November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Absoluut is het beter om een keer vaker te laten checken, dan een keer te laat!
    Wel heel vreemd idee, dat je haar dan bijna al hebt ingehaald qua leeftijd. Dat zal toch wel een symbolische dag zijn dan, ook al heb je haar niet heel goed gekend :(

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ja, dat is een gek idee.

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Inderdaad! ;)
    Ik ben ook even op de site gaan spieken en heb een nieuwe banner gemaakt - veel leuker dan mijn vorige, al zeg ik het zelf. :) Vooralsnog heb ik er trouwens geen fotootje bij gedaan, maar dat is zeker een leuke mogelijkheid.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb hem al een tijdje hoor..

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ze was gister op tv en elke keer vind ik het dan zooo erg net als frederique huyds, dat vond ik zo een top mens! was ontdaan van haar dood.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow Esther, vind het wel heftig hoor!

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Jeetje Esther wat een verhaal. Ik kan me ook niet herinneren dat je het al verteld had. Het lijkt met niet makkelijk voor je. Ookal krijg je er in je jeugd misschien niet zoveel van mee, het lijkt met hoe ouder je wordt destemeer je naar je moeder verlangt. Wel mooi dat je "tweede"moeder er voor je geweest is in de opvoeding.

En mooi dat Vincent zoveel oma's en opa's om zich heen heeft

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Het tijdstip waarop we afspreken maakt voor mij niet zoveel uit, als het maar niet te vroeg in de ochtend is. ;) Een uur of 11 is wat mij betreft dus prima. Ik vind het trouwens erg leuk dat je toch komt, ook al moet je 's middags in Den Haag zijn. Lijkt me trouwens best druk, twee afspraken op een dag in twee verschillende steden, maar wel superleuk natuurlijk!
    Prima idee dat je quiches meeneemt. Lekker! :)

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Tjee Esther, wat een heftig verhaal. Ik herinner me inderdaad ook nog dat je het een tijd terug al had geschreven en toen greep het me ook al aan. Ik kan me voorstellen dat je juist nu - nu je zelf een kleintje hebt - jouw moeder erg mist. Gelukkig heb je wel een mooie band kunnen opbouwen met jouw "tweede" moeder. Het lijkt me een gek idee dat je straks over de leeftijd van jouw moeder heen gaat. En over een paar jaar, als Vincent de leeftijd heeft die jij had toen jouw moeder overleed... dat zal toch ook wel een moment zijn waarop je er weer extra bij stil staat. Lijkt me niet gemakkelijk.

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    pfoe Esther, inderdaad erg heftig.

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik heb nog een ideetje bedacht voor de meeting... Waarschijnlijk hebben jullie allemaal (net als ik) wat babyspullen in huis waarvan je eigenlijk niet goed weet wat je er mee moet. Bijvoorbeeld producten uit de gratis dozen of een kraamcadeau dat je niet leuk vindt of dubbel hebt. Zonde om weg te gooien, maar eigenlijk doe je er toch niets mee. Wellicht is het een leuk idee om dit soort producten met elkaar te ruilen op de meeting? We zouden van te voren een lijstje kunnen maken met spullen die worden aangeboden of gevraagd. Ik zal alvast een begin maken. Als je mee wilt doen, kun je de lijst quoten en producten toevoegen met je naam erachter. Of als je ergens interesse in hebt, kun je daar natuurlijk ook jouw naam achter zetten.

AANGEBODEN (voor nop):
    - 1 ongeopend pak Kruidvat voeding [Serafijntje]
    - 1 difrax speen S [Serafijntje]
    - 2 bibi antilekspenen [Serafijntje]
    - 1 bibi drinkspeen met brede hals, varia 3-2-1 [Serafijntje]
    - spuuglap/knuffel met hondenkop (tekkel?), uit kraampakket van Achmea [Serafijntje]

AANGEBODEN (voor een klein bedrag of ruilen voor iets anders):
    - Dubbele afkolfset van Medela (Symphony) voor electrische kolf [Serafijntje]
    - Isis handkolf van Avent [Serafijntje]
    - Avent zuigflessen 125 ml, evt. met (ongebruikte) spenen nr. 1 en anti-lekdoppen [Serafijntje]
    - Isoleerkoker van Avent (om flesjes in warm te houden) [Serafijntje]

GEVRAAGD:
    - Friso bewaardoos (deze zat in 1 van de gratis dozen) [Serafijntje]

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    oh ja op zich wel een leuk idee...

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Het was allemaal heel heftig toentertijd en dan met name voor de volwassenen destijds. Zelf was ik maar klein, natuurlijk. In de puberteit heb ik het er wel heel moeilijk mee gehad, maar alles heeft een plekje gevonden. Soms grijpt het me toch nog even aan, maar dat is goed te hanteren.

En Linda, Vincent heeft dus 3 overgrootouders (mijn opa en oma's) en nog meer grootouders: namelijk 4 opa's en 4 oma's! ;)

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Goed idee, Serafijntje! Ik zal ook eens bekijken wat ik allemaal nog in de aanbieding heb....

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goed idee Serafijntje!

Ik heb die friso bewaardoos wel voor je in ieder geval!
    Ik hoop dat ik er dan aan denk, help me herinneren...
    Ik ga eens even kijken wat ik allemaal nog aan spulletjes heb :)

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ga niet naar de meeting. Mijn 2 tantes zijn dat weekend in Nederland plus dat we die avond nieuwjaarsborrel hebben van Rob zn werk in Rotterdam. Maar.. ik heb echter wel iets in de aanbieding. Ik kan het eventueel via Linda meegeven.
    Ik heb namelijk een pak Nutrilon standaar 1.
    De friso bewaardoos heb ik aan een dinnetje gegeven.
    Verder heb ik zo uit mn hoofd niks in de aanbieding.

17. Hmm ik mag niets in de aanbieding doen van Jeroen :) Hij zegt: 'wie weet hebben we het voor de volgende wel nodig' :)

Ach ja..

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik hoorde vanmiddag dat een collegatje van me een miskraam heeft gehad. Ik denk dat ze al een week of 16 was.

En en andere collega is in verwachting, erg dubbel dus.

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    jeetje Esther, wist het ook niet.. wordt helemaal stil van je verhaal. Dat is toch je worst nightmare? Vooral nu je zelf moeder bent denk je er des te meer aan denk ik..

20. Oei das niet leuk zeg. Zeker dubbel als je op je werk een zwangere ziet rondlopen...

Deel Deze Pagina