November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heb ff op die site gekeken en ook maar een andere banner gemaakt. Kan daar uit veel kiezen zeg!

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Leuke banners allemaal.
    En welkom terug Muriel. Fijn dat je zo'n begripvolle HA hebt die een plan met je heeft opgesteld.

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

goedemorgen allemaal,

Een rustige nacht zo te zien want ik ben de eerste van de ochtend. Muriel jeetje zeg je hebt het zwaar voor je kiezen. Lief van willem en je huisarts dat ze zo bezorgd zijn. hopenlijk gaat het snel een beetje beter met je want zoals je dat zelf al zegt gaat het zo niet langer.

Ik ga zo lekker sporten, ik vind het echt heerlijk en merk dat ik er blijer van wordt en dat hebben we nodig he. En we zullen wel zien waar het schip strand. Niets overhaasten.

Ik wens jullie allemaal een fijne en gezellige dag toe.

Liefs

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Goedemorgen dames

Sport ze Linda :D

Hier een goede nacht gehad en dat had ik niet verwacht omdat Reese niet ingebakerd mocht ivm de prikjes. Hij werd pas om 7.30u wakker :D

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden,

Hier een vrolijke,blije mama.
    Wat een heerlijk nacht, we hoefden er alleen uit voor Estrella.
    Zefanja heeft sinds lange tijd doorgeslapen! En slaapt nu nog.
    Hij was al wel om 7.00 uur wakker, maar hoestdrank en flesje en hij is weer gaan slapen.
    Angelus was na een stop van 7.00 uur ook pas om 8.20 uur wakker.

Alleen Estrella heeft zo veel last van haar darmen 's nachts, waardoor ze slecht weer wil slapen. Ze ligt dan tussen ons in op haar zij, op het aankleedkussen. Dat helpt een beetje. Tevens is ze nog steeds kortademig.
    Gisteravond was het zo erg, dat ze haar voeding er gewoon weer uit gooide, over mama heen. Vind het zo sneu voor haar.

Muriel, jemig meid heftig verhaal hoor. Maar super lief van Wim dat hij zo goed voor jullie zorgt. Maar ook knap van jou dat je zo snel aan de bel hebt getrokken, goed van je hoor.
    Rust lekker uit en denk nu echt om jezelf hoor!

Dikkke knuf meis!

Esther leuke banner!
    Waterbad hebben wij ook ooit gehad, niet zo'n moderne hoor. Mijn vriend had deze nog, wat een ellende. Vooral met borstvoeding geven lijkt het me niet handig inderdaad.

Petra Martijn doe het ook goed zeg. Ook meer dan een kilo gegroeid!
    Heerlijk he als ze het zo goed doen, ik ben dan best wel trots op haar.
    (Estrella was bijna 1,5 kilo gegroeid)

Linda sport ze meid, ik vond dat ook altijd heerlijk, kreeg er zo'n voldaan gevoel van. Eind van de maand gaat mijn abbonement weer lopen.

Toch even 'klagen' ;) :D

Heb zo'n last van mijn schouders en tussen mijn schouderbladen. Zit gewoon mega vast. Maar ja hangt nogal wat gewicht aan de voorkant en je zit niet altijd even geweldig met BV. Eigen schuld, ik weet het.
    Ze word natuurlijk ook erg zwaar.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ik was niet helemaal bij vanmorgen,

Het was Linda met Reese die zo goed gegroeid was.

7. Niet meer actief

Linda, sportze! Goed van je hoor, veel plezier!

Tari, wat fijn dat je eindelijk weer eens een goeie nacht hebt gehad, was wel weer even nodig he! Balen van je schouder, kan je man (ben zn naam even kwijt) je niet even beetje masseren?

Muriel, fijn dat je er weer bent. Wat shit dat het nog steeds niet lekker gaat joh! Ik herken het helemaal, dus weet hoe zwaar je het hebt met de constante rug- en hoofdpijn. Hoe is het gegaan bij de fysio, hoe vaak ga je er heen nu?

Sammie, we hadden maar 1 kat, nu dus geen een meer. 't Is nog best onwerkelijk, ik deed in de keuken de lamellen over en dacht..hee hij zit er niet. Ik wilde al naar de deur lopen om te kijken of ie daar zit, maar halverwege stond ik stil....

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Goeiemorgen :)
    6.30 -10.30 :) :)

Onze wasmachine is OOK kapot. Een tijdje terug poste ik al dat tijdens het wassen de stoppen sprongen. Nou hebben we ontdekt dat er scheuren in de trommel zitten. Verklaard ook meteen waarom sommige kledingstukken er kapot uit kwamen :(
    Welnu, maken kan 250 euro kosten. En sowieso 100 euro voorrijkosten.
    Dat wordt dus een nieuwe kopen.
    Tot overmaat van ramp lekt het dak. Dus nog meer onvoorziene kosten.

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Die stoppen kwamen dus door de kortsluiting want toen we gisteren in de trommel voelden kretgen we schokjes.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    o maria dat is balen. Gaat weer een hoop centjes kosten.

Maar Eva heeft het weer goed gedaan zie ik.
    Voed je nog steeds zonder tepelhoedjes? Wat een verschil dan he.

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wereled van verschil. En LB doet nog wel pijn maar is goed te verdragen.

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    kwam dat ook de door de vele voedingen?

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik denk dat de vele voedingen kwamen doordat ze door het tepelhoedje toch minder binnnen kreeg.
    PIjn deed het toen ook gewoon. Gewoon gevoelige tepel denk ik.

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Iemand hier die een wasdroogcombi heeft? En, is dat wat?
    Of kun je net zo goed apart wassen en apart drogen?

15. Goedemorgen!

Hier ook weer eens een goede nacht Jeej! 22:30 - 6:00 uur. Nog niet wat het was, maar al weer veel beter dan 2:30 uur :) Nu volhouden zo!

Lekker dat jullie ook goede nachten hebben gehad! Vooral jij Melanie, dat kan je wel gebruiken! Zijn jullie nu met z'n vijven thuis vandaag?

16. Mij lijkt het niets Maria. Ik was liever achter elkaar door. Plus dat als de een stuk is, dan kan je de ander ook niet gebruiken. Ik zo voor twee losse apparaten gaan als je de ruimte hebt.

17. Maria lekker dat Eva nu meer tijd ertussen laat zeg. Dat zal wel rust geven.

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Daphne wij zijn vandaag inderdaad lekker met zijn vijven, en mijn moeder komt straks even.
    Gaan we met de kids koekjes bakken en mijn moeder zal vast wel Estrella even in badje willen doen.

Daphne wel fijn dat het bij jullie ook weer de goeie kant op gaat. Valt toch altijd weer tegen als je gewend dat ze goed slapen.

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

Maria, ik zou ook niet zo'n combi nemen, met dezelfde reden als wat daphne al zegt.

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    bedankt voor de tips

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik bedenk me net dat we ook de wasmacjine van Robs vader hier neer kunnen zetten. Weet alleen niet of dat een inbouw model is, maar dt maakt niet uit. Dan kunnen we even sparen en over een tijdje een wasmachine kopen.

Deel Deze Pagina