November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hier hebben we een goed ritme. Hoop niet dat regeldagen het straks omgooit.

2. Wencke inderdaad leuk! Ik ben echt benieuwd naar iedereen. Ik heb echt weinig gezichten bij de namen.. ben nog nooit wezen meeten, dat maakt het wel een beetje spannend... Ieh!

Ilse gaf al aan dat ze moest kijken hoe ze ons allemaal met kids en al in haar huis moest krijgen.. Dat zal vast wel lukken toch, desnoods gaan we op de grond zitten :) Inmiddels zijn we niet zwanger meer, dus dat moet wel lukken :)

3. Dan moet ze het zo 'regelen' dat ze gewoon daarna weer 's nachts doorslaapt :)

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Op zich hebben wij niks te klagen hoor! Ook 's nachts haalt ze lekker door met altijd minstens 4-5 uur ertussen. Soms ook wel 6 uur.
    Maar het is gewoon altijd 1x midden in de nacht, die ze graag wil behouden blijkbaar, haha.

Maar in principe is de planning meestal rond de 22:00-03:30-08:30 uur. Best wel prima, hoor!

Alleen zou ik het leuk vinden als ze ons eens verraste met een rit van 23 tot 7 ofzo, hahaha!
    Maar dat komt vanzelf wel een keertje. De tussenpozen worden al steeds langer.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dr wordt hier niks geregeld! Mamas wil is wet in dit huis.

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmmmm als ik haar quote lees bij haar foto in jouw avatar, twijfel ik daar nog een beetje aan :)

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja maar zij is amper 8 weken en ik ben 28 jaar.
    Ik lust haar nog rauwer dan zij mij

8. Iew!

;) :)

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Petra, voor Jons lijkt het me helemaal heftig om zijn mama met 21 jaar te verliezen. Ik was pas 5 jaar en heb dus niet echt een band met haar kunnen ontwikkelen. Zij was zelf net 32 toen ze kwam te overlijden, dus idd heel jong.

Tussen half 11 en 11 is voor mij ook prima de 19de.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeieavond,

Zo Estrella ligt al heerlijk te slapen. Eventjes mamatijd!

Vanmiddag gezellig koekjes en een tulband met de jongens gebakken, ach ja niet sonja proef, maar mag toch niet te veel afvallen vanwege de BV.

Leuk idee, serafijntje voor de ruilingbeurs de 19e.
    O hoe meer ik jullie verhalen lees, hoe jammerder ik het vind. Maar daar integen vieren we dat Angelus 4 jaar word, tja en daar kunnen jullie toch echt niet tegen op. ;) :) .

vind het zo spannend dinsdag de grote dag, dan heb ik mijn knulletje niet meer de hele dag bij mama. Slik.........
    Ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen.

Liggend voeden, denk inderdaad een instinct om niet om te rollen, ik slaap inderdaad ook niet zo diep, vanwege het dekbed. Maar zittend voeden is echt geen optie. Krijg ik het nog meer in mijn rug. Adriaan haalt haar vaak ook weg als hij wakker is en ik niet meer.
    Haar wiegje staat bij ons op de kamer dus dat scheelt.

Esther, lijkt me ook confronterend als je moeder er niet meer is en je bent nu zelf mama geworden. Vooral als je het stukje niet heb kunnen afronden. Adriaan heeft dit dus ook.
    Ik zou er ook niet aan moeten denken om mijn kinderen niet te zien opgroeien. Als ik er alleen al aan denkt, word ik al verdrietig. Maar ja je hebt het niet voor het zeggen.

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb mn luiertas!
    Ik heb er best veel geld aan uit gegeven maar goed.... ik mag mezelf best eenkeer verwennen!
    Dit is em geworden..

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Maria: leuke tas, natuurlijk mag je jezelf wel eens verwennen.

Wat betreft de lijst van de meeting, ik zal hier nog wel even kijken of ik nog wat in de aanbieding heb.

13. Wow die is echt leuk Maria! Verwennen op zijn tijd is gewoon nodig he? :p

14. Heerlijk, even genieten van de tijd voor jezelf. Dus nu liggen ze alledrie op bed. Pff ik vind het erg knap hoop dat je het allemaal maar draaiende houdt. Petje af!

Natuurlijk kan de meeting Angelus zijn verjaardag! Jeetje, een hele mijlpaal hoor! Daar moet je van genieten! Maak er een mooie dag van en verwen hem maar lekker :)
    Tuurlijk zal het wennen zijn als hij straks op school is. Ben ook benieuwd hoe hij het zal vinden. Dat verschilt ook zo per kind. Meestal vinden ze al dat speelgoed helemaal geweldig. Maar voor de mama's is het vaak ook wennen hoor. Ik heb regelmatig mama's met tranen bij het raam, dus dat is niets om je voor te schamen mocht het gebeuren. Het is ook een hele stap. Je laat toch je kind achter op school om pas over een paar uur weer op te halen en je kan niet even tussendoor komen kijken hoe het gaat ofzo... Heb jij je kinderen ook nog naar een creche gedaan ofzo? Of is dit echt de eerste keer dat je Angelus uit handen gaat geven?

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    heb em via ebay gekocht

16. Dat heb ik nou nog nooit gedurfd. Ik heb altijd zoiets van dat bieden enzo.. en komt het dan aan enzo... maar dat is via mp natuurlijk ook zo. En nu heb ik kleertjes voor Fenna via deze site gekocht van iemand.. is ook afwachten of het aankomt.. Vind het toch wel erg spannend. Gisteren op de post gedaan zei ze.. en dan zou het uiterlijk maandag binnen moeten zijn. Vandaag nog niets gezien, geen postbode, wel post, maar geen briefje dat ze langs zijn geweest.... Als de kleertjes niet aankomen gaan jullie me dan helpen om het uit te zoeken, misschien wel weer een typisch verhaal? Zal de eerste zijn in het mama topic haha :)

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ebay is behoorlijk safe. Heb het via paypal gedaan en dan ben je ook nog eens beschermd.
    Verder heeft deze verkoper goede 'beoordelingen' dus ik maak me geen zorgen.

18. Zit al de hele avond alleen, Jeroen is naar een voorstelling in Leidschendam. En ik heb Fenna al een half uur geleden op bed gelegd. Laatste voeding op bed gegeven, hoop dat ze weer lekker doorslaapt tot iig 6:00 uur. Dan kunnen we morgen nog ff lekker doorslapen daarna voor we weer naar de kerk gaan. Lekker hoor dat we kunnen kiezen uit de diensten. 10:00 uur of 11:40 uur.

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En als ze me een oor naait doe je een melding bij ebay en wordt ze eraf geknikkerd.

20. Okee. ik wist niet dat het zo 'safe' was, heb ook niet zoveel verstand van ebay geloof ik :oops:

Deel Deze Pagina