Nou als Deniz en Fenna elkaar niet leuk vinden kan hij het altijd nog bij Nynke proberen of is ze al vergeven?
Petra, ik ga babymassage doen met dezelfde groep als yoga. Maar dat duurt nog even, want er moet nog een aantal dames bevallen. Babyzwemmen moet ik nog even uitzoeken wanneer dat is, maar lijkt me erg leuk. Gwen, volgens mij bestaan er speciale zwemluiers Leuke zwembroek, Stasia! Dat shirtje hebben wij hier trouwens ook V heeft een Nijntje zwembroek gekregen van een din van me...ben benieuwd wanneer die gaat passen! V heeft trouwens nog geen forumdin Gelukkig heeft hij hier in Brielle wel zijn enige echte Liz
Oh, mijn vorige opmerking sloeg dus op Deniz. Maar Vincent is nog beschikbaar, lees ik net. Er is dus nog hoop... Wat vind je ervan, Esther?
Oh nee he, ik type veel te langzaam (met 2 vingers ) - of typen jullie te snel? Maar in ieder geval zijn mijn berichtjes steeds mosterd na de maaltijd. Als ik een reactie aan het typen ben, mis ik dus wat er op dat moment door jullie wordt gepost. En ondertussen ben ik ook nog eens op mp bezig. Niet handig, op 2 sites tegelijkertijd actief zijn. Even wachten hoor, dan ga ik nu eerst even lezen voordat ik weer met een 'verlopen' berichtje kom ..