Is het goed als ik ook naar de meeting kom? Kan ik trouwens eventueel nog wat mee nemen na de meeting? (als de auto goedgekeurd wordt natuurlijk maandag hoor ik het) Ik neem ook wel een fles cola light mee want dat drink ik ook altijd. Hoelaat gaan we afspreken ongeveer want ik rijd er een uur op dus moet ff kijken hoe ik uitkom met de fles van Fayenne. Daar hebben meerder dames last van denk ik?! Ik neem denk ik het wipstoeltje mee anders zit Fayenne ook lang in de maxi cosi.
Ilse En Willem: sterkte Maria: idd trotse oma's en opa's kunnen ook te ver gaan, balen zeg dat het zo moet. En ELKE dag! wow da's wel heel vaak. Natas: fijn dat Sanne weer thuis is, geef haar maar een dikke knuffel en wens haar maar beterschap. Deb: Veel plezier bij de efteling Barbabintje: goed gekolfd dus, geen wonder dat Vincent zo hard groeit Indigo: Reese gaat wel mee naar de meeting, denk dat er een misverstand was Maria: ik heb de Gilmore Girls seizoen 1 ook liggen, weet niet of jij die kan kopieren of iemand kent die dat kan. Hier ging de linkerborst beter als rechts toen ik nog bv gaf. Reese zit ook al in maat 62 Vandaag op het CB woog hij 5430 kg (was dus meer dan een kilo aangekomen in minder dan een maand tijd ) De prikjes vielen me mee, Reese was er een beetje beduusd van, maar toen begon hij te huilen en kwam er 1 traantje uit zijn oog (zo'n maxima traan bij het trouwen) dat was echt heeeeel zielig. Hij heeft nu wat verhoging, maar drinkt wel gewoon als normaal. Slaapt inderdaad wat meer als normaal. Al met al is het me meegevallen, ik had verwacht dat hij de hele dag jengelig zou zijn.
@Blondie, Vangelis werd aan het eind van de avond wel hangerig en huilerig, heb hem toen een paracetamol gegeven en hij sliep vervolgens 3/4 dagen extra veel. hoelaat is de meeting?
Ik begin trouwens steeds dichter bij mn startgewicht te komen maar ik ben schijnbaar nog steeds te dik om in mn broeken te kunnen .Veel buikvet nog denk ik.
hmmm da's ook niet gezellig, tegen jezelf praten! Jammer, had wel behoefte aan een avondje forum en wat aanspraak... Kom straks misschien nog even kijken, maar ga nu maar even bankhangen...
Ik ben er ff Jen Sjee idd stil hierzo, zo is het de hele dag druk en nu ineens stil. Kan me voorstellen dat je even van je af wil praten, lijkt me inderdaad erg moeilijk nu. Even een reactie is dan wel fijn. Maar ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is voor jou en voor al voor Esmay, arme meid. Ze heeft het wel te verduren zeg. Ik spreek je wel even aan op msn, kan je ff je ei kwijt Dikke knuf voor jou en Esmay
Blondie, lekker dat Reese zo goed gegroeid is! Zielig he die prikjes? Het kan trouwens zijn dat hij morgen wat hangeriger is dan anders. Dat is hier tenminste het geval. Ik kom trouwens op zeker naar de meeting Heb even ruimte gemaakt in de agenda en heb er zin in! Ook ik vind de reistijd te lang om Vincent tijdens de meeting in de maxi te laten zitten. De wipper vind ik wel een goed idee van Rachel. De mijne kan namelijk ook helemaal vlak gemaakt worden. Zal ik weer chocoladetaart bakken? Ik meen me te herinneren dat dit idee wel in de smaal viel.... Binnenkort ga ik mijn oude kleding weer eens uit het berghok vissen en proberen of ik er weer iets van pas. Maar ik vrees met grote vrezen dat er toch nog minimaal 3 tot 5 kilo af moet. En dan inderdaad afwachten of het model nog past ivm de blubberbuik (alhoewel ik wel mijn spieren goed voel zitten onder het laagje vet). Morgen gaan we kijken voor een nieuw bed! Kan dat k*lere waterbed eindelijk naar het grof vuil En we gaan met z'n 3-tjes en de hond wandelen. Dat is er door de feestdagen en drukte op de zaak nog steeds niet van gekomen. JP moest zowat ieder weekend thuis nog werken.
Wij hebben al 10 jaar een waterbed en het is nu gewoon op. Ben het helemaal zat, eigenlijk merkten we het al een tijdje als we op vakantie waren. Dan vonden we de harde bedden in Italie / Oostenrijk prettiger liggen. En tijdens de zwangerschap en nu met het voeden op bed vind ik het waterbed echt heel naar. Te lage in- en uitstap, een kuil waar Vincent inrolt als ik hem naast me neem. Ik lig nog steeds op de kraammatras, want alleen zo kan ik liggend voeden in de nacht. Raar eigenlijk he, hoe een mens ineens kan veranderen? Heb echt jaaaaaren gezworen bij een waterbed en kon tijdens eerdere vakanties juist niet slapen op een normaal harde matras
Ik vind het na jaren nog steeds heerlijk maar idd ik denk met bv geven is het niet handig. Wij merken het ook als we Deniz even in bed nemen dan rolt hij zo naar je toe de kuil in. Maar wie weet verandert het bij ons ook nog wel. Ik vond trouwens in het begin van de zwangerschap het waterbed wel fijn omdat ik nog vrij lang op mijn buik heb kunnen slapen. Maar aan het einde kon ik bijna niet meer omdraaien en mijn bed uit komen.
Ha dames! Na een paar dagen radiostilte ben ik daar dan eindelijk weer in het nieuwe jaar! Allereerst natuurlijk nog de BESTE WENSEN VOOR 2008 AAN IEDEREEN!! Maria & Esther > dankjulliewel voor jullie lieve smsjes! Ik ben even niet zo veel online geweest omdat ik met O&N een fysieke dip gekregen heb. Ik was duidelijk zwaar oververmoeid en had enorme rugpijn. Ik was heel erg huilerig en had fikse hoofdpijn en kon mn ogen haast niet openhouden tijdens oudejaarsnacht en nieuwjaarsdag. Dus dat kon zo niet langer, al die korte, gebroken nachten. Ik MOEST echt bijslapen en ontspannen. Wim heeft 2 nachten alleen de nachtvoedingen gedaan, waardoor ik kon bijtanken en ik heb met mn HA, die heel aardig een huisbezoek kwam afleggen, een plan-de-campagne opgezet om weer fitter te worden. Want ik heb nu al 6 weken hoofdpijn en andere zeurderige kwaaltjes en ben gewoon nog geen enkele dag gewoon fit geweest. Zo kun je natuurlijk ook nooit eens onbeperkt genieten van je gezinnetje, met al dat geklaag over fysieke ongemakken. Ik heb nieuwe pijnstiller gekregen, echte killers voor noodgevallen. Hij heeft mn bloeddruk gemeten (ietsjes te hoog) en mij doorgestuurd naar het ZH voor een bloedonderzoek op ontstekingen en bloedarmoede enzo. Die uitslag krijg ik volgende week. En ik ben vandaag voor het eerst naar de fysio gegaan. Eerst voor mn rug en als dat beter voelt, komt mn nek aan de beurt. Nouja, we hebben nog 5-6 weken voordat ik weer aan het werk moet, dus dat is de keiharde deadline, voor als ik mij niet meteen ziek wil melden op mn eerste werkdag Maar zo 8 uur lang achter de PC zitten is in ieder geval geen optie. Mn rug is echt te pijnlijk. Gelukkig is het geen BI, maar wrschnlk ben ik weer op dezelfde plek door mn rug gegaan als vlak voor de bevalling. Maar vandaar dus dat ik een poos niet/nauwelijks online ben geweest, omdat zitten aan tafel zeer deed en ik ook te moe was. Ik heb dus lang niet alles bij kunnen lezen nog (HULDE aan Indigo, die dat wel gewoon kan/doet!), maar vanaf nu doe ik weer mee! Ik zag alleen wel dat de kat van Ilse er niet meer is Sterkte meis! Vreselijk lijkt me dat, echt....
Hey Muriel fijn dat je er weer bent. Lief van Wim dat hij de nachtvoedingen voor je heeft gedaan zodat je lekker bij kon slapen. Hopelijk gaat het weer wat beter met jezelf en je rug zodat je lekker van jullie kleine meid kan genieten.
Sjee, Muriel, je hebt het zwaar te pakken allemaal Wel fijn dat Wim zo zorgzaam is voor zijn beide meisjes. En goed dat je de problemen zo rigoureus aanpakt. Nogmaals beterschap!