Hier wil toch even snel op reageren...ik dacht dat deze discussie nou wel eens afgesloten was? Je kunt wel zeggen dat niemand zich persoonlijk aangesproken hoeft te voelen maar je zegt wel dat je het gevoel hebt dat er niet gereageerd word op jouw posts... je hebt wel de behoefte het te uiten. En of je mij er nou mee bedoeld of niet, ik heb gewoon niet de tijd om op iedereen te reageren. Het kost me al veel moeite om mee te lezen, en dat wil ik zodat ik weet wat er speelt. Want al reageer ik weinig, ik weet precies wat er met wie aan de hand is! En ik denk overdag vaak aan het forum, aan alle mama's en hun kindjes! En het valt me dan ook wel eens op dat iemand er een tijdje niet is (Dees waar ben je?) maar ik kan dat gewoon niet allemaal bijhouden, daar heb ik het te druk voor. Dit is dus een van de redenen waarom ik onlangs erover dacht te kappen met dit forum, ik voel me schuldig omdat ik niet meer kan meeposten zoals tijdens de zwangerschap maar dat wil niet zeggen dat ik minder betrokken ben. Dat wou ik ff kwijt. xxx Roelie
Heej Jen, Sommige hebben gewoon meer bij een onderwerp dan een ander, denk niet dat het persoonlijk is! Dat is echt heel weinig, Vangelis heeft 3/4 dagen (veel) minder gedronken dan hij normaal drinkt, maakte me dus ook al zorgen maar misschien gewoon een regeldag? Vangelis dronk dus 4 dagen achter elkaar tussen de 500 en 700, op zich goed maar hij drinkt "normaal" rond de 900/1000 cc! Gewoon even aankijken en anders de huisarts bellen of het cb.
missm was al bezet dus missym, gebruik altijd miss melina...maar toch een btje anoniem door de m haha, dat was dus toen ik dacht dat ik kindjes wou en we het wouden proberen.
Roelie hier hoef jij je als mama's van 3 kids, een man die vaak weg is, en veel huisdieren, absoluut NIET schuldig over te voelen. Iedereen vind het leuk als je er bent, en iedereen begrijpt dat je het druk hebt. algemeen, dus niet persoonlijk aan roelie gericht: Tja het is gewoon zo dat mensen die vaker posten ook wat meer reacties krijgen, die zijn vaker online met anderen tegelijk. Dat lijkt me heel logisch zo gaat dat in het dagelijks leven ook. Ik denk wanneer iemand daar niet tegen kan, je beter niet op een forum kunt komen. Of gewoon moet zorgen dat je zelf ook wat actiever betrokken bent
Hier heeft papa straks op de even zaterdagen Reese dagje Misschien komt er later nog een dagje bij maar eerst eens kijken hoe het nu allemaal gaat met werken.
Ik denk dat iedereen alleen moet reageren op berichten waar hij op wil reageren, zoals Jen al zegt niet iedereen reageerde. Ik heb soms zoiets van oh al 3 hebben gereageerd dan ga ik niet weeeeeeer hetzelfde zeggen (zoals net bij Linda, er waren al 2 die zeide dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen, dan sluit ik me daar bij aan en reageer ik gewoon niet snap je) Ik reageer alleen als ik iets nuttigs te melden heb eigenlijk, zoals die armbanden van maria, of de bv of iets anders tja daar heb ik niks mee, dus reageer ik niet.
@ Jen: is voor mij ook zeker niet persoonlijk bedoeld als ik niet reageer, ik zie vaak door de bomen het bos niet meer en weet dan echt niet op wie ik wel en wie ik niet heb gereageerd. Hier drinkt Reese momenteel ook stukken minder als normaal. Maar besluit het nog even aan te kijken. Mijn naam Blondie komt van mijn blonde haarkleur en dfu staat voor een internetspel wat ik veel gespeeld heb. (Dfu staat er achter omdat Blondie al bezet was)
goeiemorgen, Kan nog net. Nou heb dus een borstonsteking, krijg vanmiddag de antibiotica. Heb zo'n hekel aan die bende. Nou net mijn ouderschapsverlof maar eens geregeld Kon gelukkig nog. Dus zit net zoals maria nog lekker een tijd thuis. Debby, dat is lekker dat Arnoud ook op maandag vrij is. Lekker lang weekend met zijn 3tjes. Ilse, meid geef het nog niet op, vraag eerst eens een lac.deskundige om advies. Balen meid, jullie deden het zo goed. Roelie, goh wat vreemd dat je niet zo veel reageerd op anderen, heb je het druk dan Linda, goed bezig wanneer ben je begonnen met Sonja Bakker? Mijn naam Tari, is elfs voor melanie. Verder weet ik het even niet meer sorry,
Hoi Jen, jammer dat je het gevoel hebt dat er weinig wordt gereageerd op jouw berichtjes. Ik denk dat iedereen dit gevoel wel herkent en de uitleg daarvoor is al meerdere keren genoemd. Je moet het zeker niet persoonlijk opvatten. Ook al zijn er soms geen of weinig reacties op jouw posts, dat wil nog niet zeggen dat we niet met je meeleven. Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt om de gezondheid van Esmay. Het is natuurlijk ook erg vervelend als je ziet dat het slecht gaat met haar, terwijl je zelf zo weinig kunt doen om haar te helpen. Fijn dat ze vanmorgen weer goed heeft gedronken, hopelijk gaat het nu de goede kant op!
Oh Melanie, wat vervelend dat je een borstontsteking hebt! Ik hoop dat de antibiotica snel zijn goede werk gaat doen.
Ha Jen, ik sluit mij aan bij de vorige posts! En zeker bij die van Roelie (!): iedereen is druk druk druk en dan vooral met zichzelf: HEEL LOGISCH overigens. Alles wordt gelezen, overal wordt meegeleefd, alleen soms niet in getypte letters. Maar toen jij Esmay ging laten onderzoeken, vroeg iedereen hoe het ging en hoe het was gegaan, meer kan er niet worden gedaan, denk ik. Ik hoop dat Esmay snel weer beter gaat drinken, want dat is wel erg weinig. Hester drinkt overigens gisteren en vandaag ook ineens minder dan voorgaande dagen. Misschien hangt het sowieso al een beetje in de lucht? Ik hoop dat ze er gauw achterkomen wat Esmay dwarszit
Goedemiddag, Hier eentje die een baaldagje heeft. Heb lekker tot 11 uur mogen slapen want mijn lieve man heeft Deniz lekker in bad gedaan enz. Ik zit hier nog steeds in pyjama en ik denk dat dat de hele dag zo zal blijven. Nou, ik ga even bijlezen en reageren.
Oh bah, Melanie, wat balen dat je borstontsteking hebt Maarre.... je moet de boel ook niet zo buitenhangen
Lekker rustig aan blijven doen op je baaldagje, Stasia, dat mag ook wel eens! (het is er sowieso toch weer voor om lekker binnen te blijven)
Hoe kom ik aan mijn forumnaam? Tja, ik moest snel iets verzinnen omdat ik niet mijn eigen naam wilde gebruiken. Ik ben kunsthistorica en heb wel iets met afbeeldingen van engelen (een serafijn is een engel). Bovendien vind ik 'serafijn' een mooie naam. Daarom heb ik mijn bedrijf ook zo genoemd. En voor het forum heb ik dan de verkleinnaam gekozen: serafijntje!
He melanie balen zeg! Das niet fijn hoor. Jen, jeetje das wel weinig... zou er toch achteraanzitten als je je er niet goed bij voelt. Moedergevoelens boven al. Stasia, oh lekker niets doen vandaag joh. Gewoon genieten van het feit dat Ibrahim thuis is om jou te verwennen en voor Deniz te zorgen. Blondie, dat minder drinken van Reese kan heel goed een sprongetje zijn hoor, hij is rond de 8 weken, dus dat klopt wel met de tijd van het sprongetje. Zou het even aankijken een paar daagjes.. en anders gewoon aan de bel trekken.
Over dat wel niet reageren. Niemand doet zoiets met opzet hoor. Ik reageer ook heel vaak niet op de FV problemen. Ik vind het voor de dames die problemen hebben heel erg vervelend. Maar, om het maar even botweg te zeggen, het is op dit moment een ver van mijn bed show. Heb totaal geen benul waar het over gaat. CC hier schepje zus schepje zo. Neemt dus niet weg dat ik het vervelend vind voor de babys en hun mamas. En ik kan wel elke keer 'ja dat is vervelend' gaan posten, maar dan bij deze een algemene vervelend. Dames, ik vind het ECHT vervelend en ik leef echt met jullie mee. Met Fenna, met Sanne, Met Esmay, met Ryan met Peetje met Hester, Met Jens, Met Estrella, Met Reese, Met Vincent met Angelina, met Nynke met Yindi en met alle andere babies die in nu vergeet.