November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik wil hier toch nog even op reageren.
    Dat jij "toch echt de TS bent" vind ik nogal een rare opmerking, bij mij heb je geen streepje voor of iets omdat jij het topic toevallig heb geopend. Ik denk dat Peetje bedoeld dat als iemand 10x per dag post 30x een reactie krijgt, terwijl als je maar 1x post je 3x een reactie krijgt. Dit is logisch, want je post 10 verschillende berichten.
    Niet reageren omdat er al mensen hebben gereageerd heb ik gezegd, zit jij er dan echt op te wachten (en meerdere) om van iedereen (of 8 van de 10) te horen oh wat vervelend voor je? Want als ik het 3x heb gehoord, vind ik het wel genoeg. Er zijn meer dingen en als al 3 mensen het hebben aangegeven, vind ik dat genoeg.

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dafje: Ja dat gevoel heb ik ook regelmatig. Zoals daarnet. Hij lag te brullen in de box. Heb hem in zijn bed gelegd en het was stil. Net nog ff gekeken en meneer lag gewoon wakker rond te kijken. Dus ik denk dat hij even rust wilde ofzo. Maar ik heb dan wel het gevoel van zo... mama snapte jou en nu ben je weer tevreden. Ff snel gekeken en hij slaapt nu.

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    joehoeee :) :)

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
  5. Niet meer actief

Ik vind het inderdaad fijn als ik soms wat meer medeleven krijg ja !
    En met deze opmerking van jou ben ik dus echt klaar!
    Jullie zullen mij hier niet meer zien! met dank aan Melina....

Sorry hoor, maar dit vind ik echt te ver gaan!

Haalt iemand mijn gegevens uit de agenda?

Allemaal veel succes met jullie beebjes, vind het jammer dat het op deze manier moet ophouden, maar ik ben hier niet om zulke opmerkingen naar mijn oren geslingerd te krijgen als ik al een reactie terug heb gegeven met een soort van excuses en de mededeling dat we op oude voet verder gaan...

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Jen, zo was het helemaal niet bedoeld. Ik gaf gewoon aan wat voor mij de reden is om dan niet te reageren :(

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    huilt ze met ogen dicht of open?

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    :confused: ben nu wel geschrokken van je post nu, nog een x mijn post door gelezen maar ik vind het helemaal niet bot overkomen. Het was gewoon mijn reactie..

9. eerlijk gezegd vind ik de reactie van Melina over de TS wel logisch, echter iedereen heeft andere behoeften en dat is ook logisch. Daar kun je dus niemand op aanvallen vind ik. Ik vind het nu ook erg jammer dat er door opmerkingen over en weer iemand van het forum wegblijft. Ik denk dan ook dat Jen bepaalde opmerkingen naast zich neer moet leggen. Ook als is dit even heel moeilijk, omdat je al door een k*t tijd heen gaat en er even doorheen zit. Maar later zul je toch wel spijt hebben meid. Waar het op neer komt: Ik wil dus even zeggen dat ik het erg jammer zou vinden als je door opmerkingen van anderen je laat weerhouden van het schrijven op dit forum en het 'je ei kwijt kunnen hier'.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    vandaar dus ook mijn vraag of jullie er op zitten te wachten om van iedereen een reactie te krijgen? en of ik dan de enige ben die na 3/4 reacties wel iets heeft van er is gereageerd. Tuurlijk leuk als iemand er nog een x naar vraagt, maar niet persee nodig, snap je

11. Open.. zit echt even te dubben.. eruit halen of niet?

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Voor mij hoeft het echt niet 10 pagina's lang over mijn eventuele reactie te gaan hoor.

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb er nu echt een naar gevoel bij, aan de ene kant zo bedoelde ik het helemaal niet, het was gewoon een reactie en aan de andere kant voel ik me ook aangevallen omdat ik blijkbaar niet mag zeggen hoe ik me voel, en dan vooral na een opmerking "met dank aan Melina" sjeetje :(

14. Ik vind een hoop reacties ook wel leuk, maar niet noodzaak, maar goed iedereen heeft natuurlijk zijn eigen behoeften. Daarentegen ben ik wel benieuwd naar of er ideeen zijn voor bepaalde problemen en dan is het misschien wel nuttig om te reageren, maar op 10 dezelfde reacties zit ik ook niet echt te wachten nee.. maar zoals ik al zei, ieder zijn behoeften..

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    En ik maar het idee hebben dat ik "aardig" overkom...in real life ben ik echt bot :confused:

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    esther, zit jij toevallig op msn? dan regelen we het daar

17. Melina, je moet het je niet aantrekken die regel hoor.. jij mag ook zeggen wat je denkt.. natuurlijk.. zoals ieder ander, maar dat is wat ik bedoelde met voorzichtig schrijven voor je gevoel omdat het verkeerd kan overkomen, maar ik zou eerst vragen hoe iemand iets bedoeld denk ik dan als ik gepikeerd zou zijn over een opmerking en niet meteen de hakken in het zand gooien, juist om dit soort situaties te voorkomen...

en dat is het laatste wat ik erover gezegd heb!

18. tss.. ze is een paar minuten stil en dan gaat ze weer krijsen.. en dan weer stil en dan weer krijsen.. ik ga d'r toch maar eruit halen denk ik.. ff een uurtje zoet houden en dan weer een flesje..

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Over die discussie. Ik ben het met Melina eens dat het feit dat je TS bent je verder geen bepaalde rechten geeft ofzo.
    Iedere novembermama had dit topic kunnen openen.
    Wij zijn allemaal gelijk.
    En Jen, je gaat toch niet om zoiets onbenulligs? Wss ben je nou door de hele situatie met Esmay wat lichtgeraakt. Maar blijf gewoon bij ons!

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je je erg naar voelt nu. Maar ik heb je post net nog even goed doorgelezen en ik zie er toch echt geen foute opmerkingen in. Ik denk wat Dafje ook al zei, dat het erg hoog zit op moment omdat het met haar meisje niet echt lekker gaat, dat je dan ook wat heftiger kan reageren toch? Zou het anders ook niet weten. :(

Deel Deze Pagina