November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Debby, die van mij lacht elke keer als hij huilt om aandacht en ik ze kamertje binnen kom lopen. Voor de rest overdag toch ook wel zo'n 7/8 keer! Erg lief

@Indigo, dat is ver haha! Wel een leuk centrum daar, een vriend van ons woont daar.
    Over die ongesteldheid, geen idee geef geen bv.
    Leuk zo'n kraamfeest, wij hebben het ook gehad voor c.a. 30 man! De rest is dus gewoon langs geweest thuis, niet helemaal de bedoeling maar goed was weer snel de oude dus kon het wel aan :D

@Daphne, ik heb toch 11 foto's toegevoegd?

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Daphne: bij mij zitten er foto's bij Melina's mail.

Indigo: Ik zou zeker eens werk maken van de reflux als ik jou was, misschien kan dat enorm helpen. Daphne en Debby hebben veel baat gehad bij medicatie tegen het spugen.

Ik zou je best vanaf eindhoven mee willen nemen maar met 2 dames en 2 maxicosi's zit het al vol.

vraagje: hebben jullie beebs ook nog zoveel last van krampjes? Martijn heeft het na iedere voeding, en elke scheet doet hem zeer. Hij wordt ook steeds wakker onder zijn slaapje van de krampjes. Ik geloof dat de krampjes op 6 weken op hun top zijn klopt dat?

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Indigo: ik hou trouwens ook een lijst bij met; tijd, aantal gedronken cc's, poepluier ja/nee en of hij daarna veel gehuild of geslapen heeft

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Tuurlijk :)

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Peetje, de ene dag wel de andere dag heeft hij nergens last van.

ik hou ook bij hoeveel hij eet op een dag, dat schrijf ik op poep en plas luiers onthou ik wel en huilen en slapen doet hij elke dag anderd dus mag hij zelf bepalen :)
    soms weet ik niet of hij slaapt of niet omdat hij in zijn bedje ook heel rustig ligt vaak.

6. Fenna lacht nu zelfs heel regelmatig (haha ze stopt nu net zelf haar speen per ongeluk terug in haar mond, grappig ze is wel echt op zoek ernaar als ze hem tegen haar kind voelt :) , maar dat terzijde) Ik hoef weinig moeite meer te doen. Ze gaan nu zelfs lachen als ik aan het zingen ben. Ze reageert dus al echt gericht op me. Ook is ze nu trouwens haar handen echt aan het ontdekken, haar beide handjes pakt ze vast en dan kijkt ze ernaar en stopt ze in haar mond, kijkt er weer naar, etc. Echt heel grappig om te zien.

Ik hoop inderdaad dat je Ryan niet aansteekt, want hij heeft al genoeg te verduren gehad he? Fijn dat Arnoud nou ouderschapsverlof heeft. Is dat één keer in de week? Of aansluitende dagen? Jeroen wil het wel opnemen, maar vindt dat hij een goede reden moet hebben ervoor, want hij denkt dat ze het hem niet in dank afnemen als hij een dag per week ouderschapsverlof op wil nemen.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    zo'n armbandje kun je natuurlijk ook gebruiken om het slapen bij te houden :)

8. Peetje, oh kijk ik weer niet goed? ff kijken... Oh suf! Ik zie ze inderdaad staan.. duh!

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Debby: Martijn lacht een aantal keren per dag maar daar moet ik ook wel wat voor doen hoor, hoog stemmetje, kietelen, lang gespek hahaha. Ik denk dat je het wat tijd moet gunnen, Ryan is pas net een tijdje weer beter en zal nu vast snel meer gaan lachen.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @peetje: ja dat kan idd ook, al de 8 wkn, omdat je overtijd was. Maar hopen, dan kun je die sprong straks lekker 'afvinken' , ha ha.

@Indigo: ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar geef ook geen BV, dus ben voor jou geen goed vb. Had zelf wel verwacht eerder ongesteld te worden, want had voor mn zwangerschap een erg regelmatige en vooral korte cyclus.
    Maar ik wacht geduldig af... ;)

@Linda: je bent goed bezig zie ik! Nieuwe banner met een mooi target, niet al te veel kilo's, maar gewoon een mooi streven. Ik hoop maar dat Sonja niet al te zwaar valt en dat het voor jou gaat werken.

Enneh... geen excuses dat je minder post hoor, begrijpen we heus wel! Ik vind t juist al zo leuk en lief dat je steeds meeleest EN meeleeft!

11. Fenna had met 6 weken ook enorme last ervan.. dat hield wel aan tot 811 weken, maar dat kwam ook door het steeds wisslen van voeding. Dat 6 weken de top is klopt, en ze kunnen aanhouden tot 3 maanden, daarna moet het zo goed als over zijn.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lachen: Hester lacht ook steeds vaker. Gisteren en vandaag is ze echt een lachebekje, zo superschattig!

Oja, da's waar ook Maria, jij hebt niet nog een paar weekjes, maar een paar maandjes verlof... Dat wordt veel rijgen dus, haha! Ook maar ff je 'business' posten bij de jan-feb-mrt mama's dus ;)

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Arnoud heeft iedere maandag ouderschapsverlof (hij krijgt 10 dagen van de baas en de rest heeft hij opgebouwd met Levensloop). En dat tot en met augustus, dus dat is wel lekker en gezellig! Want ik ga ook niet op maandag werken, dus de maandag is echt voor ons drietjes.

Ik hoop dat Ryan ook wat regelmatiger gaat lachen...ach, geduld is een schone zaak.

14. Niet meer actief

Hoi meiden,

Na een paar dagen afwezigheid weer even een teken van leven van mij...

Ook hier begint het gevoel van lang geleden weer boven te komen dat er maar weinig wordt gereageerd op mijn posts. Een paar meiden hebben dit wel gedaan en degene die het niet gedaan hebben moeten zich ook maar niet te persoonlijk aangesproken voelen. Het zal ook deels te maken hebben met het feit dat ik behoorlijk loop te stressen om Esmay haar gezondheid...Maar desalniettemin heeft het me wel geraakt dat er zo weinig reactie op is geweest...maar goed, ik probeer me er maar gewoon overheen te zetten en af en toe wat te posten, wil toch ook graag mijn ei kwijt....

Zaterdag en zondag waren 2 rampdagen voor wat betreft het drinken, ze heeft resp. 450 en 380 cc gedronken over de hele dag (6 flessen)....maakte me gisteren dus echt vreselijk veel zorgen :cry:

Echter bij de laatste fles, tankte ze ineens 130 cc naar binnen :confused: . Dat heeft ze dus nog nooit op die hoeveelheid!

Vanmorgen heeft ze ook 125 cc gedronken, dus ik begin weer goede hoop te krijgen! Haar reutelen blijft onverminderd, ik hoop dus dat ze volgende week iets vinden op die slikfoto en zo niet dan ga ik toch eens vragen of ze geen koemelkallergie kan hebben...

Ik ga straks eerst even flink aan de slag in huis, nadat Esmay haar flesje om 11.30 uur heeft gehad, daarna kom ik even reageren!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Iemand (sorry, weet niet meer wie) vroeg of het een idee was om in de agenda te noteren wanneer je weer aan het werk moet. Ik vind dat een leuk idee, maar de agenda moet nog even erbij gezocht worden. Ik ga zo eerst even douchen, dan boodschappen doen en zal vanmiddag de agenda weer eens gaan opzoekn.

16. Jeroen is sowieso al elke maandag vrij, want hij werkt zijn 36 uur in 4 dagen, daardoor heeft hij elke week een dag vrij, ook al heeft hij een fulltime baan. Wel lekker, want dan heeft hij ook een Fenna-dagje :) Mijn Fenna-daagjes zijn donderdag en vrijdag. Maar goed..

Oh er wordt er één moe, tijd voor bedje. Kan ik meteen de was ophangen, nieuwe draai erin stoppen, verder zuigen, strijken.. laters!

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben als het goed is ook de donderdag en de vrijdag thuis.
    Maar ja... ligt er ook aan wei volgend jaar mijn duopartner wordt.

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En als die constructie mogelijk is, heeft ook Rob op maandag zijn fenna Eh Eva dagje!

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Jen: 380 is we weinig op een hele dag ja. Koemelk allergie kunnen ze niet testen, daar kun je alleen achter komen door over te gaan op hypoallergene voeding (bijv. pepti) en dan kijken of je verbetering ziet. Daarna terug op standaard voeding, als de klachten dan weer terug komen kun je er van uit gaan dat ze koemelkallergie heeft.

vervelend dat het zo moeilijk gaat met Esmay. Hou vol meid!

Maria: dat wordt goede handel!

werken: Jons moet gewoon werken, 40 uur per week. Op de planning staat volgende week 1 week moskou, dan in feb. 3 weken perm (rusland) en in maart ook 2 weken zweden. Bah. Ik ga zelf pas weer in mei werken. Morgen ga ik naar de nieuwjaarsreceptie op mijn werk.

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    vraag: wat betekend jullie forumnaam?

de mijne gewoon Petra en toen ik aanmeldde was ik 24 jaar oud

Deel Deze Pagina