Jens slaapt nog Hij heeft om 6 uur gehad, om 9 uur en om 12 uur zou wel fijn zijn als er nu eens 4 uren tussen een voeding zit voel me een wandelende fles vandaag
Nou gaat iedereen weg zeg.. Heb net Fenna gewogen ze zit inderdaad over de 5 kilo. Nou krijgt ze dus sowieso te weinig. Nou woensdag mag ik naar het cb dus ben erg benieuwd.. en aan de andere kant wil ik ook de ka erover bellen ivm met de koemelkallergie... misschien ga ik dat maar eerst even doen dan..
jah dat staat achter op het pak, ze heeft speciale voeding voor darmkrampjes en verstopping.. ik weet niet of ik daar goed aan doe het lijkt niet te helpen maar in ieder geval speen heb ik geprobeerd als ik hem bij der lipjes houd kokhalst ze al.. ik zal het met het cb overleggen..
Joehoe ik ben er nog Hoeveel drinkt Fenna dan? (heb het vast ergens gelezen maar weet het ff niet meer sorry) Het zijn trouwens maar gemiddelden he!
Jeetje Roelie, Jens is wel erg hongerig zeg! Pff dat hij dat allemaal kan verteren.. Heeft hij niet gewoon een ontzettend snelle spijsvertering?
Aan de dunne luiers te zien wel Ach ik volg mijn gevoel die andere twee waren ook flinke eters (nog steeds) en zolang hij vrolijk is, goed groeit en geen krampjes heeft gee fik hem gewoon wat extra als hij dat nodig heeft...
Heb net de kliniek gebeld. Ik wordt morgen tussen 2 en 3 gebeld door de ka. Ben wel benieuwd wat ze te zeggen heeft. Ben ik het cb even voor, kan ik beslagen ten ijs komen. Toch wel fijn, want misschien zegt ze wel dat ik geen nutrix mag toevoegen even vanwege de kma.. maar dan is het wel de vraag wat we wel moeten doen..
Roelie, Echt een hongerlapje dus. Even vraagje aan alle meiden, Hoe hebben jullie de voorkeurshouding aangepakt? Fayenne heeft dus duidelijk een scheef hoofdje maar heeft nergens last van want als ik haar hoofdje draai dan vindt zij dat niet vervelend of pijnlijk. Heb al diverse dingen geprobeerd maar mevrouw weigerd naar links te kijken. Geprobeerd bedje andersom opmaken. knuffel aan andere kant zetten. Haar op andere arm de fles geven. En wat doet de Fysio eigenlijk bij een voorkeurshouding?
De fysio kan dingen oefenen met je kindje, maar dit moet je hoofdzakelijk thuis doen.. ff zoeken, want een dag of twee terug heb ik hier de tips opgeschreven moment..
Ik ga er dus mee naar de fysio ik krijg het ook niet voor elkaar. Geen idee wat hij precies gaat doen maar ik ken die man erg goed en heb veel vertrouwen in hem dus ik zie het wel. Ben weg nu Niels wil een spelletje doen
Dank je wel. CB had het ook al over Fysio als het zelf niet zou lukken maar dacht vraag eerst is ff hier. Fayenne vind haar nijn niet meer leuk ligt er nu tegen te zeuren/huilen.
nijn? Wat je nog kan doen is haar toch overdag op haar zij leggen in de box, of in de kinderwagenbak, zodat ze ook de andere kant 'beslaapt' zeg maar.. en dan compenseer je de platte kant, zodat ze niet steeds automatisch naar de afgeplatte kant rolt. En door haar spieren te trainen op de beschreven manieren gaat ze vanzelf sterker worden in haar nek en rug en zal ze sneller recht gaan liggen met haar hoofd. Fenna ligt nu al meer rechtuit te kijken, omdat haar spieren sterker worden.
Deniz had ook een voorkeurshouding de eerste weken wilde hij alleen maar naar rechts kijken. Nu zijn nekje sterker wordt wordt het allemaal wat minder. Hij had eerst een kaal plekje schuin achter op zijn hoofdje maar er is er inmiddels eentje bijgekomen in het midden. Voor mij dus het teken dat hij steeds meer recht op zijn achterhoofdje gaat liggen. Ik hou het wel nog goed in de gaten en als ik hem benader doe ik dat ook altijd vanaf zijn linkerkant zodat hij echt zijn hoofdje moet draaien.