Goedemiddag, Hier heerlijk uitgeslapen. Na de fles van half 8 lekker terug in bed gekropen en er om half 11 weer uit gekomen. Heerlijk. Maria: Balen zeg. Zal je altijd net zien dat al die onvoorziene kosten in een keer komen. Wat betreft was/droog combi, ik heb er een omdat wij gewoon niet meer ruimte hebben. Op zich een fijn ding hoor maar mijn voorkeur gaat toch uit naar 2 apparte machines. Ik heb ook het idee dat een droger toch beter droogt dan een combi. Maar ja als je de ruimte niet hebt moet je toch wat.
ik twijfelde hier over, maar heb uiteindelijk apart gekocht omdat als de een kapot gaat het hele ding dus kapot is en bij vervanging het los goedkoper is.
Haha wij zijn al in onze nopjes met 4 uur 1.00-5.30 maar dáárna wilde meneer dan ook echt niet meer slapen.
hier ook een goeie nacht, hij blijft wel s'nachts komen. heb ook het idee dat hij minder eet, of hij at een paar dagen extreem veel en nu weer normaal. hij eet nu dus weer 750 per dag, vorige week zat hij op de 900/1000 cc per dag.
Goeiemorgen allemaal, Weer een slopende nacht achter de rug. Yindi is nog steeds erg onrustig. Zometeen samen met de beste vriend van Erik lekker gaan wandelen met haar in de kinderwagen.Nog even op het Vrijthof "winterland" bewonderen... Wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend! Stasia en Peetje, bedankt voor jullie tip mbt belastingdienst/opvangtoeslag Peetje, dat is herkenbaar wat je schrijft over Martijn. Yindi wil ook alles zien en draait alle kanten op met haar hoofdje als ze een geluidje hoort. Erg vermoeiend soms. Jeetje zeg, dat is nogal een gedoe blijkbaar zo'n foto voor op het paspoort van de baby. Nogal belachelijk eigenlijk, als je bedenkt dat zo'n beebje op een paar weken tijd enorm verandert qua uiterlijk. Ik bedoel....what's the use? Missym, nog even geduld dus voor je kunt testen. Spannend hoor! (ik had aan het begin van mijn zwangerschap, voor ik wist dat ik zwanger was, enorm veel hoofdpijn.....) Jen, ik kan me voorstellen dat je op zoek bent naar info hoor. Ik hoop met je mee dat - als er dan toch sprake is van iets - het de minst 'kwade' mag zijn Blondiedfu, oh, oke....ik dacht dat je ergens schreef dat Reese niet meekwam. Fijn om je mannetje te zien! Esther....JIPPIE, je bent erbij! Leuk, ga ik je eens ontmoeten. Enne....ik ben VOOR chocoladetaart! Dus jij voedt s'nachts liggend? Ik durf dat eigenlijk niet, ben bang dat ik dan in slaap val. Murmel, fijn dat je er weer bent! Shit dat je er zo door heen zat. Wel fijn dat je met je de arts en met Wim een plan hebt kunnen opstellen waardoor je bij hebt kunnen tanken en op termijn weer goed in je vel zult zitten. Tari, dat is inderdaad klote die pijn in schouders en rug, ook met de bv. Ik heb vanochtend gewoon moeten huilen van de pijn. Jeetje, Amaranta...gelukkig waren het maar kleine schokjes dus! Een combi schijnt trouwens ook minder renderend te zijn en belastender voor het milieu, dat is hier althans een extra reden geweest om er niet voor te kiezen. Nou meiden, ik ben er weer vandoor. Mijn meissie wil weer eten. Tot laterrrr! Liefs, Indigo ‭
Heej Indigo, Is Yindi dan wat rustiger in de wagen? Ik merkte aan Vangelis in het begin dat ik de tijd wel kon rekken als hij in de wagen lag en we liepen! Tja de hoofdpijn is hie rwel aanwezig, ik weet het niet aan de ene kant denk k van wel aan de andere kant niet...nog even geduld.
Claire ik voed ook 's nachts liggend, als ik het zittend doe ben ik klaarwakker. Val ook wel eens in slaap, maar ik onbewust draai ik me dan niet om. Ze ligt dan altijd heerlijk tegen me aan, onder mij arm. Lekker knus. Het dekbed heb ik dan ook niet over me heen, maar voor de helt zeg maar, zodat zij er dus niet onder kan raken.
Ik ben ook altijd bang dat ik in slaap val, zit echt te vechten tegen de slaap zeg maar. Gelukkig is hier de echte nachtvoeding er uit en is de eerste voeding rond een uur of 5. Oke, voor mij is dat nog steeds nacht, maar Willem is dan intussen al op. Dus áls ik dan in slaap val, haalt hij haar weg en legt haar in bedje. We gaan er nu vandoor, nieuwjaarsborrel bij de snookerclub in Utrecht en daarna nog ff naar winkelcentrum Overvecht. Tot laterzzz.
Wat dat betreft is bv wel makkelijker...denk ik alhoewel ik hier toch heel veel hoor dat het zo lastig aanleggen is en pijnlijk...
Kán lastig en pijnlijk zijn inderdaad Melina. Maar kán ook heel makkelijk zijn. Hier is t heel wisselend, soms gaat t geweldig en soms lastig. Net ging t super, ik leg haar aan en een kwartier later laat ze weer los en is ze voldaan, geen pijn, geen strijd, gewoon relaxed
Ik ben ook ni zo zeer bang dat ik me omdraai ofzo. Maar aangezien ze zelf ineens zo met d'r armen gaat maaien, ben ik bang dat ik daar van schrik ofzo en dan een onverwachtse beweging maak ofzo..kweetniet, vind het gewoon geen fijn idee om in slaap te vallen terwijl ik haar vast heb..
HIer is het echt een NO-Go om Eva in ons bed te leggen. Rob vind dat wel leuk maar ik wil het absoluut niet hebben. Ik moet er snahcts in principe niet uit, maar ls ik dan voed, dan doe ik het zittend. Vannochtend 6.30 was ik zo moe dat ik het wel liggend heb gedaan, maar dan val ik niet in slaap. Het klopt indd dat je van zittend voeden ineens klaarwakker bent. Toen ik vannochtend liggend had gevoed ben ik daarna als een blok in slaap gevallen en schrok om 9.30 wkker.
Zo heb mezelf eens lekker getrakteerd op een leuk kadootje Heb zojuist een nieuwe laptop gekocht. Dinsdag krijg ik hem. Ik ben zo blij Kan die oude eindelijk weg, die is echt helemaal versleten.
Ilse, wat naar van je kat! Sterkte meid! Ik ben er weer even 'tussenuit' geweest, de hele familie is ziek (oké: erg verkouden). Korte nachten dus weer. Sofia en ik beginnen nu weer op te knappen, Harmen en Thije beginnen nu... Natasja, wat fijn dat Sanne weer thuis is! ' Na de nachtvoeding duurt het héél lang voordat Thije weer in slaap valt, en uit gemakzucht laat ik hem dan op mijn borst liggen, dan slaapt hij meteen. Ik ben niet bang dat ik me omdraai en hij kan zelf ook nergens heen want hij ligt tussen de boobies. Vind het wel prima zo, we lsapen allenei heerlijk, maar het is natuurlijk niet zo goed omdat hij moet leren zelf weer in slaap te vallen ('s avonds gaat dat wel prima), maar ik ben zelf vaak zo moe dat ik gewoon wil slapen.
ik voed natuurlijk zittend de fles in bed, maar val ondertussen soms per ongeluk kort in slaap. vannacht 0.00-5.00-8.00 eindelijk eens meer dan 3 uur ertussen. ik ben ook gaar van weken lang gebroken nachten. na volgende week gaat jons een week naar Moskou voor het werk. ik zie er nu al tegen op. hoe laat is de meeting? ilse: wow nu al je nachtvoeding eruit? daar kan ik alleen nog maar van dromen!
Tjeeee... Peetje, altijd 3 uur ertussen Ik zou helemaal gek worden! Ik vind de 5 voedingen van Hester meer dan genoeg... Hester haalt eigenlijk altijd de middag door: vaak dan minimaal 6 en soms zelfs bijna 8 (!) uur. Gisteren van half 2 'smiddags tot bijna half 10 's avonds. Is natuurlijk niet de bedoeling, maarja, ze slaapt dan zo lekker en zo diep, dat wakker maken ook niet veel zin heeft. Dan lebbert ze maar een halve fles leeg. Hebben we wel lekker een middag en avond voor onszelf, maar ik had toch liever gezien dat ze dit 's nachts deed ipv overdag, haha. Want ergens tussen 2 en 4 's nachts wordt ze eigenlijk altijd wel een keertje wakker, ongeacht hoe laat ze is gaan slapen.
Ben vandaag weer een beetje opgestaan uit mijn kluizenaarsbestaan van de afgelopen dagen, haha. Lekker samen met Hester in de auto naar alle opa's en oma's, voor een verlate nieuwjaarswens. Gezellig met zn tweetjes muziekje luisteren onderweg. En Hester bekijkt zichzelf de hele tijd in haar Luca-spiegel, of doezelt lekker weg. Relaxed!