November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ach peetje, die arme kat :(

Hier ook een chronische plaskater. Tikkel is al een paar keer bijna het hoekje omgegaan, omdat hij verstopt zat.
    Wij hebben hem een paar jaar geleden laten 'ontmannen' (dus ook de hele piem eraf), zodat dit wat minder snel weer kan gebeuren (plasopening is groter), maar helaas gaat het blaasgruis zelf hier natuurlijk niet door weg.

Dus inderdaad rest van zn leven op dieetvoer. Wij hebben 3 katers, die het nu allemaal maar eten. Dure grap :( maar het lukt echt niet om ze voedingstechnisch te scheiden, want ze 'grazen' de hele dag door van hun brokjes en kan ze dan dus niet apart houden de hele tijd.

2. Er zijn in het zwembad hier vrije zwemtijden voor kleine kinderen onder de 3 jaar met hun ouders. Dan kan je ook uitproberen of je kindje het wat vind. Ik denk dat ik van de week eens ga proberen met mijn moeder of ze het wat vindt.

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Leuk, babyzwemmen, maar het is weer op onmogelijke doordeweekse-overdag-tijden, dus dan houdt het al snel op, als ik moet werken :(
    Dat vind ik nou echt zo vreselijk SUF.

4. Is er geen ander zwembad in de buurt?

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, helaas niet gemakkelijk bereikbaar, alleen in het centrum, maar dat is arelaxed qua vervoer.

6. waar woon je precies dan? welk stadsdeel?

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    in Noord.
    Zie net dat er ook op zaterdag een halfuurtje zou moeten zijn (alleen lopen de gegevens op de site maar tot aug 07, zucht), maar dan zal het wel topdrukte zijn!

Maar lijkt me wel leuk om een keertje uit te gaan proberen nu ik nog verlof heb en dus alle tijd!

8. Is daar in het zwembad ook nog vrijzwemmen voor ukkies onder de drie jaar? Dat hebben wij hier.. dat scheelt, kunnen we zonder kostenverplichting van de cursus eerst uitproberen of Fenna het zwembad wel leuk vindt

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Bij ons in het zwembad iedere dag van 10 tot 12 zwemmen met ukkies onder de 4 jaar. Van 11 tot 11.30 kan je onder begeleiding oefeningen en activiteiten doen. Als Deniz het zwembad leuk vind wil ik daar wel eens gaan kijken.

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Denk dat ik morgen ook een pak zwemluiers ga halen. Kan ik die in Centerparcs uitproberen. Alleen hij heeft zo'n leuk zwembroekje. Ik weet niet of die er overheen kan. Anders kan hij hem niet aan.

11. maar om nou vrij te laten poepen is ook zoiets he :)

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heb het net ff geprobeerd (hij is toch wakker nu) over zijn romper en luier heen en hij past. Heb er een foto van gemaakt. Wacht ff ik zal hem plaatsen.

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ff voor de show Deniz met zijn zwembroek aan.

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, Deniz mag mee naar Centerparcs :D

15. Oh schattig! Leuk broekje!

Als we nou gaan zwemmen met Fenna dan ga ik ook een broekje kopen voor d'r. Welk maatje heb je nu qua broekje en qua kleding.. dan kan ik ongeveer bedenken wat voor maatje ze nodig heeft!

16. Zeg was Deniz nou al vergeven?

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dit broekje is 56/62 van de hema

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    nee hij is nog vrij

19. en wat voor maatje heeft hij zelf?

20. Misschien toch eens daten? :) tis een mooi ventje zeg!

Deel Deze Pagina