November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hmm gewoon laten lekken...dat doe ik altijd, slabbertje om en elke keer een nieuwe slabber..

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dees geeft geen andw op msn, gister ook niet, weet wel dat ze er is aangezien der nickname veranderd is.....................

Ik vind dat Jen der afspraken eruit kunnen en als Dees geen zin meer heeft kunnen die er ook uit.....zou wel fijn zijn als dit dan even gemeld werd.

3. Heb nu al een hydrofieldoek, slab en nog ik d'r t-shirt nat :(

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    oh nee zo nat maakt hij het nooit haha, euh ja in bad voeden?

5. Monica87

Monica87 Lid

7 jan 2008
    62
    0
    0
    moeder
    soest
    kent iedereen elkaar hier dan al 9 maanden?

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja vanaf de zwangerschap, de positieve test!

7. Ik iets later, vanaf 12 weken denk ik...

Melina, zelfs ik ben nat :( En d'r romper was ook nat.. Het was deze keer wel heel erg, maar volgens mij kwam het ook, doordat ze wat slaperiger was dan anders, dan wordt ze ook slordiger, ze is normaal al wat slordig, maar dit was wel extreem. Ze spuugde ook weer een golf terug, dat deed ze ook al een tijd niet meer.. :(

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wat is er met Dees dan? heb ik iets gemist?

9. Fem en butterflymom zijn er ook hier pas bij gekomen. En sommigen zijn ook pas richting het einde van de zwangerschap erbij gekomen, maar er is een grote groep die al vanaf het begin meeschrijft.

10. Dat weten we juist niet Gwen. Ze is al een tijd niet meer geweest, sinds nieuwjaar geloof ik.

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    geloof dat ik pas in mei/jun erbij ben gekomen ;)

12. Echt? Ik dacht dat jij er ook allang bij was?

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ff bij haar berichten gekeken. 4 januari voor het laatst hier geweest.. maar wel gisteren nog berichten geplaatst op t forum.. :(
    zou er iets zijn voorgevallen? in haar laatste berivhtje geeft ze aan dat ze met Jen gaat kletsen op msn.. :rolleyes:

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    heb ff in mijn eigen profiel gekeken, en t was idd juni ;)

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    een keertje is niet erg, tuurlijk met jullie verleden schrik je dan even, maar Vangelis is soms ook moe en dan zit het ook overal en krijgen we ook een golf terug!

16. Ze slaapt nu zo lekker lang, maar dan moet ik ook de tijd gunnen om haar wakker te laten worden dus.. Dat weet ik dan voor de volgende keer...

Hmm.. is dees misschien boos op ons dan?

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ach Daphne, ik wil er geen aandacht meer aan besteden. Daar gaat het juist om............

om half 1 komt die vrouw van felicitas hier :rolleyes:

18. Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Hier weer een uitputtend nachtje achter de rug. Nu is Yindi alweer voor 2 nachtvoedingen gekomen, balen! Volgens mij moet ik de laatste voeding toch maar gewoon skippen, kijken of dat helpt. Daar deed ze het een tijdje terug wel goed op, kwam ze pas om 4 uur. Vandaag een hoop regeldingetjes qua administratie, werk, plannen afspraak tandarts etc. En dan moet ik toch eindelijk eens beginnen aan het schrijven van de tekst voor een nog uit te geven boek door onze lector, waarvan ik een van de co-auteurs ben. Deadline is de 15e, pfffff, als ergens mijn hoofd niet naar staat..... :(
    Vanochtend trouwens alweer stress in de tent met Erik. Gaat momenteel echt niet lekker tussen ons, moet drastisch iets gaan veranderen anders vrees ik dat onze relatie nog strandt voor Yindi een jaar oud is :(
    Gisteren was overigens een erg drukke en vermoeiende dag. Hoop dat vandaag goed meevalt.
    Nou, heb alles bijgelezen (een deel vannacht al) en dus even snel mijn reacties voor ik weer uitlog voor onbepaalde tijd.

Amaranta, leuk dat je zelf armbanden gaat maken! Wie weet laat ik je ook nog wel knutselen :p Nog even over die tepel, bij mij blijft links ondanks goed aanleggen met momenten ook nog erg pijnlijk, Yindi knelt bepaalde zenuwbanen af of zo, waarschijnlijk door verkort tongriempje. En bedankt trouwens voor je bmi-site. Nu voel ik me helemaal een olifant, want ben ook volgens de berekening dus echt te zwaar :confused:

Debby, ja Yindi lacht hier ook regelmatig, de ene dag wel meer dan de andere. Heerlijk inderdaad dat lachende koppie, krijg het er iedere keer weer warm van.

Peetje, bedankt voor je aanbod me mee te nemen vanaf eindhoven. Ik ga het nog even bekijken hier met Erik, want waarschijnlijk maken we er toch een dagje van samen. Veel sterkte met Leo, wat zielig joh. En nu moet je hem dus een paar daagjes missen? Ik hoop dat hij zich snel wat beter voelt.

Dafje, nou zeg, Jeroen heeft toch gewoon recht op ouderschapsverlof, moeten ze niet moeilijk over doen hoor. Het gevoel van voldaanheid waar je over spreekt op het moment dat ik goed anticipeer op huilen van Yindi herken ik zeker. Zalig is dat. De andere kant van de medaille is helaas de wanhoop op het moment dat ze krijst en ik niet kan achterhalen wat er scheelt. Zeg die kruidvatluiers zijn wel oke dus. Heeft Fenna ook echte spuitluiers dan die er netjes in blijven? Goed dat je een afspraak hebt met de ka, maar lees ook dat het nu weer de goede kant opgaat met het aantal cc's. Houden zo! Leuke foto van je meisje! (dat vestje heeft Yindi ook)

Jen, ik vind het erg jammer meid dat je je niet-voldoende-gezien-en-gesteund voelt en besloten hebt hier weg te blijven. Ik hoop oprecht dat je, als de stress om Esmay haar gezondheid afgenomen is, toch de weg naar hier weer weet te vinden. Ik ben blij te lezen dat het aantal cc dat ze drinkt nu toch ineens opgehoogd is. Veel succes met de slikfoto volgende week. Logisch dat je je zorgen maakt om je meisje, zo'n frummel zet je wereld idd op z'n kop. Meid, succes met alles.

Roelie, petje af dat je ondanks alle drukte thuis toch nog regelmatig de tijd neemt hier bij te lezen en reageren! Ik vind het erg herkenbaar dat je ergens in de middag erachter komt dat je moet eten, dat heb ik met 1 beebje en kat al, laat staan jij met alle kids en beestenboel! Wel goed voor jezelf zorgen hoor!

Tari, shit zeg die borstontsteking! En dan ook nog eens de hele dag aan de borst drinken. Slaat de antibiotica Wat fijn dat het wegbrengen van je kleine-grote-man 8) zo goed gegaan is. Benieuwd hoe de eerste schooldag bevallen is... Oh, enne, 'elfs' voor Melanie....wat is dat? Klinkt als een taal die ik wel zou willen spreken :D

Murmel, ik geniet iedere keer weer van je luchtige, humoristische schrijfstijl. Hier thuis is het vooral Erik die fotootjes maakt en filmt. Ik geniet meer live van Yindi zeg maar ;) Wat knap van Hester trouwens dat ze snel van houding wisselt op het moment dat ze aanvoelt dat er een fysio ingeschakeld gaat worden :)

Serafijntje, ik vond het altijd al een mooie naam, nu des te meer. Leuk zeg, mijn zusje is ook kunsthistorica. Schattig dat Nynke in tummytub houding in badje gaat. Hoe pakte jij het douchen aan met haar? Balen trouwens dat je eenmansbedrijfje nu niet zo goed loopt, kan inderdaad veel verschil maken in welke periode je een cursus aanbiedt. Is het de planning om alleen in de avonduren te gaan werken?

Stasia, fijn dat je pc al zo snel komt. Hier gilt Yindi ook vaak ineens en blijkt dan gewoon te slapen. Sterker nog, ze maakt zoveel bizarre geluiden s'nachts dat het soms lijkt alsof ze een halve dierentuin op haar kamertje herbergt. Prachtig hoor, Deniz in zwembroek!

Esther, ik herken wel wat je zegt over bv, dat je er bijna niets over mag zeggen. Mijn eigen ouders staan er niet zo positief tegenover en spreken dat niet echt rechtstreeks uit, maar voel het wel steeds. Vinden het maar een hoop gedoe geloof ik en onnodig ("jullie zijn toch ook groot geworden met flesvoeding?") Zeker omdat Yindi zoveel spuugt. Ik geloof dat mijn vader al 10 keer heeft gezegd dat ik als baby 3 verschillende soorten voeding heb gehad voor ik van mijn spugen af was, met andere woorden; probeer eens wat anders :(
    Sorry, had je reactie op mijn menstruatievraag idd over het hoofd gezien. goh, ook al een spiraaltje. Spannend hoor.
    Wat een heerlijk guitig lachje heeft jouw Vincent! (doet me zelfs beetje denken aan lachje van Yindi)

Melina, dus de test was negatief. Ik dacht dat je pas de 15e of zo ging testen? hoeveel overtijd ben je nu dan? Als ik het goed begrijp is dit resultaat dus nog niet zeker....

Lenthe, kun je die tip gelijk even doorspelen naar mij? hier een computernerd die ook graag een fotootje van Yindi onder de naam wil hebben. Wat de soep betreft, inderdaad ik had me al opgeworpen als soepbrouwster voor de meeting. Heee, onze kids kunnen wel daten. Er waren ook nog geen kapers op de kust voor mijn mooie Yindi namelijk ;)
    Wat een gedoe zeg dat winkelen met twee kids. Ik vind het al stunten met 1 kindje :oops:

Monica welkom!

Gwen, fijn dat de griep er weer opzit en je die vervelende mondkapjes weer in de kast kunt opbergen. Mika mag dan wel meer interesse hebben in Mickey dan in nijntje zonder dat mams dat wil, hij ziet er wel verdomd schattig uit met die Mickey hoor! ;) Oeh, die scan was dus geen fijne ervaring. Nu maar wachten op hopelijk een positieve uitslag.

Rachel lekker doorkarren dan met je auto nu die goedgekeurd is. Balen dat je dan gelijk kunt opdraven bij de lege accu van de auto van je man :(

Ilse, goed dat je een afspraak met de lactatiekundige gemaakt hebt. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat meid. Het kan inderdaad goed zijn dat Angelina genoeg heeft aan 4 minuten drinken, is hier bij Yindi ook wel eens het geval. En ik heb wel eens gehoord dat kindjes steeds effectiever en krachtiger drinken naarmate ze ouder worden, dus de tijd dat ze aan de borst liggen neemt in principe af. Weet niet of dat ook daadwerkelijk zo is hoor.

Linda, je hebt een mooie stok achter de deur om een gezond bmi te krijgen. Knap dat je het zo goed aanpakt. Veel plezier vandaag met de tummytub-ervaring!

Zo, dan nu nog even snel lezen wat er in de tussentijd weer gekrabbeld is en dan ga ik mijn meisje voeden.

19. Laat je niets aansmeren he!

Ik ben vanaf 10 juni mee gaan kletsen.. toen was ik inderdaad ongeveer 3 maanden zwanger

20. Niet meer actief

Oke, weer bijgelezen.
    Wel vreemd inderdaad dat Deesje er niet is, wie weet heeft ze er even gewoon geen zin in of zo?
    Ik ben er ook voor om nog even af te wachten of Jen zich bedenkt, ik denk dat ze vooral heftig reageerde omdat ze zo onder spanning stond/staat met Esmay.

Doet me eraan denken....ik zal dan toch ook maar eindelijk eens mijn afspraken toevoegen aan de lijst. En dan ben ik er vandoor voorlopig.
    Allemaal alvast een hele fijne dag!

Deel Deze Pagina