November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    WOw, super zeg dat het gewerkt heeft!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zie je helemaal zitten achter de computer en ondertussen wrijvend over het buikje van Timo :).

Ryan krijgt nu 6x 100 cc, maarmoet donderdag naar het cb, misschien dat hij ook meer mag/moet hebben. Horen het donderdag wel!

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ik wilde vanavond even met de auto naar het gemeentehuis gaan om ons trouwboekje op te halen. Met zijn 3en, maar zou dat onverstandig zijn met Martijn? Misschien is het s'avonds wel te koud, we hoeven nog geen 5 min te lopen vanaf de parkeerplaats maar toch. wat denken jullie?

Muriël: wat een domme doos zeg daar op het consultatiebureau!

Serafijntje: mij vertelden ze dat het 2 a 3 weken zou duren voor de hechtingen opgelost zijn,maar ik hoor van veel mensen dat het langer duurt. Ik heb ook een knip maar ze konden na 5 dagen al een knoopje losknippen. Als je pijn hebt zou ik naar je VK of HA gaan die kunnen nu echt wel iets losknippen dat is echt al aan elkaar gegroeid bij jou hoor nu. En ze kijken gewoon even of het kan of net, ik zou het altijd proberen. Je kunt wel vast ater koken vor de hele dag en die in die kan doen, is je kan toch niet voor niets. Mijn KH zei niet voor de hele dag klaarmaken, mijn VK zei juist wel doen.

Debby: spruw, ook dat nog! Het zit jullie en Ryan echt niet mee zeg. 1 ding heeft hij wel in zijn voordeel; het is een superschattig en knap kereltje! Als je niet uitkookt doe je dan in de vaatwasser? Ik doe alle flessen die ik gebruikt heb 1x per dag in de magnetron steriliseren. Voor ik de flessen aanraak ontsmet ik mijn handen. na de fles; fles uitspoelen met warm water en in de koelkast zetten. Ook voor en na het luierverschonen was ik mijn handen. Spruw kan ook komen doordat jij bijv. een schimmelinfectie had ten tijde van je bevalling. Ooh en hier zeiden ze juist WEL gekookt water pffff.

stasia: kan dat zwaartekracht gevoel niet je baarmoeder zijn? Pas op dat hij niet gaat verzakken.

Poepen: ik moest meteen de dag na de bevalling al poepen, en ga nu toch wel 1x in de 1 a 2 dagen.

Sammie: grappig dat Timo dat ook had, vandaag slaapt Martijn ineens extreem lang. Ik heb hem net ook wakker moeten maken voor de fles. En de vorige 2 voedingen ook. Misschien moet ik ook om de 4 uur gaan proberen, maar de KH zei dat ik om de 3 uur moest aanhouden tot ik overleg had gehad met CB.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN!

ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d
    MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d
    FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~48 cm~ZH~gescheurde vliezen~37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d
    SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d
    RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d
    ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d
    RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d
    DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d
    REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d
    Daylian Thomas~zoon van miranda (butterflymom) en Jaap~3 november`3840 gram~ZH~ingeleid~37w3d
    IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d
    QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d
    THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d
    VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d
    TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d
    SHARON PETRA~dochter van Frank en Mascha~12 november~3220 gram~50 cm~ZH~weeën~39w6d
    EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d
    JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d
    NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d
    HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d
    FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d
    ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d
    YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d
    CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d
    YAEDA~dochter van Iloon~25 november~3210 gram~ZH~weeën~39w1d
    MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d
    DJARO JOHANNES~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d

14 MEIDEN
    15 JOCHIES

In totaal 29 kleintjes geboren!

AGENDA

Muriel~4 december 11:00 uur weeguurtje CB
    Dafje~5 december Felicitas
    Debby~5 december 11.10 uur met Ryan naar ha
    Debby~6 december Ryan naar CB (eerste afspraak)
    Peetje~ 6 december, thuisbezoek CB
    Joldeg~ 7 december, thuisbezoek CB
    Sammie2~ 7 december 10:00 uur Back in Shape cursus
    Peetje~ 7 december, 14:00 KA
    Debby~sollicitatie!
    Ikke1981~ 10 december Quinn naar CB 15.00 uur
    Debby~11 december Debby nacontrole gyn
    Roelie~12 december trouwt mijn broer!
    Dafje~12 december Fenna 11:30 uur CB, 1e vaccinatie
    Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts
    Sammie2~ 14 december 10:00 uur Back in Shape cursus
    Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB!
    MissyM~ 17 december eerste prikje CB
    Dafje~17 december Fenna naar de KA
    Gwendolyne ~ 17 december telefonisch consult KA
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD
    Sammie2~ 19 december eindcontrole VK
    Sammie2~ 21 december 10:00 uur Back in Shape cursus
    Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB
    Gwendolyne ~ 21 december 2e vaccinatie CB
    Stasia~ 24 december 1e vaccinatie CB
    Sammie2~ 4 januari 10:00 uur Back in Shape cursus
    Tari (Melanie) 22 januari 2008 10.30 uur kinderarts
    Gwendolyne ~ 29 januari KA controle [/quote]

Zo, even de afspraken (ha en sollicitatie) er weer bij gezet en de afspraken van gisteren verwijderd.Hopelijk was dit de laatste lijst, want de afspraken staan nu weer onderaan? DIt is de lijst die Miranda (Butterflymom) ook heeft gebruikt.

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    oohja mijn KH zei dat ze overdag zeker 6 voedingen moeten en 's nachts mag er max 8 uur tussen zitten nu.

Mijn schoonouders blijven maar bellen, maar ik heb een off-day vandaag dus neem niet op. ze hebben nu al 4x gebeld: GIVE IT UP!

6. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Oh Debby, dat klinkt wel veelbelovend! Sowieso altijd fijn om te horen dat iemand het naar zijn zin heeft op z'n werk, qua werk dan. Snapje? Sorry, beetje vaag. Maar leuk dat je het werk leuk vindt, en dichterbij is natuurlijk altijd goed! Maar het pand ernaast... met de andere auto, goede oplossing! Wat doe je dan met Ryan? Ga je die op je oude werk laten zien (lees: droppen ;)) en dan even naar de buren, haha, zie het voor me!

Enne, ja, mijn eerste echte borrel met de buren sinds de zwangerschap! En dan de 22e eindelijk sinterklaas vieren! Heb er zo'n zin in, moet alleen nog even over de surprises en de gedichten nadenken (oftewel, ik zit toch de hele dag thuis, kan ik wel voor 2 daaraan werken!). Maar heb thusi al wel weer wat drankjes gedaan hoor! En a.s. zaterdag een bruiloftsfeest, ben benieuwd, eerste keer zonder Timo (babyfoon naar de buren) SPANNEND!

7. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Peetje, als ik de weerman van gister moet geloven, wordt het vanavond warmer dan vandaag overdag! En als je hem goed inpakt, is het prima toch!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***EGO BERICHT***

Het ene "probleem" is hier nog niet opgelost of het volgende dient zich alweer aan...ik belde mijn moeder eventjes (bel ik eigenlijk iedere dag wel) en zij vertelde dat mijn vader naar de cardialoog moet. Zijn hartfilmpje was vorig jaar niet goed en dit jaar weer niet en de huisarts heeft hem toch maar doorverwezen naar de cardioloog. Morgen kunnen ze de verwijsbrief ophalen en een afspraak maken. Mijn vader heeft nergens last van, maar toch! Pfff....het houdt hier ook niet op :cry: :cry: !

Sorry voor de negatieve berichtjes!

***Einde egobericht***

9. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Oh en Peetje, bij ons is het CB thuis geweest, toen hij 10 dagen was, toen stelde ik voor om naar de 4-uur te gaan. Vond zij wel een grote stap voor zo'n klein mannetje, moest ik maar om de 3,5 uur gaan geven :confused: DOOS, dan hou je een halve dag over als de nacht al is begonnen :) :)

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Kan ie dan ook in de maxicosi op de kinderwagen of zou de kinderwagenbak beter zijn. Anders moet ik hem voor die 10 min. overtillen van de maxicosi in de kinderwagen.

Ja sorry dat ik zovel vraag ben pas 1x met hem buiten geweest en dat was gisteren met de kraamhulp door onze straat heen en weer.

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou Martijn gewoon meenemen, lekker jasje aan en muts op. Kan volgens mij geen kwaad hoor!

En inderdaad...het zit ons ook niet mee. Maar hij is wel superschattig en knap, dank je wel voor je lieve woorden! Ga er spontaan van huilen, maar dat doe ik toch al zowat de hele dag vandaag... :cry: Ik sterilliseer ze dus in de magnetron, maar gooi ze niet in de vaatwasser. En ik spoel ze af met warm water en zet ze inderdaad ook in de koelkast. En ik blijf ook mijn handen wassen. Maar het zal me inderdaad niets verbazen als het komt omdat ik een schimmelinfectie had ten tijde van de bevalling, want gedurende mijn zwangerschap heb ik heel veel schimmelinfecties gehad. Maar dan zou je toch zeggen dat Ryan eerder last had?! Nou ja...we horen het morgen wel van de huisarts.

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    OOh debby het zit jou echt niet mee he meis!

13. Peetje je kan best naar het gemeentehuis met je mannetje hoor. Zorg gewoon dat hij lekker warm is aangekleed, jasje aan, en als je denkt dat het te koud is leg je gewoon een kruikje aan zijn voeten. Dan is het helemaal lekker warm. Kan niet fout gaan! Dat deden wij ook in de eerste weken als we 's avonds nog weg moesten met de kinderwagen.

14. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Deb: het zit echt niet mee! Maar bedenk maar, het is beter dat ze hem goed doorlichten en misschien aan de medicijnen zetten (of wijzigen), of eventueel een andere behandeling, dan dat ze hem niet zouden checken en hij er opeens niet meer is. Hartkwalen kunnen zo sluimerend zijn, heel goed om te blijven controleren! STERKTE!

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Wat een doos! Rekenen is niet haar sterkte punt dus. en wat maakt dat half uur nou uit. Je doet uiteindelijk toch wat je zelf wilt.

Hier komt donderdag iemand van het CB

16. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Als het ophalen niet te lang duurt kan de maxicosi ook wel hoor! Ik heb net dezelfde vraag gesteld aan iemand van de pufclub. Wij gaan namelijk vrijdag beginnen met onze back-in-shape cursus en de kleintjes gaan dan mee. Maar daar moet ik met de auto naartoe, dus in de maxicosi. En dan cursus en dan weer naar huis. In totaal wel 2 uur! En ik heb het idee dat z'n nekje een beetje knakt in de maxicosi (met verkleiner, zonder zwemt hij erin). Ga hem er maar uithalen en op een kleedje leggen, denk ik. Of de kinderwagenbak ook meenemen (jahoe, lang leve de volksverhuizingen!)

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Mar zou je dan de maxicosi doen of echt de kinderwagen? Miss. is de maxicosi te koud, dat is minder beschut. OOOOOH ik ben echt een twijfelige bezorgde mama hahaha.

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ben steeds bang dat mijn babyfoon niet werkt, terwijl ik weet dat hij wel werkt. Maar als ik ga checken wordt hij misschien wakker

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad, altijd belangrijk als je je werk leuk vindt. Snap wat je bedoelt :). Ryan gaat weer (!) naar mijn schoonouders. Gelukkig wonen die in de buurt en vinden ze het niet erg. Hahaha, wel een goede tip om Ryan even op mijn oude werk te droppen en dan even naar de buren te gaan. Ze vroeg ook al of ik er bezwaar tegen had, maar nee hoor, geen bezwaar. Arnoud zei al dat als mijn werk me ziet, dan kan ik altijd zeggen dat ik een privé probleempje had (dat mag ik namelijk niet bij mijn werk neerleggen).

Klinkt allemaal erg gezellig die feestjes trouwens! Spannend hoor, Timo voor het eerst "alleen".

20. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    heb je een maxicosi voetenzak?

Deel Deze Pagina