Thanks! Hmmm Deniz is ook een lekker ding, ben bang dat er een "catfight" aankomt met al die felle meiden hier
Ohw, wat een schattige foto! **smelt** Als Nynke mijn smaak heeft, komt het zeker wel goed, Esther. We zullen de 19e wel zien hoe ze op elkaar reageren.
Lijkt me inderdaad heel gevaarlijk...straks heb je Nynke op MP gezet en je spullen hier op het forum!
Heb net even in je album gespiekt en Vincent houdt wel van dames met zo'n mooie bos haar Als die 2 samen gaan, kan dat nog wat worden....die gaan dan op zeker een eigen zaak beginnen als ze later groot zijn Trouwens een supermooie foto van je buik, zeg!
Houd Vincent eigenlijk wel van meisjes met lange haren? Nynke heeft al een behoorlijke coupe. Ze kan zelfs al speldjes in! Dat heb ik gisteren toevallig (voor de grap) geprobeerd. We hadden kraamvisite gehad (een gezin met 2 dochters) en er waren per ongeluk wat spullen achtergebleven, o.a. een prinsessenkroontje en 2 haarspeldjes. Die moest ik natuurlijk even uitproberen...
Zie je... nu was Esther me al weer voor met haar berichtje. Terwijl ik aan het schrijven was over Nynke haar lange haren, had zij daar ondertussen ook al een opmerking over gemaakt. Wheeeh, ik moet sneller leren typen...
Nog niet, want ik had haar op schoot en anders moest ik opstaan om de camera te gaan halen. Ik zal het morgen opnieuw doen en dan een foto maken.