En nu hoor ik te zeggen "ik kan niet meepraten over voorkeurshoudingen, want Ryan heeft geen voorkeurshouding "
Stasia en Maria: ik heb jullie ook toegevoegd aan mijn msn. Als jullie dat niet willen, dan accepteren jullie mij maar gewoon niet
Nijn= speelnijntje die kan tellen door op haar voetjes te drukken liedje spelen door op het handje te drukken en figuren en kleuren spreken door op het buikje te drukken. Heeft ze van haar peetoom gekregen. en dafje nog bedankt voor het zoeken ik wist namelijk dat iemand het had geschreven maar wist niet meer wie en kon het ook niet vinden. doordat Roelie erover begon schoot het me ineens weer te binnen.
Stasia en Maria: ik heb jullie ook toegevoegd aan mijn msn. Als jullie dat niet willen, dan accepteren jullie mij maar gewoon niet
Hahaha, heel herkenbaar! Alleen doet Hester het precies gespiegeld. Ik heb de verwijsbrief wel liggen voor de fysio, maar na het bezoek aan het CB ging H ineens ook andersom liggen, alsof ze het had gehoord en niet naar de fysio wilde. Dus ik wacht het nog maar even af. En de fysio waar ik zelf heen ga, behandelt ook wel eens babies, dus die wil vast wel eens wat tips meegeven en H bekijken (want ze gaat telkens mee naar fysiotherapie).
Hihi, wij noemen elkaar thuis (bij mn ouders) vaak alleen bij de voorletter. Daarom moesten we H (van G. uit A.) ook een voorletter geven die nog niemand had
Heeft iemand hier ook een kindje die graag in de spijlen hangt van het bedje? Fayenne doet dit dus in haar slaap. En ikkan haar niet goed strak onderstoppen. Nu had ik al gekeken voor een slaapzak maar ik zie alleen maar lengte 90 of 110. Zijn er wel kleiner slapzakken?
Ryan "wandelt" ook zijn hele bed door, het liefste gaat hij schuin liggen en dan onder de dekens. En volgens mij zijn er ook slaapzakken maatje 70. Mijn schoonmoeder heeft er in ieder geval 2 voor Ryan gemaakt en dat werkt erg goed!
Lang leve het inbakeren, Hester ligt nog altijd precis hetzelfde als hoe ik haar achterliet, haha. Er zijn zeker kleinere slaapzakken, ik heb er twee van maat 62-68. Bij de Gardo gekocht.
Bij de hema heb je maatje 56/62, Hier ook een wandelkindje.. heb haar inmiddels in een slaapzak elke keer in bed en het werkt wel aardig, maar niet altijd.. de langere slaapzakken werken beter, want dan moet ze alles meeslepen, wil ze haar benen verplaatsen.. hihi.. als het hoofdje en de armpjes maar niet door de gaten kunnen...