Haha, we zitten allemaal te wachten op dingen. Maria op d'r tas, jij op je pc en ik op de kleertjes..
is ook voor een heleboel mensen wel verwarrend. maar andersom vonden we het niet lekker klinken. haha zit hier ook te wachten op kleertjes en een speelkleed.
En ik op mn Pacco inbakerdoek die ik via MP heb gekocht. Is gisteren op de bus gedaan, dus zou vandaag moeten worden bezorgd!
.... ik verveel me .... voel me een beetje een zeur met die voeding van Fenna.. maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik er mee aan moet op het moment.. omdat het zo rommelig is voor mijn gevoel... vervelend..
Maar at Fenna dan al zo regelmatig? Echt op vaste tijden? Dat vind ik wel knap. Ik dacht dat alleen Deniz zo'n klokje had, haha. Bij ons hangt het echt van de ochtendvoeding af hoe de rest van de dag zal verlopen qua schema. En zelfs dan sjoemelen wij (of zij) nog wel eens een uurtje of wat hoor, afhankelijk van hoe de dag eruit ziet.
Schema is al sinds 5 weken ofzo.. sinds ze door ging slapen heeft ze elke drie uur voeding gehad en toen na 2 weken elke 4 uur. Dus met 4 weken als op 5 flessen.
Kreeg ook meteen te horen van het CB toen dat ik absoluut niet minder flessen mocht geven.. haha zou niet weten hoe ik dat op dat moment had moeten doen.. lekker met zo'n krijsend kind van: ik wil eten!
Hester zat idd ook al heel snel op 5 voedingen, met ca. 4-5 uur ertussen, maar niet echt op vaste tijden. Soms wordt ze 's morgens om 7 uur wakker, en soms pas om half 9. En afhankelijk daarvan wordt de rest van de dag ingedeeld eigenlijk. Wij zijn niet zo van het wakker maken (alleen voor de avondvoeding soms), omdat ik graag wil dat ze haar eigen ritme vindt.
Muriel dat heb ik dus ook, wij maken haar ook nooit wakker, alleen nu angelus naar school gaat zal ik helaas wel moeten.
Wel gezellig hoor met z'n allen op spulletjes aan het wachten. Melanie: ik heb een nieuw laptopje gekocht van Packard Bell. Deze is echt versleten, valt de hele tijd uit als hij te warm wordt. Draadloos internet werkt ook niet optimaal terwijl als ik de laptop van mijn vader hier aanzet doet het internet het perfect. Verder nog meer van die kleine dingen. Dus conclusie: tijd voor een nieuwe.
Maar met bv deed ik dat ook nooit.. Toen kwam ze elke keer netjes om de drie uur, maar ja dan drinkt ze ook precies de hoeveelheid die ze nodig heeft natuurlijk. Hoewel er een grote hoeveelheid ook weer uit kwam.. maar toen regelde ze het zelf heel goed. Maar sindsdien niet meer zo..
Maar dat kan met fv toch ook? Een vol flesje klaarmaken en haar dan zelf laten bepalen hoeveel ze ervan wil drinken? Wij doen dat met Nynke ook. Ze geeft zelf duidelijk aan wanneer ze genoeg heeft (door met haar tongetje de speen naar buiten te duwen en een heel vies gezicht te trekken).
Psies! Haha, ik vind het altijd bijna een belediging hoe vies ze dan kijkt , alsof ik haar een smerige fles heb voorgeschoteld.