Fenna had spuitluiers toen ze bv kreeg, en ook die bleven er netjes inzitten. Dus wat dat betreft, ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Het is één keer helemaal tot aan de randjes geweest, maar het blijft erin Hmpf doet me denken aan iets, was net bij de kruidvat en ik dacht ga ik die reclame eens even meepakken van de luiers, maar ze hadden maatje 3 niet in de jumbopakken! GRRR.. en maatje 2 hoef ik echt geen 90 luiers meer van te kopen, want tegen de tijd dat we halverwege het pak zijn is ze aan de volgende maat toe denk ik. Dus helaas.. en maatje 4 vond ik nog te ver weg. Tegen die tijd is er vast wel weer een aanbieding. Haha, Fenna zucht heel hard. Huu en ze maakt als een wolfje ahuuuu! Oh ze wordt het zat.. even op bed leggen..
Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort, vanaf half 11: Daphne (krukjes) Blondie Indigo (soep en chips) Wencke (misschien?) Serafijntje (broodjes/stokbrood en kruidenkaas) Roelie (chocolaatjes ) Melina (vruchtensappen) Petra (muffins) Ilse (koffie/thee) Stasia (cola light ) Muriel (quiches) Esther (chocoladetaart!) Rachel (wegwerpservies) *13 dames* MEETINGRUIL/KOOP/VERKOOPLIJST AANGEBODEN (voor nop): - 1 ongeopend pak Kruidvat voeding [Serafijntje] - 1 difrax speen S [Serafijntje] - 2 bibi antilekspenen [Serafijntje] - 1 bibi drinkspeen met brede hals, varia 3-2-1 [Serafijntje] - spuuglap/knuffel met hondenkop (tekkel?), uit kraampakket van Achmea [Serafijntje] - Pak Nutrilon standaard 1 [Maria]* - Halve bus Nutrilon Forte 1 [Peetje]==>[Roelie] - Pakje Nutrilon Standaard 1 200cc [Daphne] - 1 tutknuffeltje winnie the pooh [Peetje] - tubetje Bepanthen (bijna niet gebruikt) [Roelie]==>[Melina] - Friso bewaardoos [Roelie] AANGEBODEN (voor een klein bedrag of ruilen voor iets anders): - Isis handkolf van Avent [Serafijntje] - Avent zuigflessen 125 ml, evt. met (ongebruikte) spenen nr. 1 en anti-lekdoppen [Serafijntje] - Isoleerkoker van Avent (om flesjes in warm of koud te houden) [Serafijntje] ==>[Roelie] - Lilypadz borstcompressen [Serafijntje] - kledingsetjes (krijgen jullie per mail) [melina] GEVRAAGD: - Friso bewaardoos (deze zat in 1 van de gratis dozen) [Serafijntje] - ==>[Muriel] *Komt niet naar de meeting, eventueel via Linda regelen
zo net iemand van het CB langs geweest. Ik had in dec, al aan de bel getrokken ivm de problemen omtrent zefanja, maar na haar tips is dat toen al snel goed gegaan. We hebben echter wel besloten dat we een opvoedcursus bij haar willen volgen dit ivm adriaan zijn achtergrond. Zodat we wat richtlijnen hebben, Indigo je hebt weer heerlijk je best gedaan. Verdorrie wil aan de hele ochtend op jullie reageren maar om de een of andere reden vliegt de tijd voorbij. Moet zo de hele meute al weer aan gaan kleden en in laden.
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan Gwendolyne ~ 8 januari Mika kinderfysio Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuis Serafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies) Jennie~10 januari sollicitatie Nationale Nederlanden Ikke1981~11 januari 15.50 Quinn cb eerste prikjes MissyM~ 14 januari CB Blondie~ 14 januari Telefonisch consult KA ivm medicatie Muriel~ 14 januari 10:15 uur eindcontrole VK Roelie~14 januari 13.45 uur eindcontrole VK Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!! Roelie~15 januari 11.15 Jens CB 1ste prikken Indigo~15 januari 11.00 nacontrole VK Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan Roelie~16 januari Niels kinderarts aanvraag gedragspsychologisch onderzoek Rachel~ 17 januari Fayenne CB 1ste prikjes Jennie en Desiree ~ 18 januari dagje naar de sauna !! 19 januari MEETING Amersfoort Blondie~ 21 januari 11.20 Reese KA controle Dafje~21 januari 1e werkdag.... Indigo~21 januari Yindi 1e vaccinatie CB Stasia~21 t/m 25 januari MIDWEEKJE CENTERPARCS Jennie~ 22 januari 11.15 uur Esmay CB + 1e vaccinaties Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Muriel~ 23 januari terugkom-ochtend met yoga-babies Muriel~ 24 januari 16:10 uur Hester CB + 1e vaccinaties Blondie~ 25 janauri Reese proefles babyzwemmen Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Indigo~ 27 januari Kraamfeestje Yindi Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Indigo~28 januari mijn 34e verjaardag !! Gwendolyne ~ 29 januari KA controle Stasia~29 januari weer werken MissyM~31 januari weer werken Blondie~ 1 februari Blondie eindelijk weer werken! Dafje~ 4 februari 10:00 uur Kinderarts Fenna controle Debby~6 februari 1e werkdag bij nieuwe werkgever Roelie~7 februari Niels astmaconsulente en KNO arts Serafijntje~12 februari 10:45 Nynke eerste vaccinaties CB Roelie~13 februari René jarig 14 februari: Valentijnsdag! Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB Muriel~18 februari 1e werkdag... Stasia~15.30 diabetesverleegkundige Dafje~ 3 juli 5 jaar getrouwd! Debby~31 oktober 14.00 uur trouwen!
Succes met ophalen weer Melanie, wat een gedoe he, voor je alles in de jassen heb gehesen. Ik vind het met één kind al een heisa.. laat staan met twee.
Vraag me even af of ik Fenna nu steeds wakker moet gaan maken, of dat ik eens moet gaan kijken tot hoe laat ze slaapt 's morgens.. misschien kan ze 'per ongeluk' wel meer door slapen... Ze slaapt nu weer door alle tijden heen namelijk. Iemand ideeen?
Ze heeft nu een schema van: 6:30- 700 10:30 14:30 18:30 22:00 Gisterenavond moesten we haar wakker maken om 22:15 uur. Vanmorgen moesten we haar wakker maken om 7:00 uur en daarna moest ik haar weer wakker maken om 10:40. Ze slaapt haar tijden voorbij. Is het een idee om meer uur ertussen te laten of om de fles van 18:30 later te geven en kijken of ze daarop doorslaapt tot de volgende ochtend? Of is dit dan weer te vroeg?
Hmmm Dafje, geen idee. Hier wordt er juist een wakker een half uur voor de voeding. 's Avonds slaapt ie er wel doorheen maar dan maak ik hem wel wakker zodat ie daarna de nacht doorslaapt. Ik zie dat jullie allemaal al iets meenemen, kan ik nog iets meenemen?
Goedemiddag, Zo hier weer terug van de kruitvat. Heb die jumbopakken luiers gehaald. Ik heb maat 3 meegenomen maar ik vind ze toch nog best wel groot hoor. Ach, ik heb hier nog een vol pak pampers maat 2 liggen dus tegen die tijd moet het wel passen denk ik. Van de week gaat Ibrahim ook nog langs de Etos voor de pampers aanbieding en dan hebben we voorlopig weer genoeg luiers in huis. Gwen: Fijn dat het goed ging met Mika bij de fysio. Lijkt me trouwens wel eng in zo'n scandinges liggen. Wencke: Lijkt me idd een zeer genant moment daar op zo'n parkeerplaats. Is volgens mij bijna niet te doen met 2 kleintjes boodschappen halen. Hier gelukkig een PLUS op de hoek. Dafje: je bent geen ontaarde moeder. Ik doe het ook weleens hoor. Aangezien hier de supermarkt 50 m verderop is. Debby: lieve foto van je mannetje. Muriel: Is misschien wel een goed idee om zo'n uithuwelijkslijst te maken. Ik schrijf al mee vanaf 10 maart.
Haha.. luierovervloed bij jullie Stasia! Wij hebben pas bij de Aldi luiers gehaald, wilden es kijken of dat wat is, maar ze zijn maatje 3 dus het moet nog even wachten.
Ik ben geloof ik ergens in juli of zo mee gaan schrijven. Had het forum toen pas gevonden, las daarvoor eigenlijk alleen bij "zwangerschap" Ik had toch op mijn geboortekaartje gezet dat ik een bijdrage in Pampers op prijs stelde, dat was echt een succes want ik hoef voorlopig nog geen pampers te kopen Klein nadeeltje (wat ook voordeel kan zijn) ik heb wel alle soorten door elkaar gekregen dus: c1000, AH, Pampers, Kruidvat en noem maar op. Kon ik dus wel meteen een vergelijkend warenonderzoek houden. Mijn favo: Pampers en Kruidvat
Slimmerd Blondie! Ik heb ook per toeval ontdekt dat het zwangermamaforum er was... Daarom was ik ook pas later.
Ik zat al op het NOD forum, samen met nog een paar novmama's, die zichzelf de Pink Ladies noemden. En die vertrokken een voor een naar de mama-pagina's. Dees, Fem en ik en nog een paar dus naar de novmama's! Dus vanaf het prille begin, haha.
Ben net weer even naar weeguurtje geweest op het CB. Maakte die muts gewoon weeeer een fout! Ze las de weegschaal niet goed af doordat ze haar bril niet op had Gelukkig stond ik er naast, want ze zat er 2 ons naast. Hester is echt een supermodale baby >> 4650 gram, wederom PRECIES op de gemiddelde curve
daf ik heb hier hetzelfde schema. Ze moet rond 14.30 alleen zit ik dan dus in het zkh. Neem dr toch maar mee en ga desnoods daar wel voeden.. Melina 24/9 staat er op de doos. Oke?
Slimme actie toen van jou geweest, Blondie! Heb je geen luiers gekregen die te klein waren? Of dat je teveel kleine had, of was het mooi verdeeld?
Naja misschien een klacht indienen Muriel? Is al de 2de keer en weer een enorme fout...misschien doet ze het bij andere ook wel en krijgen die vervolgens een preek dat het kindje te licht is! Net de eerste ruzie met de baby gehad, in ze bedje gelegd. Huilen huilen huilen, ik kom aanlopen een big smile, loop weer weg huilen huilen huilen kom er weer aan big smile hmmmmm hij heeft ons nu al in de macht, hij ligt nu in de wipstoel met zijn vtech kiekeboester die tegen hem praat