November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Nou ik wil ook wel even reageren:

Ik vind het heel logisch dat ik sneller aan mensen denk die ik elke dag zie posten en vaak spreek. Een vaste club mensen post heel veel en die dingen blijven bij mij beter hangen. Wanneer ik iedere dag mijn buurvrouw spreek dan denk ik daar meer aan als mijn overbuurman die ik eens per jaar zie. Lijkt me heel normaal.

Ik denk dat iedereen hier probeert mee te leven, maar niemand is perfect. En je kunt zoiets niet afdwingen. En ik vind ook niet dat je een streepje voor hebt omdat je TS bent.

Ik vind het heel rot, en volgens mij heeft iedereen gereageerd op de problemen met Esmay. Als je hier alleen maar komt om medelijden te krijgen en dat niet snel genoeg krijgt dan is dat jouw probleem.

Ik vind het heel naar dat Melina nu de schuld krihgt eerlijk gezegd, jij beslist om weg te gaan. Je hebt al eerder hetzelfde probleem hier gehad dus ik zie niet in hoe het nu Melina's schuld kan zijn.

sorry maar ik vind het hier een gezellige club en iedereen houd rekening met elkaar. Niet wordt met opzet voorgetrokken.

2. Hmm.. t was een poepluier... :) Nu hopen dat het dan klaar is.. boertje gedaan, luier verschoond.. zou zeggen dat alles wat er mis kan zijn nu geweest is.. ik ga straks voorzichtig aan weer proberen om een grotere fles te geven.. ben heel benieuwd wat ze nu ermee doet..

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hahaha ja bij een poepluier gaat hier de sirene ook aan. Martijn slaapt net moet ik hem dus dadelijk wakker gaan maken om mee naar de dierenarts te gaan, hopen dat hij in de auto verder slaapt

4. Dat hoop ik ook voor je.

Gisteren hebben wij Fenna twee keer in en uit de auto moeten hijsen en weer in de kinderwagen bak moeten leggen en er weer uit moeten halen.. Man, wat was ze gisteren van slag zeg, ze was pas weer aan het bijkomen na de fles van 18:30.. tussen 10:30 en 18:30 heeft ze amper geslapen.. af en toe een hazeslaapje.. elke keer als ze in slaap viel moest ze weer uit de maxi, in de wagen, uit de wagen in de maxi..

Het is nog steeds stil :)

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Vind ik altijd zo zielig om hem wakker te maken omdat we weg moeten. Maar ja het kan soms gewoon niet anders.

6. Peetje goed gezegd!

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik krijg hem dus niet wakker...gister dacht ik na de les van half 9 ik geef er nog 1 om 11 uur / half 1 om me werk ritme alvast erin te krijgen, luier verschoond etc maar meneer bleef slapen, dus laten slapen en toen kwam hijom 4 uur..

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    oh trouwens heb vanmorgen een test gedaan, negatief maar ja die was bij vangelis 14 dagen overtijd pas positief. dus echt veel zegt het niet..

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    heb ik mazzel! hij begint te huilen hoef ik hem dus niet wakker te maken

ben naar de dierenartsm, doei doei

10. hmm... jij hebt niet veel hormonen dus :)

11. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hoi Lieverds! Ik ben ongetwijfeld weer eens spuit 11... Ik lees denk ik alleen de laatste reacties op alles en mis de nuances in het midden. Over de BV en FV, BV is supergoed vanwege de antistoffen, maar er zitten ook gifstoffen uit het lichaam van de moeder in (vanwege milieuvervuiling etc.), dat heb je in FV natuurlijk niet.

En wat ik lees van Angelina komt me heel bekend voor Ilse! Thije dronk de laatste tijd ook kort en onrustig, liet steeds los en begon te huilen enzo. Baalde r stevig van, omdat ik zoblij was at het allemaal zo lekekr liep en opeens komt de klad erin... Ik wacht z'n verkoudheid nu even af, daarna ga ik aan spruw denken. Je moet echt een lactatiekundige bellen hoor! Die komt een keertje rustig kijken en heeft ongetwijfeld nuttige tips. Ik heb dat destijds bij Sofia niet gedaan en daar heb ik nu spijt van omdat ik nu denk dat het probleem best te verhelpen zou zijn geweest.

Schrik een beetje van wat ik nu lees: Jen, niet weggaan joh! Als het straks weer beter gaat met Esmay heb je vast wel weer zin om te kletsen met ons (of met de anderen, want ik ben er zelf natuurlijk niet zo vaak - en er wordt ook niet zo op mij gereageerd, maar dat komt echt doordat 'men' je niet zo goed -meer- kent, trekt wel weer bij als je er weer vaker bent etc. etc.). Tijd voor de voeding, pfff. Tot later.

O ja, ik ben er wel bij hoor, de 19e, leuk! Is er nog iets dat door iemand meegenomen moet worden (misschien dat jullie het daar over hebben gehad)?

12. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Wederom een domme computer-vraag van mij: wil iemand mij een pb sturen met hoe ik een fotootje van Thije onder mijn naam krijg.....?

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Lenthe, misschien iets van soep? Dat hadden we nog niet geloof ik..zal zo de lijst zoeken eerst even de was doen haha

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Melina: je houdt het wel spannend voor ons zeg!

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wat denk je voor mezelf. Ben er nu wel achter dat ik het "nog even liever niet wil". Maar goed, mocht het zo zijn is dat ook goed, ik ben er zelf bij geweest...

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    belangrijke post

pampers 3 halen 2 betalen bij etos :) :)

17. Oja, ik heb ook van die krukjes.. 4 stuks. Die zijn ook met een kussen erop zeg maar.. dus Ilse als je nog meer zitplaatsen nodig hebt.. zeg het maar!

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    tot wanneer is die aanbieding?

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    van 7 tot 20 januari :) :) :)

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ohhh ik moet echt wat gaan doen, zit nog steeds in mijne pyama :confused:

het plan was eerst schoonmaken, dan Vangelis nog een flesje geven douche aankleden boodschappen doen en vanavond op visite in Utrecht bij me zwager..

Deel Deze Pagina