Sowee Gwen.. jij zult ondertussen wel eelt hebben op jouw vingers. Wat een lange tekst heb je vanmiddag getypt! Ik heb kunstgeschiedenis gestudeerd.
gewoon een standaard laken, gewoon dubbel slaan. hier kan je het een beetje zien: http://www.tinynanny.nl/matrozenbedje.html#
jawel, verkering exen 2, maar ja, dat was kinderverkering... En jongens waar ik zo een avondje mee gezoend heb zijn er wel meer. Maarja, je bent jong en je wilt wat...
ja, ik had al gekeken op de site, vandaar mijn vraag Misschien helpt het ook wel voor de knusheid zegmaar.. dat ze zich wat meer geborgen voelen..
gisteren waren we bij mijn ouders, meneer lag te huilen ik ging boven kijken en ja hoor.. hij lag weer ondersteboven in bed. waardoor hij er weer onder kan kruipen. Sinds ik het matrozenbedje "gebruik" ligt hij stil in bed.
dat ook, en dan denk ik.... Ow Eva, waarom ben ik in hemelsnaam aan een dochter begonnen Ik moet er niet aan denken dat zij zoenend in een kroeg in Salou staat :'(
Een zoon komt thuis en die zegt: pa ik heb geneukt, en hij krijgt een schouderklopje. Een dochter komt thuis en die zegt: pa ik heb geneukt en de betreffende jongen krijgt een blauw oog hahahahaha
Sinds Ryan geboren is, is het zelfs zo erg dat Arnoud "agressief" is. Als mensen verkeerd naar Ryan kijken of zo, hahaha, dan kan hij gewoon kwaad worden, terwijl het een hele rustige jongen is. Hij zou trouwens nooit iets zeggen tegen die mensen hoor, dat durft hij niet