KLopt, dat heeft Hester ook regelmatig, ik denk dat ze dan schrikt of droomt inderdaad. Zou het ook wel eens willen weten waar ze allemaal mee bezig is in dat koppie.
Ja, die kan je bestellen bij www.babykado.com (zit hier in Almelo ) En ja, ik heb dus véél van Nijntje. Probleempje alleen is.. Mika heeft meer interesse voor Mickey dan voor Nijntje
dan maak je het bed bovenin op met de laken dubbelgeslagen. Dan kan hij/zij niet het bedje door, doordat hij/zij al bovenin ligt en niet onder de deken kruipen omdat die is dubbelgeslagen. Een soort slaapzak van het lakentje dus.. Snap je?
blijkbaar niet Dus ik zit maar.. Nijntje is er ook.. hallo..! NIJNTJE HIER! Maar toch blijft ie kijken naar Mickey.. iemand nog tips? Moet ik hem wat harder aanpakken? hihihi
als ik eva moet vernoemen naar mn exen? ehm 1;. ik heb geen vrouwelijke exen 2. dan zou ze 83 namen hebben LOL
halow, wat betreft een gil of een huiltje heb ik inderdaad ook weleens, dan ren ik naar boven of onder de douche vaandaan en dan lig mevrouw gewoon lekker te slapen.. ik denk dat het droompjes zijn of een krampje? en verder slaapzakken heb je tot maat 92 volgens mij ik heb er eentje bij wibra gehaald heel leuk en lekker warm maat 80 en ook bij de h&m hebben ze vaak leuke slaapzakken.. heb der nu een vanf drie maanden tot 1 jaar maat 70-80 ofzo