Wow, Lekker Maria, nu lekker volstoppen met luiers hihi! Nou op zich heb ik er veel voor over, maar ben wel benieuwd hoe dat zit met de gyn. Anders laat ik me gewoon verwijzen door de vlos, want ik ben er echt wel bang voor dat het straks weer gaat lopen zoals nu.
Dafje, Oke hema dus ook. Hier ook geen hema in de buurt. leuke foto van Fenna. Maria, Bedankt ga ik morgen ff kijken. Haha ja idd condooms zijn veels te duur. Debby, Het gaat lekker he bij die oude werkgever van je. Ik heb dit ook bij mijn oude werkgever gehad ik werkte daar nog net geen half jaar en toen had ik al 10 nieuwe collega's gehad. Ik wou daar ook weg maar kon geen baan vinden. Helaas. En net voor mijn verlof heeft hij me er uit gegooit. Handige schoonmoeder heb jij. Stasia, Hier ook vaak zomaar een gil uit de kamer. En leuke foto met zijn zwembroek aan. Gwen, Ja ik vind dat nijntje echt leuk. bedankt voor het voorbeeld van het matrozenbedje. Kan ik ook eens proberen. Leuke foto van MIKA met zijn mickey. hier ook een Beschermende Papa kom niet aan zijn dochter anders kom je aan mij houding. BMI, Ik ben altijd al te zwaar geweest en zit dus bij 'zeer zwaar' wil voor mij zelf 30 kilo afvallen dan zit ik op 100 en dan vindt ik het voor mezelf wel goed dan zit ik niet meer in de 'zeer zware' zone. maar bij 'te zwaar'. Ik ben tijdens de zwangerschap niet aangekomen maar 25kg afgevallen. en nu ga ik door dat de laatste 30 er ook af zijn. Peetje, Leuk dat je met Martijn naar babymassage gaat. Ik zou het ook willen alleen hier is er geen in de buurt. Babyzwemmen, Dit ga ik doen als Fayenne 3mnd is. en de 1e keer is gewoon gratis om te kijken hoe je het vindt. En pampers heeft ook van die zwemluiers. Pampers, Hier geen last van dat het uit de luier loopt. Serafijntje, Nynke heeft echt een mooi hoofdje met haar. en je buikfoto ook erg mooi. Maria, cd heb ik vandaag ook binnen gekregen. Vindt het wel een mooi nummer. Melanie, vandaag de grote dag ben benieuwd hoe het is gegaan. lees dat je er zelf niet zo moeilijk vindt als dat je dacht. En dat Angelus het ook super vond. Uit Huwelijken, Hier nog een mooi meisje in de aanbieding Dafje, ik vindt van niet. Ik zelf doe het geregelt als Fayenne nog op bed ligt en de hond moet eruit dan loop ik ook een blokje om. Hier ook op het NOD forum gezeten maar niet actief en toen ik een maandje niet mee schreef toen was ik ineens zwanger. En ook hadden mijn man en ik weer besloten om nog even te wachten met kinderen omdat ik een mooie aanbieding kreeg voor werk alleen moest ik daar kei hard voor studeren. dus dat gaat helaas ook nu even niet door. Fayenne drinkt nu 200cc incl voeding en heeft na de fles echt een voldaan gevoel en is ze zeer tevreden. Debby, mooi dat het goed ging met de prikjes ik meot over een week met Fayenne. Hier ook een goede sollicitatiebrief nodig. heb tot nu toe alleen maar weer afwijzingen gehad. Zo alles bijgelezen als ik nog iemand vergeten ben mijn excusses. Ben al vanaf 11u vanmorgen bezig. Maar nu alles gehad. Hier alles goed. Gisteren naar mijn man geweest die langs de kant stond met pech nou zijn auto is nu definitief overleden. Druk opzoek naar een andere. Nu heb ik op het moment geen auto meer en baal hier als een stekker van maar ja is niet anders. Woon ook lekker overal ver weg van. Krijg je ervan als je buiten het dorp woont. Gelukkig gaan we over een jaar of 2 verhuizen. Ik wacht nog steeds op telefoontje voor sollicitatie. Had vanmorgen gebeld en zou terug gebld worden maar helaas nog niks gehoord.
Slimmerd. Ik moest met 20 weken me iig melden bij de gyn. Misschien dat ik vanaf die tijd gewoon daar blijf.
Rachel, Lekker zo'n auto he? Tis ook nooit een goede timing. Succes met het vinden van een nieuwe. Maria, toch stom dat je daarvoor een ontslagbrief moet schrijven. Ik ging per 'na de zomervakantie' minder werken, misschien dat ik het daarom niet hoefde. Moet je dan ook weer solliciteren als je meer wilt werken?
grrrrrrr Heb net gebeld mijn pctje komt donderdag pas terwijl er toch duidelijk 8 januari in de mail stond. Er is blijkbaar wat fout gegaan. Nou, dan maar wachten tot dondedag. Grrrrrr
Ow frusto Stasia! Ik zit me hier ook op te vreten voor dat pakketje dat ik zou moeten krijgen. Heel vervelend!
ik doe elke keer automatisch, bij mijn mail, bij msn, alt+S... en dan doet hij het natuurlijk niet.. bij msn krijg je dan de winks te zien
zat net eens terug te lezen in onze oude topic, maar een heleboel van het begin zijn er niet meer. Jen, ik en lenthe waren een van de eerste. Las dus ook net dat ik 28 feb. voor het eerst had getest.
Ik had 2 maart getest. Zat toen ook al op het september-mama forum voor Sofia, maar daar kreeg ik het constant aan de stok met Gulay (die heeft in de lounge ook nog wel eens lollige topics over haar geloof).
leuke foto lenthe! Jemig wat klinkt sofia al weer oud, 1 jaar en 4 mnd. Pff wat gaat de tijd snel eigenlijk. Ze is toch op 8 sept jarig?