de spiegel gekeken. Zitten naar links. Ze waren alleen langer dan ik dacht. Trekt nog wel een beetje, wnat ze kon niet alles doorknippen.Maar pijn is goed want dan geneest het.
hier ook naar links geknipt, ik zie zelf alleen een streepje lopen heel netjes. Ik gebruik gewoon maandverband, die kraamverbanden zijn zo dik die gaan opfrommelen en drukken dan tegen de hechtingen aan
nou die heeft een mutsen fobie voor ff ze zijn een flinkr tijd bezig geweest met hechten heb te harde eroepen dat Quinn slaapt, hij lit alweer bij mij misselijk en wel n huilend af en toe sorry voor mn spelfouten heb maar een hand nu
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN! ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~48 cm~ZH~gescheurde vliezen~37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d Daylian Thomas~zoon van miranda (butterflymom) en Jaap~3 november`3840 gram~ZH~ingeleid~37w3d IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d SHARON PETRA~dochter van Frank en Mascha~12 november~3220 gram~50 cm~ZH~weeën~39w6d EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d YAEDA~dochter van Iloon~25 november~3210 gram~ZH~weeën~39w1d MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d DJARO JOHANNES~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d 14 MEIDEN 15 JOCHIES In totaal 29 kleintjes geboren! AGENDA Tari (melanie)~3 december Estrella 10.30 uur CB, Angelus 2e ronde ogentest. Dafje~3 december CB contact ivm voeding/spugen Muriel~4 december 11:00 uur weeguurtje CB Dafje~5 december Felicitas Debby~6 december Ryan naar CB (eerste afspraak) Peetje~ 6 december, thuisbezoek CB Joldeg~ 7 december, thuisbezoek CB Sammie2~ 7 december 10:00 uur Back in Shape cursus Peetje~ 7 december, 14:00 KA Ikke1981~ 10 december Quinn naar CB 15.00 uur Debby~11 december Debby nacontrole gyn Roelie~12 december trouwt mijn broer! Dafje~12 december Fenna 11:30 uur CB, 1e vaccinatie Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts Sammie2~ 14 december 10:00 uur Back in Shape cursus Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB! MissyM~ 17 december eerste prikje CB Dafje~17 december Fenna naar de KA Gwendolyne ~ 17 december telefonisch consult KA Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD Sammie2~ 19 december eindcontrole VK Sammie2~ 21 december 10:00 uur Back in Shape cursus Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB Gwendolyne ~ 21 december 2e vaccinatie CB Stasia~ 24 december 1e vaccinatie CB Sammie2~ 4 januari 10:00 uur Back in Shape cursus Tari (Melanie) 22 januari 2008 10.30 uur kinderarts Gwendolyne ~ 29 januari KA controle ik ben ff "brutaal" geweest en heb Daylian ook der tussen gezet, hoop dat jullie dat nie erg vinden.. bedankt voor het welkom overigens! maar jullie schrijven echt veel .. ben tussen de voedingen en inpakken door enzo steeds hier aan het kijken maar telkens staat er wat nieuws hihi.. wel gezellig zo.. ga ff denken wat ik allemaal heb gelezen om dara op te reageren.. heb wta gelezen over voedingen maken.. ik maak ook per keer de voeding klaar, vind ik net zo makkelijk.. en ik heb afgelopen zondag met sinterklaas een thermos kan gehad waar psies zo'n grote fles in kan dus die vul ik dan met heet water als ik weg ga en zo heb ik altijd warm water bij me.. wat betreft de kerstboom, meestal staat hij hier ook het weekend na sinterklaas,.. maar dit jaar slaan we over ivm dat we gaan verhuizen net voor kerst.. hebben jullie de bomen ook een bepaalde kleur en of thema? hier hebben we meestal allerlei kleuren, wou volgend jaar overstappen op 1 kleur .. dus dalijk na de kerst gaan we de tuincentra's in voor uitverkoop hihi.. wat betreft baby hope, daar heb ik vorig jaar aan meegedaan, had toen niks van mijn kraampakket van Ghislaine gebruikt, behalve het kraamverband en heb dus ook mijn pakket aan hun geschonken.. vind het een goede stichting! Die kerst link is overigens een leuk iets .. heb hem opgeslagen.. normaal staat hier altijd overdag tv oranje aan net alleen maar hollandse muziek.. maar dalijk is dat kerst gebeuren ook wel leuk.. verders gaat het hier wel goed, Daylian was gisteravond wel aan het spoken, wou na zijn laatste voeding nie slapen dus heb een behoorlijke tijd met hem op gezeten.. ook wil hij nog steeds niet in zijn eigen kamertje slapen dus slaapt ie nog steeds tussen ons in op zijn eigen bedje van aankleedkussen en deken (op advies van kraamhulp) .. alleen ja erg handig is het soms nie .. maar goed we proberen hem elke dag wel ff in zijn eigen kamertje te leggen gisteravond is het gelukt van 19 uur tot 21.15.. maar daarna weer nie .. maar nu weten we ook waardoor het ws komt we wonen nu nog in een oud huis en we krijgen zijn kamertje niet warm genoeg.. dus dalijk in het andere huis gaan we weer vol frisse moed er tegen aan en dan moet het wel gaan lukken hoop ik liefss
Hechten duurt volgens mij altijd lnag. Bij mij zijn ze ook ruim een kwartier bezig geweest maar het is volgens mij wel heeeeel netjes gedaan.
butterflymom: ja de novembermama's zijn niet bij te houden, ik vond het in het begin ook moeilijk. Dees: Bij mij hebben ze er 30 min over gedaan en ik had het ijskoud na de bvalling. ik trilde als een gek. Schijnbar heb ik een heeeeeel sterk bekkenbodem, want de knip zetten was al niet makkelijk en hechten ook niet.
de Vk van het ziekenuis vroeg zelfs of ik paard had gereden vroeger of intensief gesport had..........euh nou geen van beiden hahahahaha
Jeetje..wat kunnen jullie kletsen! Ik moest vanochtend naar de tandarts (had last van mijn kies), maar bleek geen gaatje te zitten. Er zitten wel 2 verschillende vullingen in, dus volgende week donderdag weer terugkomen, dan gaat hij het boren en nieuwe vulling erin. Hopen dat er niets schokkends uitkomt...geen wortelkanaalbehandeling of zo . Verder heb ik a.s. vrijdag een sollicitatie! Spannend! Oh ja...Ryan heeft vannacht toch maar weer in zijn kinderwagenbak geslapen. HIj bleef huilen vanaf 19.30 - 22.30 uur. Toen om 23.30 uur werd hij weer wakker voor zijn fles en daarna gelukkig om 4.30 uur. En daarna weer netjes om de 4 uur. Nu ligt hij wel weer in zijn bedje te slapen . En oh ja..morgen naar de huisarts met Ryan want ik vermoed dat hij spruw heeft. Iemand ervaring mee? Ik ga even teruglezen en reageren op iedereen.
Nou, ik kan mij vanaf nu aansluiten bij het 'tjonge-jonge-wat een c*t-consternatiebureau'-clubje. Ik ging Hester even laten wegen tijdens het weeguurtje. Dan kun je gewoon zonder afspraak langslopen. Ik had wel zin in een wandeling (kwartiertje) met de wagen. En ik was reuze benieuwd hoe zwaar madame nu is. Met een bibberend onderlipje van de kou lag ze op de weegschaal. 3800 gram. 120 gram boven het geboortegewicht, klonk mij wel OK in de oren. De CB mevrouw voert het in in de computer en zucht. Zucht nog eens als ik vertel dat ik geen BV maar KV geef. Beetje misprijzend... Ze vraagt hoeveel Hester krijgt qua voeding per dag. Ik geef aan dat het verschilt, maar meestal zo rond de 720-750cc per dag. Dan zegt ze dat het niet goed is. Hester weegt te weinig, eet te weinig en groeit dus niet goed. Ik ben stomverbaasd. Ik vond het een aardige score, met minder dan 2 weken al boven geboortegewicht. Ze ziet mijn verbazing en vraagt hoe oud Hester is. En dan valt het kwartje pas bij haar.... Ze dacht dat Hester 6 (!) weken was. Tjonge jongejonge.... en dan is het notabene haar VAK! Ligt er een pasgeboren baby op de weegschaal en zit ze er even een maandje naast . En toen was natuurlijk ineens alles juist heel goed en top en prima enzo... Dus me rotgeschrokken voor niks. Stelletje onprofessionele sukkels.