Hmm iemand uit zn gevoel en dat wordt bestempeld met 'gezeur' en 'gejammer'? __Shit, ik wou me dr niet meebemoeien, mond gaat weer dicht__ :-#
Kijk van dit soort opmerkingen wordt ik dus moe! Kan je nou echt geen rekening houden met andermans gevoelens...?
en dit begrijp ik dan niet. waarom lopen schreeuwen ik kom niet meer en dan toch al 2x posten, begrijp me niet verkeerd t boeit me weinig of je wel of niet mee post maar voor mij komt dit nu over als aandacht zoeken...
Ik post omdat Roelie aangeeft dat, als je toch meeleest je ook wel zelf kunt reageren, en daar heeft ze gelijk in!
Ik wilde er ook geen woorden meer aan vuil maken maar ik voel me wel aangesproken. 1. Ik heb wss niet gereageerd op je Esmay verhaal. En heus waar, niet expres. Maar sommige dingen die hier besproken kan ik me niet in verplaatsen. Dat ik niet reageer wil niet zeggen dat ik het NEGEER. Dit geldt misschien ook voor andere dames. Ik weet vaak gewoon niet wat ik er over moet zeggen. 2. Ik heb misschien vervelende opmerkingen geplaatst na gisteren, maar ik meende ze wel. Ik bedoel we zijn volwassenen. 3. Mocht ik jou of iemand anders gekwetst hebben, excuses. Ik bedoel het niet zo. Ik heb net zoals Melina de neiging om weleens bot uit de hoek te komen. Ik weet het. Wijs me er dan gewoon op. Meer woorden maak ik er niet meer aan vuil.
dit was voor ik der post las...met gejammer bedoelde ik jennie der woorden dat ze zei dat vind ik erg jammer en dat is jammer en dat is jammer
Zullen wij bij deze alle olie ver weg blijven houden van het vuur? Want op deze manier BLIJFT het oplaaien en dat lijkt me zonde. Iedereen (behalve Dees) heeft haar zegje nu wel gedaan en we schieten er nu niet veel meer mee op om maar te blijven ageren en reageren. ********************************************
Wat mij betreft is dit geen catfight hoor...ik probeer mij alleen nader te verklaren omdat ik merk dat eea onduidelijk is... tja, en dat krijg je als je op een forum post...
Ja Ilse ik noem het gezeur...want het is nou al zo vaak besproken en er is al zo vaak gezegd dat het niet persoonlijk is... En het valt me van Dees gewoon vies tegen dat ze hier niet persoonlijk komt vertellen waarom ze hier niet meer komt... En ondertussen lezen de dames wel mee want zodra ik dus zo'n reaktie post word er vlot op gereageerd.... Ben er klaar mee en sluit me aan bij Melina, ik vind het een verkapte vorm van aandacht trekken. En daarmee heb ik er aandacht genoeg aan gegeven. En da's mijn mening die mag ik ook uiten hier, net als mijn gevoel
Vind ik fijn om te horen! Dan heb ik je opmerkingen namelijk verkeerd opgevat...en ik kan ook wel eens bot uit de hoek komen, maar kan dus ook erg gevoelig reageren op sommige dingen. En inderdaad we zijn allemaal volwassenen, dus komt vast wel weer goed...
Boodschappen...hier gaat t heel simpel...Willem doet de boodschappen nog steeds, veeel makkelijker Maria, had je Eva nog meegenomen naar t zh? Hoe was t gegaan? Of misschien kom ik dat over 10 pagina's nog tegen. Meetinglijst..misschien handig als er naast cola-light ook andere frisdranken meegenomen worden? Niet iedereen drinkt cola-light denk ik. Oja en over meeting gesproken, denken de fv mama's er even aan dat ik geen fleswarmer ofzo in huis heb. Dus als je die nodig hebt, zul je m zelf even mee moeten nemen! Hmm ff foon, zo terug...
Hmm..ik stop er even mee hoor, ik kom niet door de achterstand heen, moet ik nu heel hard sorry zeggen of word het me wel vergeven?
Ik ben zonder Eva gegaan. Opa heeft even opgepast. Trouwens bizar om op de afdeling gyneacologie te zijn zonder dat je zwanger bent. Hoewel, er waren ook verdacht veel bejaarden in de wachtkamer.
ik vind je gedrag anders niet bepaald volwassen overkomen. :-# Ik word genegeerd en ik kom noooit meer....lijkt wel me 3jarige neefje die een driftbui heeft