Dus dat is 1,65 min 1,10 (zeggen ze) dan heb je 55 kg en daar ga ik dus voor.. dat is dus het 'perfecte' gewicht voor mijn lengte...
nou, die flubberbuik en die extra kont die ik heb gekregen mogen er echt wel af Dat is mijn streven. Wat voor gewicht het dan is.. ach dat zien we dan wel weer.. buikspieren trainen denk ik dus.. maar dat is wel hetgene waar ik een hekel aan heb
Tip voor de prikjes: na het prikje even SRL-gelei over de pleister heen smeren zeg maar (helpt tegen spierpijn).
heeee ik ben er weer! Mijn arme poeziepoes, goed dat ik ben gegaan. Zijn blaas was 2x zo groot als normaal en kon zelfs niet uitgeknepen worden, helemaal verstopt. Ik moet hem 3 dagen daar laten, onder narcose hebben ze een catheter aangebracht. Hij heeft vocht toegediend gekregen en antibiotica. Hij heeft blaasgruis en moet nu zijn hele leven op speciaal voer. probleem is ik heb 4 katten en dan geen gescheiden voer geven dus nu moeten ze allemaal op superduur dieetvoer! Martijn heeft de hele dag gejengeld en had heeeel veel kramp. Hier ook de pamperpoblemen, de poep loopt er boven uit (rugkant). Nu slaapt hij gelukkig. Ik heb me ingeschreven voor babymassage, gaat nog iemand dat doen hier? Debby: alles nog steeds oke met Ryan? Ilse: mischien drinkt Angelina minder vanwege haar sprongetje? Hier dipt het ook behoorlijk, van normaal 700cc per dag naar ineens 450cc Muriƫl: heb je ook toegevoegd op msn Melina: wel een dure mand idd, maar jammer dat ze er niet zelf iets van gemaakt heeft.
Peetje: mijn kat heeft ook van dat speciale voer tegen blaasgruis. Ik heb er 2 maar die andere krijgt gewoon voer hoor. Hier krijgen ze s'morgens en s'avonds eten en dan apart. De ene in de keuken en de andere in de woonkamer. Werkt goed. Ik zou het wel proberen want dat voer is niet goedkoop. Ik zit nog te twijfelen over de cursus babymassage.