November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou hem gewoon in de maxicosi houden, meestal vallen de kleintjes wel in slaap in de auto. En dan kan je hem lekker laten liggen en zo mee naar binnen nemen.

2. Ik zou de kinderwagen nemen. Maxicosi zou ik vermijden als je die niet nodig hebt.. Is minder goed voor het nekje/ruggetje.. Neem je kindje zo min mogelijk mee in de maxicosi.. het is echt niet zo goed voor ze... Dus als ik kan kiezen neem ik altijd de kinderwagen. En in de auto.. de kinderwagen bak mee, zodat ze uit de maxi kan en meteen in de kinderwagen zodra we uit de auto gaan. Is ook warmer inderdaad!

3. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Nou, ga hem toch maar even wakker maken, anders gaat het vanavond natuurlijk weer helemaal de mist in; heb geen zin om tot 12 uur op te blijven voor zijn voeding!

4. Ow wacht ik lees dat het voor 10 minuten is.. nee, dan kan je best de maxi nemen hoor! Lekker doen.. en gewoon lekker inpakken en met een voetenzak is het echt wel warm genoeg! en anders een dekentje en lekker instoppen! Succes

5. Ik doelde meer op voor als je bijv. gaat winkelen ofzo.. Kan zo boos worden op die mama's die hun kindje in de maxi laten liggen terwijl ze winkelen. Dat is zo slecht.. Je moet ze echt niet langer dan 1,5 uur per dag in die maxi laten liggen, zeker niet als het ook anders kan.

Ik lees weer te snel... sorry..

6. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Hier de hele middag op de bank liggen slapen..Yaeda tussendoor nog gevoed en toen weer verder gaan slapen.
    Barst van de hoofdpijn en voel me niet helemaal zoals het moet.
    Tot morgen meiden....dan zal ik me zeker beter voelen ;)

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ja die heb ik

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik snap je hoor Daphne, ik begrijp dat ook niet. Uren winkelen terwijl ze toch echt maar max 1,5 uur in dat ding mogen en dan moet je dus ook de reistijd in de auto meerekenen. Nog erger: moeders die hun kind in de maxicosi aan de arm laten slingeren alsof het een boodschappenmandje is.

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Ik ga even kijken of zijn jasje al droog is

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hoi dames, Heb even bijgelezen maar kan nu niet op alles reageren want ben op visite bij mijn moeder in Zeeland (de provincie ;) )
    Peetje, succes met je uitstapje vanavond
    Linda, heel mooi gesproken van je en sterkte met deze moeilijke dagen

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik loop wel eens bij Ryan naar binnen hoor, dan schrikt hij niet direct wakker als ik er echt een keer naar binnen moet zeg maar...en ik moet zeggen dat hij eigenlijk altijd wel blijft slapen :)

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moet zeggen dat ik dathelemaal met je eens ben! Dat is ook de reden dat ik niet zo'n adapter heb gekocht voor op de kinderwagen (onderstel) voor de maxicosi. Dan laat je de kleine denk ik eerder in de maxicosi i.p.v. in de kinderwagen.

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jeetje, wat gaan jullie snel! :confused: FF bijlezen hoor ;)

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje balen zeg! Beterschap!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even mijn mannetje wakkermaken voor zijn voeding, anders wordt het vanavond weer een drama...

Vanavond ben ik niet online, want we krijgen visite. Dus tot morgen! Fijne avond iedereen!

16. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

meiden we zijn weer lekker op dreef. Op na de 100 voor het einde van het weekend moet dat toch lukken:):):)

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hahaha linda jij hebt er vertrouwen in merk ik!

Ik ga vast een kruik maken voor in de maxicosi.

18. Niet meer actief

Ik heb op dag 3 geloof ik voor t eerst ontlasting gehad en nu zo'n beetje elke dag wel, soms om de dag. Terwijl ik voorheen maar 2 keer per week moest ofzo. Dus dat is allemaal prima op gang. Het kan inderdaad wel verergerd worden door de spanning, er gebeurt nogal wat met je momenteel he. Neem er gewoon uitgebreid de tijd voor, neem een tijdschriftje mee en probeer te ontspannen.

Oh en nu lees ik het bericht over je vader, jee het komt wel allemaal tegelijkertijd he, sterkte ermee! En veel succes vrijdag met je sollicitatie! Spannend hoor.

Zoals anderen ook al schreven, als je 'm goed inpakt, kan het best hoor, hebben wij van de week ook al gedaan, toen was ze pas 8 dagen oud. Gewoon kleertjes aan, jasje en mutsje en dan de voetenzak dicht. En voor dat kleine stukje zou ik 'm inderdaad in de maxicosi houden, grote kans dat ie in de auto al lekker in slaap valt en dan gewoon blijft slapen.

Wat apart dat jij Timo met de verkleiner doet omdat het anders te groot is, wij hebben Angelina alleen de eerste dag, na de bevalling, met de verkleiner gedaan en toen zei de verpleegkundige al dat dat eigenlijk te klein voor haar was. Dus sindsdien doen we het zonder. Ik vind het wel altijd een beetje eng hoor, ben toch beetje bang dat ik haar er niet goed ingelegd heb ofzo, maarja, als de schouderbanden enzo op de goeie plek zitten, kan het eigenlijk niet missen toch?

Sterkte Iloon, ik hoop dat je je morgen een stuk beter voelt! Ik ben net ook weer terug naar bed geweest, ik was om 2 uur vanmiddag al met de 6e (!) voeding bezig, dus was een beetje gesloopt.

Hier doen we eigenlijk alles gewoon terwijl Angelina in bed ligt. Vond dat in t begin wel apart, maar de vk zei dat je haar juist op die manier aanleert om met geluiden om te gaan. Dus de vk controles deden we gewoon op bed terwijl zij lag te pitten en de kraamhulp stofzuigde zelfs gewoon in haar kamer terwijl ze op bed lag. We hebben de deur dus ook open staan en ik loop regelmatig de kamer in en uit, na het douchen kleed ik me gewoon daar om etc...en mevrouw slaapt overal doorheen..ideaal hoor :)

Ik zit gemiddeld op 8 voedingen per dag, de ene keer zit er 2 uur tussen, de andere keer 4 uur. Helaas snachts nog niet meer uren, maar ach, dat komt ook heus wel (hoop ik toch..hihi). Ik voed dus ook op verzoek, hoewel ze vaak vergeet te verzoeken en ik haar daar zelf dus maar even aan herinneren. Het is nog een beetje zoeken en aftasten, maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk mn eigen gevoel te volgen dan gaat t best.

En die schoonouders van jou? Ze hebben je blijkbaar wel errug hard nodig :)

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hee Ilse,

Angelina gaat goed he? wat een scheetje!

Hier 7 voedingen per dag. Ik weet niet of de verkleiner idd goed of nie goed is, dat moet ik dadelijk eens proberen.

Onze KH stofzuigde ook langs Martijns bed, en wij kijken ook tv terwijl hij slaapt, of ik computer er. Maar probeer hem niet te vaak te storen, wel gewoon de normale dingen te doen.

Ik ga ook niet kijken omdat ik anders helemaal paranoïde wordt.

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    k*t buren! ik verdenk ze ervan dat ze, omdat ze nu toch gaan verhuizen, express veel herrie maken. Volgens mij laten ze hun dochter lekker hard heen en weer stampen en rennen al 2 uur lang omdat ze een hekel aan ons hebben.

gggrrrrrrrr

Deel Deze Pagina