Hmm ik hoor steeds dat er kinderen zijn waarvan de luiers overstromen van de poep bij pampers. Ik heb bij Fenna dat nog nooit gehad! Wij gebruiken kruidvatluiers en ik ben er zeer tevreden mee! Nog nooit doorgelekt of overstroomd. Nog nooit ergens anders poep gevonden als in de luier iig
euh nee, ik heb uit verveling alle boekjes/folders die zijn binnengekomen doorgelezen. zo kan ik je vertellen dat bij de praxis een linnenkast in de aanbieding is voor 450 euro terwijl wij hem hebben staan voor 190 jaja en bij kruidvat ze een superstunt hebben, namelijk waxinelichtjes die werken op batterij! De zeeman, babykleding vanaf een euro, jaja wie de koopjes wil weten en waar ik van baal, kruidvat 2 dodie babyspenen voor de prijs van 1, heb ik er net vorige week 2 aangeschaft voor de volle mep
Ha, morgen maar even langs de kruidvat dan, of straks even.. dan ga ik ook vast maatje 3 inslaan Fenna zit nu in twee, maar binnenkort al in 3 edti: vandaag is nog niet dinsdag de 8e we zijn alweer lekker wakker haha
ja dat is niet leuk he, aanbiedingen nadat je het net hebt gekocht.. zo heb ik net weer twee grote pakker luiers gehaald bij de kruidvat.. helaas te vroeg dus..
Vangelis zit al in 3, en soms heb ik het idee dat het te klein is. Gister zoiets raars, was zijn rug nat, meneer heeft dus geplast met een flinke straal naar zijn kont en dan naar boven (snapt iemand het nog haha)
Tot nu toe maakte ik hem wakker en dan kwam hij gewoon weer in de nacht na 4 of 5 uur. Dus nu wilde ik eens een keer proberen wat er zou gebeuren als ik hem zou laten liggen. Maar niks tegen de "principes" hoor Ben je mal, joh! Gewoon zeggen / schrijven wat je denkt en als het niet duidelijk is, dan spreken / schrijven we het heus wel uit. Het gaat al maanden goed en dan zouden we nu ineens op eieren moeten gaan lopen bij elkaar?! Zou ik erg zonde vinden, hoor Heerlijk gevoel is dat he?!
Heb net een pbtje gehad van Jen, wilde het toch even hier plaatsen want ik vind het toch wel vervelend dat ze zich zo voelt. Melina, Het is inderdaad wat de andere meiden al zeggen, je opmerking is gewoon in het verkeerde keelgat geschoten.. Kan op het moment echt niet veel hebben, dat had ik geloof ik wat eerder al aangegeven als reactie op de post van Esther... Vandaar mijn felle reactie op jou... Voor wat betreft het niet meer terugkomen, dat ik heb aangegeven, dat doe ik dus ook echt niet meer...is dus niet persoonlijk bedoeld, maar ik heb dus wel moeite met het feit dat er na een paar reacties helemaal geen reactie meer komt op mijn situatie met Esmay. Ik had juist gehoopt op het forum wat meer steun te vinden in de moeilijke tijden...en dat heeft niets met medelijden vragen te maken zoals Peetje dat heel mooi stelt... Overigens bedoelde ik ook niet te zeggen dat ik als TS een streepje voor zou moeten hebben, maar Peetje doet alsof ik bijna nooit op het forum ben, terwijl ik er juist (bijna) iedere dag ben... Dan is er ook nog het feit dat Muriel mij blijkbaar verdenkt van het uitgelogd meelezen om in de gaten te houden of iemand mij mist, maar dat slaat al helemaal nergens op... Alles bij elkaar heb ik gewoon het gevoel dat ik niet gewaardeerd wordt voor wie ik ben en daarom trek ik mij dus terug van het forum.. En ja, het feit dat het met Esmay niet zo lekker gaat maakt dat ik er misschien overgevoelig op reageer, maar mijn besluit staat echt vast... Hoop dat dit je een beetje duidelijkheid geeft. Groetjes Jennie
Maria, ik zit op MSN, maar jou geloof ik niet als contactpersoon in mijn lijstje. Je kunt me toevoegen eventueel: es@ladage.nl