November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    NOVEMBERMAMA'S 2007

AGENDA

Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie
    Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh
    Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan
    Gwendolyne ~ 8 januari Mika kinderfysio
    Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie
    Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties
    MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis
    Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies)
    Jennie~10 januari sollicitatie Nationale Nederlanden
    Ikke1981~11 januari 15.50 Quinn cb eerste prikjes
    MissyM~ 14 januari CB
    Blondie~ 14 januari Telefonisch consult KA ivm medicatie
    Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK
    Roelie~14 januari 13.45 uur eindcontrole VK
    Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole
    Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!!
    Roelie~15 januari 11.15 Jens CB 1ste prikken
    Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB
    Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin?
    Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan
    Roelie~16 januari Niels kinderarts aanvraag gedragspsychologisch onderzoek
    Rachel~ 17 januari Fayenne CB 1ste prikjes
    Jennie en Desiree ~ 18 januari dagje naar de sauna !!
    19 januari MEETING Amersfoort
    Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle
    Dafje~21 januari 1e werkdag...
    Jennie~ 22 januari 11.15 uur Esmay CB + 1e vaccinaties
    Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties
    Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties
    Blondie~ 25 janauri Reese proefles babyzwemmen
    Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie
    Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen
    Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB
    Gwendolyne ~ 29 januari KA controle
    Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken!
    Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle
    Roelie~7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts
    Serafijntje~12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB
    Roelie~13 februari René jarig
    14 februari: Valentijnsdag!
    Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB
    Muriel~18 februari 1e werkdag...
    Dafje~ 3 juli 5 jaar getrouwd!
    Debby~31 oktober 14.00 uur trouwen!

2. Serafijntje wat voor bedrijf heb jij dan? Heb je misschien al eens verteld, maar daar heb ik dan overheen gelezen :oops:

Mijn naam.. tja.. spreekt wel voor zich denk ik he :) Moest wat, want Daphne was al bezet, en ik hou niet van nummertjes achter mijn naam.. ben geen nummer..

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Nynke heeft sinds een paar dagen een badje. Daarvoor ging ze altijd in de tummytub of onder de douche. Ze snapt alleen nog niet helemaal dat ze languit kan liggen in het bad. Zodra ze het warme water voelt, trekt ze haar knietjes op en gaat ze in de 'tummytub houding' liggen. :) :) :)

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Melanie: balen een borstontsteking zeg!

hihihi Martijn praat tegen het raam

Moet dadelijk met Leo naar de dierenarts hij heeft al 10 dgn antibiotica voor een blaasontsteking maar het wordt niet beter

5. Muriel, wil je meteen ook mijn eerste werkdag erbij zetten? 21 januari :(

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Die agenda stond pas op pagina 322! Dus moet wrschnlk hier en daar al weer wat worden aangepast :)

7. Haha, die Martijn toch!

Is Leo je kat? Succes iig. Blaasonsteking is vervelend bij beestjes. Onze kat heeft chronische blaasonsteking is er ook aan geopereerd (blaasgruis), maar op het moment gaat het vrij goed (afkloppen). Hoop dat het met een kuurtje verholpen is! Hmm lees net dat dat dus niet werkt.. ik ben echt niet wakker geloof ik... iig Succes!

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Check! Staat er nu ook bij Dafje, snel al zeker he? Nog heel even goed genieten van je vrije tijd!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha Martijn en Nynke kunnen in de funniest homevideos ;)

Maken jullie veel filmpjes eigenlijk van jullie kleintjes? Ik vergeet het steeds!
    Wel veel fotoos maken we overigens.

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Maria: Lief hoor dat je mij als baby aanmerkt hhihihih maar ik ben Peetje en mijn baby heet Martijn hoor hahahahaha

ik snap ook niet waar iedereen zo moeilijk over doet, iedereen post wel eens wat waar niet op gereageerd wordt, nouja als het balngrijk is post je het nog een keer. Ik voel me echt niet achtergesteld ofzo hoor.

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik vrees ook blaasgruis, hij heeft al meer dan 10 dagen antibiotica wen blijft druppelen op mijn ongelakte eiken vloer!

dieetvoer is nie handig met 4 katten in huis maar zal misschien toch moeten

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hahaha ja praat Nynke ook overal tegen aan? Nu praat Martijn tegen de rugleuning van de bank pfffff.

Ik vergeet ok steeds te filmen, filmmateriaal dateert nog uit kraamweek. En foto's maak ik ook niet zo veel, gek he

13. Ja veel te snel. Net nu ik kan genieten moet ik alweer bijna gaan werken, gelukkig ben ik 4 dagen thuis in de week en maar 3 dagen aan het werk.. dus ach het valt opzich wel mee, maar toch..

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) Hihi Peetje: drink jij je flesjes wel goed leeg?

Precies zoals je t zegt: maak het niet te ingewikkeld en als je ook meeleest (want anders zie je niet dat je niet wordt gemist), dan moet je gewoon ook af en toe ff wat posten, dan blijf je lekker in de running!

Ben nu trouwens (tijdens mn zoektocht naar de agenda) beetje bijgelezen van de dagen dat ik afwezig was, maar ga niet meer overal op reageren, is toch allemaal weer oud nieuws, nietwaar? ;)

Zag alleen dat volgens mij Debby ook gezellig mee wilde komen op de minimeet van Melanie en mijzelf bij mij in Amsterdam: je bent van HARTE welkom! Leuk!

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Over mijn forumnaam: vroeger, als je de spellingcontrole door een tekst liet gaan, gaf deze als alternatief voor mijn naam het woord 'murmel'. Vandaar :)

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Maria: Leuk dat je die armbandjes gaat maken. Als ik BV had gegeven had ik er zeker eentje besteld want ze zijn wel erg leuk.

Ilse: He bah, dat is niet wat we willen horen hoor. Het ging zo goed. Toch misschien een lactatiedeskundige vragen?

Linda: Je hoeft je excuses echt niet aan te bieden hoor. Ik vind het sowieso al knap van je dat je al die babyverhalen enz. Leest en bijhoudt. Ik zie dat je je banner zelfs hebt aangepast. Nou, die 8 kilo moeten er zo af zijn want je bent goed bezig.

Debby: Deniz lacht hier regelmatig als je gezellig met hem aan het spelen bent en tegen hem praat.

Peetje: Deniz heeft eigenlijk bijna geen last gehad van krampjes. Ik heb het maar 1 avond kunnen ontdekken en dat was volgens mij wel zo rond de 6 weken dus het zou best kunnen kloppen.
    En mijn forumnaam is gewoon mijn naam :) :)

Jen: Ik hoop echt dat ze volgende week jullie meer kunnen vertellen of er nu iets met Esmay aan de hand is want hier word je ook gek van volgens mij. Enne gewoon lekker blijven posten hoor. Ik reageer ook niet altijd op alles en iedereen. Daar heb je bijna een complete dagtaak aan.

Melanie: Gadver borstontsteking! Daar zit je nu niet echt op te wachten. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan al is het troep ik weet het. Heb net voor de kerst ook een kuurtje gehad i.v.m. mijn neus.

Dafje: Helaas maar Ibrahim is nu aan het werk. Die moet altijd om 12 uur beginnen dus helaas ik ben alleen. Maar Deniz ligt heerlijk in zijn bedje te slapen dus die werkt tot nu toe mee vandaag.

Nou volgens mij heb ik iedereen wel weer een beetje gehad.

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    EN MIKA natuurlijk!MIjn schoonzoontje

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik organiseer activiteiten op het gebied van kunst en cultuureducatie, zoals lezingen, cursussen, begeleid museumbezoek, excursies, etc. Momenteel loopt het allemaal niet zo lekker. Ik heb geen personeel (het is een eenmanszaak) en vanwege mijn zwangerschap/bevalling heeft alles dus een tijdje stil gelegen. Ik zou deze week weer beginnen met een aantal cursussen. Maar op alle locaties (in 3 verschillende plaatsen) waren te weinig aanmeldingen, zodat de cursussen niet doorgaan. Hier baal ik natuurlijk ontzettend van. Tijdens mijn zwangerschap had ik al hard gewerkt aan de voorbereidingen ervan. Normaal geef ik jaarcursussen van september t/m juni, maar vanwege mijn zwangerschap had ik de cursussen nu uitgesteld tot januari. Waarschijnlijk zitten de cursisten daar dus niet op te wachten en zijn ze vanaf september elders een cursus gaan volgen. Een andere verklaring zou kunnen zijn, dat de cursisten liever overdag een cursus volgen. (Over het algemeen zijn het wat oudere mensen die mijn cursussen volgen.) Ik had de lessen naar de avonduren verplaatst, zodat we geen oppas voor Nynke hoefden te regelen. Mijn man werkt namelijk overdag, zodat hij 's avonds voor haar kan zorgen.

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    amaranta is een van de personages uit het boek "honderd jaar eenzaamheid"

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0