Van Gardo zegt mij niks is dat merk of winkel. van de week ook maar ff bij Prénatal kijken. hebben er geen in de buurt maar dan heb ik weer een reden om daar naar toe te gaan. Ga er nu vandoor man staat met pech langs de kant accu trekt op 1 of andere manier leeg mooi balen kan ik nu daar naar toe. helaas heb ik het pasje van de ANWB haha. Groetjes en voor straks alvast eet smakelijk.
Er zijn ook slaapzakken maat 70, die hebben wij. Zij nu in de aanbieding bij de prenatal. Roze met oranje biesje.
Eva is 350 gr gegroeid in 2 wk. Was erg goed zei de cb mevrouw. En toen ik zei dat ik geen vragen had keek ze me heel raar aan. Ik heb geen vragen nee. GEEN vragen! Want die stel ik al hier jhahahahahahahahhahahahhahahahahhaahahah
haha.. wij hebben ook twee slaapzakjes maat 70, maar ook een maatje 56/62 dus.. die had ik op de beurs gekocht.. vond hem zo schattig klein
whaha.. lekker dan.. kom je daar bij de kassa: 'zeg ik heb een jongen gekregen, kunnen jullie daar in het vervolg niet eens even beter op letten!'
Trouwens...er heeft weer iemand bij mijn oude werkgever opgezegd...hahaha, dat is de 3e (inclusief ikzelf) binnen één maand
Moet je eerst de doos halen en ze dan de schuld geven Maarre ik heb een blauwe en een groene van de Prenatal dus ze zijn er wel.
Dat is een goed idee! Enne...die blauwe en die groene zijn niet in de aanbieding . Maar ik mag niet klagen...mijn schoonmoeder maakt ze zelf