Haha, Dus Reese is niet de enige die zo'n vies gezicht trekt 8) Reese krijgt 180 + 6 en laat meestal 20 tot 40 cc staan. Maar ik denk dat het gevaar is bij Fenna dat ze dan veel te veel drinkt en dat Dafje dan weer de was kan doen
Reese is trouwens erg onrustig na zijn fles, ik hoorde juist dat kindjes voldaan horen te zijn als ze fles op hebben. Hoe zit dat bij jullie kids?
Ja , dat denk ik ook, want anders hoef je niet zo af te meten met cctjes enzo. Dan regelt die kleine het zelf wel. Dafje, misschien moet je Fenna een regencapeje aandoen voor het eten? Een vriendin van mij deed dit echt, maar dat was toen de gepureerde hapjes begonnen en die er steeds uit kwamen. Ze zette dan haar zoontje middenin de kamer, zodat ie niks kon raken, regencape aan en eten maar. En daarna spoelde ze de cape af onder de douche, haha!
Dat wisselt heel sterk, soms valt ze haast meteen in slaap, op schoot nog. En soms heeft ze echt een vinger of speen nodig om beetje tot rust te komen.
Klopt ip moeten ze voldaan zijn, anders hebben ze ws nog honger. Idd bij Fenna zit er geen stop op. De enige graadmeter is speen erin en kijken of ze die er weer boos uit gooit of niet. zo ja, dan heeft ze duidelijk te weinig, maar ook dat is niet altijd een goede graadmeter. je merkt het pas bij d'r wanneer ze daarna slecht slaapt dus helaas...
Deniz is meestal rusig en voldaan na zijn fles. Overdag is hij altijd nog wel wakker. Na zijn laatste fles valt hij als een blok in slaap zodat hij gelijk naar zijn bedje gaat en de hele nacht doorslaapt.
Jippie, deze fles drinkt ze weer goed zonder te morsen. Had haar iets eerder eruit gehaald zodat ze goed wakker zou zijn. Alleen ze had echt zoiets van: ja nu ben ik beneden, waar blijft mijn fles nou?
Meetinglijst zaterdag 19 januari-Amersfoort, vanaf half 11: Daphne Blondie Indigo (soep en chips) Wencke (misschien?) Serafijntje (broodjes/stokbrood en kruidenkaas) Roelie (chocolaatjes ) Melina (vruchtensappen) Petra (muffins) Ilse (koffie/thee) Stasia (cola light ) Muriel (quiches) Esther (chocoladetaart!) Rachel (wegwerpservies) *13 dames* MEETINGRUIL/KOOP/VERKOOPLIJST AANGEBODEN (voor nop): - 1 ongeopend pak Kruidvat voeding [Serafijntje] - 1 difrax speen S [Serafijntje] - 2 bibi antilekspenen [Serafijntje] - 1 bibi drinkspeen met brede hals, varia 3-2-1 [Serafijntje] - spuuglap/knuffel met hondenkop (tekkel?), uit kraampakket van Achmea [Serafijntje] - Pak Nutrilon standaard 1 [Maria]* ==>[Melina] - Halve bus Nutrilon Forte 1 [Peetje]==>[Roelie] - Pakje Nutrilon Standaard 1 200cc [Daphne] - 1 tutknuffeltje winnie the pooh [Peetje] - tubetje Bepanthen (bijna niet gebruikt) [Roelie] ==>[Melina] - Friso bewaardoos [Roelie] AANGEBODEN (voor een klein bedrag of ruilen voor iets anders): - Isis handkolf van Avent [Serafijntje] - Avent zuigflessen 125 ml, evt. met (ongebruikte) spenen nr. 1 en anti-lekdoppen [Serafijntje] - Isoleerkoker van Avent (om flesjes in warm of koud te houden) [Serafijntje] ==>[Roelie] - Lilypadz borstcompressen [Serafijntje] - kledingsetjes (krijgen jullie per mail) [melina] GEVRAAGD: - Friso bewaardoos (deze zat in 1 van de gratis dozen) [Serafijntje] - ==>[Muriel] *Komt niet naar de meeting, eventueel via Linda regelen
whaha lig in een deuk om de regencape @Indigo, ik weet me cyclus niet zo goed omdat ik 2x achter elkaar zwanger ben geweest en daarvoor ontpilde en daarvoor al 4 jaar aan de pil zat..... @indigo, maria..... wij hebben hier totaal geen "ruzietjes". Het gaat allemaal net zoals als voorheen eigenlijk...
Schiet intussen al een heel eind op met bijlezen. Zit ergens halverwege, maar heb al wel weer wat aan het eind gelezen, gaat misschien nog goed komen vanmiddag! Las iets over easy bath: dat witte matje hebben wij ook, is ideaal! Ze blijven dan drijven en jij kunt alles doen. Is handig als je alleen moet badderen! Wij zijn gaan zwemmen: het was FANTASTISCH!!! Timo vond het helemaal leuk. Het water was niet echt warm, maar we begonnen in een ondiep bad en daar een beetje zingen en heen en weer met de baby's. Nog gezellige mensen ook, 3 meiden die ik al kende van zwangerschapszwemmen of de pufclub. Toen naar het diepe bad, rondjes hupsen, echt heerlijk. Volgende week gaan we weer. Oja, en maxicosi's en wagens mogen mee naar binnen en ze verkopen ook nog zwemluiers bij ons bad (voor als je geen afsluitend broekje bij je had). Op het eind nog in het warme bubbelbad, zijn in totaal wel 50 minuten in het water geweest. Hij was helemaal uitgeput en viel al in slaap voor hij zijn maxicosi raakte! Maar nu is hij weer wakker en moet ik hem een schone luier en een flesje gaan geven. Ik hoop dat hij daarna nog even verder slaapt, zodat ik eindelijk het leeswerk af kan maken!
Peetje: wat zielig van je kat zeg! Wel goed dat je toch weer heen bent gegaan!! En ik heb van mijn zwangerschapsgym één keer babymassage gedaan, alleen Ryan vond er niets aan...was alleen maar aan het huilen (hij had ook honger, en kreeg de fles later, dus misschien was dat het ook wel). Maar daarna vond hij er ook niets meer aan...En ja, alles nog steeds oké met Ryan, om niet te zeggen SUPER! Ben zo blij dat het nu veel beter gaat, ik ben ook veel relaxter daardoor! Gwen: wat een leuke foto van Mika met Mickey. Maar hij kijkt toch de andere kant op, toch stiekem naar Nijntje aan het kijken . En weer een leuke foto van Mika, super hoor! En van mij magje foto's plaatsen hoor (doe ik zelf ook ) Babyzwemmen willen wij ook gaan doen met Ryan, ik denk dat we in maart beginnen. Bij ons in het zwembad mogen de baby's gewoon naakt (je hebt overigens wel zwemluiers, maar die hoeven we dan dus niet te gebruiken). En volgens mij verschilt het per zwembad: wel of geen luiers. Stasia: wat een geweldig zwembroek heeft Deniz! Staat echt superstoer! Esther: wat een schattige foto van V met z'n lachje! Super hoor!! Daphne: ook al zo'n lieve foto van Fenna met een big smile. Dat is me bij Ryan nog niet gelukt....maar ooit lukt het mij ook en ga ik jullie stalken . En de tip: graag gedaan! Ben blij om te horen dat het werkt. Wat zei de ka eigenlijk nog? En ik maak Ryan overdag wakker en 's avonds laat ik hem na 22.30 uur doorslapen tot 6.30 uur. Op die manier houd ik een vast schema, voor hem ook wel zo overzichtelijk! Blondie: jeetje, volgens mij heb jij echt eelt op je vingertoppen inmiddels van het reageren op iedereen! Wel heel lief hoor! En die ronddraaiende plasser komt me bekend voor.... Fem: gelukkig weer een teken van leven! He bah, griep, balen! Hopelijk knap je snel weer helemaal op en kan je weer meekletsen! Melanie: hoe is het met Angelus gegaan vandaag voor het eerst op school? Oh, lees net het allemaal goed ging. Super! Sammie: hoe was het babyzwemmen? Linda: heerlijk even naar je vriendin en Tom in de tummytub doen. Vond hij het leuk? En jij vond het natuurlijk ook helemaal super?! Ik heb ook geSonjaBakker'ed, maar kan het nu nog niet opbrengen.... Maria: hoe was de nacontrole in het zkh? Lenthe: ooow, wat een ellende boodschappen doen met 2 kinderen! Kan je niet beter gaan als Harmen thuis is? Ik doe ook wel eens met Ryan boodschappen. Gewoon de maxicosi in de winkelwagen zetten (of in het zitje voorin zeg maar). Roelie: wat voor studie doe je (vast ook al eens gezegd, maar weer vergeten... ) Waarom zou Dees niet meer online willen komen? Heb ik iets gemist? Indigo: wat vervelend dat je relatie niet lekker loopt. Is het sinds de geboorte van Yindi? Als je me hierover liever wilt pb'en of er niet over wilt praten begrijp ik dat hoor! Zo ben bijgelezen en ga Ryan even de fles geven. Hij heeft maar even gehuild bij zijn prikjes . Ik heb mooi naar Ryan gekeken, vind het maar niets...ik ben niet bang voor naalden of zo, maar hoef ze er niet in te zien gaan zeg maar...en ik vond het best lange naalden hoor!
Daar was het telefoontje van de ka, ze zei dat we goed bezig waren zo met die cc's ophogen.. Goed blijven kijken of ze meer gaan spugen of niet. Zo ja, volg dan je gevoel zei ze, niemand kan je op een presenteerblaadje geven wat je precies moet doen.. dat denken wel veel mensen te weten, maar dat is niet zo, ga vooral af op je eigen gevoel, dat is vaak gewoon het beste.. Dus we gaan nog even door zo.. kijken of ze er goed op blijft slapen en niet méér gaat spugen en zo niet dan kijken we verder wat we gaan doen.. Denk dat ik dan voorzichtigjes aan een beetje nutrix ga toevoegen, maar eerst dit maar eens verder uitproberen..