herkebaar, hier is dat als ik eva wakker maak ofzo, dan komt ze dus heel kort daarop weer. Nu al 4 dagen een goed ritme van 6 voedingen per dag. Hoop dat dit een tijdje zo blijft!
zo, met die luiertas en zo'n armand al gauw zo'n 100 euro uitgegeven aan borstvoeding, natuurlijk een peuleschil met wat de FV meiden uitgeven. Eigenlijk vind dat er vanuit de regering of de zorgverzekeraar iets van een tegemoetkoming zou moeten zijn voor moeders die bv geven. Dat je bijv korting op je verzekring krijgt ofzo. Of een andere vorm van vergoeding. Dat je bijv. de kolf op kan geven aan de verzerking ofzo...
Hoi meiden! Er is weer lekker gekletst zie ik wel! Hier alles oke, ik was zelf gisteren niet fit, had last van oorpijn maar gelukkig geen oorontsteking maar 'gewoon' snotverkouden. Vandaag een vriendin van vroeger op visite gehad, erg gezellig en zij is 35 weken zwanger...heb nu echt even heimwee naar mijn dikke buik hoor! Morgen begint school weer en wil ik ook ergens tussen de bedrijven door mijn studie oppakken, eens kijken of ik het in november kan afronden zodat ik eventueel volgend jaar alsnog HBO kan gaan doen... Even wat korte reakties: Voedingen: hier 5 op een dag van 200 cc en soms ook wel eens 6...euh tsja ondanks de forte heeft Jens HONGER hihi Hij slaapt trouwens ook amper overdag, soms vermoeiend maar hij kan zichzelf aardig vermaken. Petra en Esther: kan me goed voorstellen dat jullie opzien tegen een weekje alleen maarre...het is echt te doen! Ik weet hoe zwaar het is en het is afzien maar het gaat echt goedkomen! Tijdstip meeting is mij prima, ik haal eerst Melina en Vangelis op en dan crossen we door naar Amersfoort waar ik dan waarschijnlijk met spoed een fles moet klaarmaken Meestal krijgt Jens rond 10 uur de fles maar meneer verhongert vast niet hij moet maar ff wachten en zich ondertussen met Vangelis achterin vermaken Ik zal even kijken of ik nog spulletjes heb maar volgens mij niet ik schuif veel door naar mijn schoonzusje. Ik heb eventueel wel belang bij de Forte (van Peetje?) Serafijntje wat is dat voor isoleerkoker? (wil je me eventueel pb'tje sturen?) Melanie heel veel succes dinsdag ik weet nog wel dat ik Lars voor het eerst naar de basisschool bracht ik heb thuis alles bij elkaar gejankt Stasia: pb gelezen ik mail je morgen! En succes en sterkte met de familieperikelen (Esther ook...triest hoor...) Ik ben weer bij....en nu eindelijk eens uitgebreid douchen met René (alledrie de jongens slapen daar moet ik gebruik van maken haha) xxx Roelie
Heej Roelie, Hoelaat haal je mij op dan om 10 uur ofzo? Ik zal je zo even mijn adres pben, oh nee die heb je natuurlijk al! Het is heeel makkelijk vanuit jouw, zal je het wel even pben toch maar haha Waarom begin jij niet met wat vast voedsel tussendoor? Het is in princiepe vanaf 4-6 maanden, maar volgens veel internet sites kan je bij extreme honger er al mee beginnen, zodat je kindje genoeg heeft...
Nee juist de BV moeders, want BV is toch dé voeding? Dan moeten ze de moeders belonen die elke keer in het openbaar lopen te flashen met hun borsten waardoor 16jarige obers stijve piemels krijgen, waardoor ze hun dienblad laten vallen en de dure bloes van een mevrouw vervuilen waardoor jij je beurs kan trekken om de bloes te betalen. Ofzoiets.
No offence Missy, maar flesvoeding is misshien makkelijk maar het is ehm bewezen zeg maar, dat er niks boven BV gaat. Ik ben ook verder niet uit op een discussie ofzo, iedereen moet doen waar hij zich het beste bij voelt maar goed.
goeieavond, Ben vandaag pas sinds 15.00 uur mijn bed uit. Was toch een partij ziek. Hoofdpijn, koorst, misselijk. Heb veel geslapen samen met Estrella. Maar weet nou niet wat ik heb, voel me nog niet helemaal, Maar gisteren mega hard mijn hoofd gestoten aan het aanrechtkastje, voelde dit helemaal in mijn rug, trekken, dus misschien wel een lichtje heresenschudding, ik weet niet. De jongens hebben vannacht ook weer super geslapen, ik maak 's avonds met ze de afspraak dat als ze goed slapen, we de volgende dag iets leuks gaan doen, werkt tot nu toe nog steeds. Estrella kwam pas om 5.30 uur vanacht en dat vanaf gisteravond 21.00 uur. Echt super. Maar ja dan moet je niet ziek worden. Wel grappig zit nu met zonnebril op achter de pc, anders doet het zo zeer aan mijn ogen. Daphne, Angelus ging wel 1 dagdeel naar de peuterspeelzaal, dat was het enige, voor de rest naar mijn ouders. Zo als jij het omschreef zo voel ik het dus ook, kan niet even tussendoor spieken hoe mijn knultje het doet. Gelukkig gaan ze hier nog niet meteen hele dagen. Ach ja het zal vast wel goed gaan. Adriaan is die dag gelukkig ook vrij. Hij heeft speciaal vrij genomen. Roelie krijg helaas nog visite om 10,00 uur die dag, dus huilen zal er wel dan niet in zitten, hoe graag ik dat denk ik ook zou willen. Roelie hoe doe jij dat met het slapen van Jens en zo. Geniet lekker even van het douchen met Renee. Maria dat had ik dus ook met die armband, maak zelf ook nog wel een armband, voor de afwisseling. Debby, ben wel benieuwd hoor naar de foto's van Arnoud. Zal zeker hele mooie bij zitten. MAar dat was een lange dag voor je zeg. En die foto van Ryan in zijn tuinbroek willen we zeker zien , vond dat ook altijd zo stoer staan bij de jongens, was een van mijn favorieten kledingstukken.
Maria: ik stuur geen foto naar de krant (reden is denk ik wel bekend) Wat betreft maxi cosi, ik hoorde van een vriendin dat een kindje wat zij kende zelfs het advies had gekregen om 5 uur per dag in de maxi cosi te zitten (dit ivm afgeplatte schedel en in de MC kon hij zijn hoofd niet zo bewegen) Dus weer lekker tegenstrijdig.
Maria, Melanie, als jullie creatief aan de slag gaan met die armbanden, mag ik er dan 1-tje met bruine kraaltjes? Uiteraard tegen betaling! Zelf ben ik absoluut geen freubelaar en oggies heeft er geen in het assortiment. Melanie, beterschap! Roelie, ik schaam me nu dat ik zo opzie tegen een weekje alleen met alleen maar 1 hond en 1 kind, terwijl jij zo vaak alleen bent met 3 kinderen en nog veel meer dieren! Geeft wel vertrouwen ... zie er gelijk minder tegenop