November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ken je dat? Dat je NIKS hoort en denkt: HEERLIJK:)

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hmmmzzz ik vermoed toch weer een sprongetje bij Vincent....heel dag al hangerig en sputteren. Het is ook wel weer tijd ervoor volgens " het boekje " Alhoewel hij volgens het boek nu pas toe zou zijn aan de 5 weken sprong, ben ik ervan overtuigd dat hij die al heeft gehad en nu toe is aan de 2 maanden sprong. Hij was dan wel 3 weken te vroeg, maar was op een mooi gewicht, dus ik denk dat hij gewoon het op-tijd-stramien gaat volgen....

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hier dus gewoon als een blok in slaap gevallen en Deniz slaapt dus ook al de hele middag.

Wouw Indigo wat ben jij lekker op dreef vandaag. Heb die lange verhalen van jou wel gemist.

Nou nog ff de woonkamer zuigen voordat Deniz wakker wordt voor zijn fles. Die stofzuiger staat hier dus al sinds vanmorgen dus het wordt wel tijd nu.

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Had ik maar niks gezegd, ze huilt weer.

5. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    hahaha hier juist andersom....
    Vincent is nu eindelijk stil ineens

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Esther, kan ook door de prikken komen. Meestal gaat het samen met een sprongetje.

Maria, dat denk ik hier regelmatig, haha.
    Vandaag niet echt gelukt, Angelus wilde helaas niet.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb Murmel gesmst... mischien dat ik er naast heb gelezen maar ze is al even niet online geweest toch?

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Het is inderdaad precies dezelfde tijd voor de prikjes en een sprongetje...ach ja, het hoort erbij, maar ik vind het zo zielig voor hem (en soms ook een beetje lastig voor mezelf)...

Hmmm dilemma: Vincent viel zojuist ineens als een blok in slaap, maar ik merk nu dat dat dus kwam omdat hij een flinke poep heeft gedaan (die dus duidelijk dwars heeft gezeten). Hij stinkt behoorlijk, maar ik twijfel of ik hem nu wakker moet maken om de luier te verschonen....:(

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    jup, laatste bericht 31/12

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ja, ik had Muriel vanmorgen ook al gemist....goeie actie van jou, Maria.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ik had haar inderdaad ook al gemist, had al een berichtje achter gelaten op haar hyves.

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zie net dat dat ook al maandag was. Pff dagen vliegen ook voorbij.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva ligt te luisteren naar het centrifugeren van de wasmachine. hahah

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dat is ook een heel interessant geluid?

15. Niet meer actief

Zo, ik ben er weer.....
    Yindi heeft gedronken, geBOERD, gespuugt en ligt nu heerlijk te slapen.
    Vast en zeker ook moe van vannacht, toen heeft ze amper een oogje dichtgedaan. Wel lekker rustig dagje zo! Kom ik eindelijk eens aan wat anders toe ;)

Ilse, wat een ontzettend triest nieuws van Snuffie....
    Een dikke knuffel voor jullie. Ik weet maar al te goed welk een gemis een beestje (hond of kat) veroorzaakt als het overlijdt. Wat een prachtige foto's! Kan me voorstellen dat jullie het moeilijk hebben nu.
    Heel veel sterkte!
    Even iets heel anders....Is het voor jou oke dan als Yindi en ik ook op de meeting komen? Erik is er nog niet helemaal over uit wat hij nou precies doet die dag (best kans dat ik alsnog alleen moet rijden :( ), maar zodra dat duidelijk is hoor je het natuurlijk meteen. Is natuurlijk wel enorm druk voor jou en je man, weet je zeker dat t te behappen is? Als ik ergens mee kan helpen, laat het maar weten!
    Shit voor je dat er nu BI geconstateerd is. Ben je gestopt met de behandeling? Hoe ga je het nu aanpakken dan?
    Wat een ellende heb jij met je hulpen zeg....over helpende hand gesproken :confused:
    Kun je niet aan een hulp komen via iemand anders die tevreden is over zijn/haar betrouwbare hulp?

By the way...dat rukken aan de tepel...doet Yindi ook. Is NIET fijn inderdaad :(

16. Niet meer actief

Hoe is het nu met jou, Roelie? Ik moet vaak aan je denken, aan hoe druk jij het hebt met alle kiddies en beessies. Daar heb ik enorm veel respect voor en dan toch iedere keer weer je bekommeren om je medemensen. Nu weer een kaartje voor Sanne. Echt TOP! Je bent een schat.

‭Linda, meid ik hoop dat het nieuwe jaar jullie heel veel geluk gaat brengen. Dat de dagen waarop 'de zon schijnt' in aantal mogen toenemen tov de 'donkere dagen'. Natuurlijk begrijp ik het dat je niet naar de meeting komt, dat is natuurlijk erg confronterend voor je. Ik vind het wel erg jammer, had je graag eens ontmoet. Misschien in de toekomst?

‭O jee, Yindi heeft weer honger. Ben er weer vandoor dus. Laterrrrrrr.....
    De rest van de meiden moet helaas weer even geduld hebben dus :(

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Indigo volgens mij ben jij een enorme inhaaslag aan het maken :confused:

Ik ga mijn mannetje in bed leggen want hij is in zijn wipstoel in slaap gevallen.

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Muriel komt dalijk weer onlijn. Ze is fysiek een beetje ingestort en was aan het bijtanken. Hester is oke.

19. Oei dat klinkt niet goed.. hoop dat het alweer een beetje beter met Muriel gaat!

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ow hopelijk gaat het weer wat beter met d'r.

Deel Deze Pagina