Ja hela..., en hallo..... zo werkt het dus niet he? gewoon even doorworstelen en doorwerken, hupsakee!
Melina, ik begrijp en respecteer jouw gevoel, maar is het nou echt nodig om nu iedere keer nog te reageren op Jennie. Ze neemt nu wel de moeite om te reageren op de opmerkingen van Roelie en dat waardeer ik wel. Ik bedoel, je zegt zelf in eerdere posts dat je niet overal op hoeft te reageren. In mijn beleving gooi je nu onnodig nog olie op het vuur juist door weer te reageren met in mijn ogen best wel harde woorden als 'gezeur'. Ondanks dat ik erg twijfel of ik er wel goed aan doe om te posten, ga ik het toch doen. Het is superjammer dat de sfeer nu zo is
Catfight is ook niet het goede woord, maar we kunnen er lang en kort over praten, maar hier gaan we niet uitkomen en inderdaad is het een kwestie van steeds oplaaien als er weer gereageerd wordt. What's done is done en dat draai je niet terug, neemt niet weg dat ik het nu wel even klaar vind met het over en weer reageren op elkaar op deze manier.. Het leidt nergens toe zoals ik al zei. Want als ieder zijn mening houdt (en dat is logisch) maar die ook steeds weergeeft als reactie op iemand anders vwb deze 'discussie' dan blijft het maar doorgaan en komt er straks een punt dat iedereen zegt, bekijk het maar.
Ik denk dat ze langskomt omdat Roelie aangaf dat de dames ook zelf kunnen komen zeggen wat ze ervan vinden. Zelfvetrouwen opbouwen Melina, is moeilijker dan je denkt voor sommige mensen. Gelukkig ben jij gezegend met zelfvertrouwen En interesseert het je echt niet of mensen wel of niet langskomen? Vind ik wel jammer.. ik hoop toch eigenlijk wel dat mijn aanwezigheid hier gewaardeerd wordt eerlijk gezegd
Heel vreemd is dat he? Ik was er vorige week heel eventjes en de tranen stonden in mn ogen. Wat jij ook al zei toen je naar buiten liep, kan ik me heel goed voorstellen.
hihi niet helemaal hoor.. vind dat je gelijk heb.. Enne.. nu ga ik eten en voor eten van Fenna zorgen..laters
Ik waardeer iedereen hoor, vind het heel fijn om met jullie te chatten Gwen, maar dat is wel aan jezelf. Als jij niet meer wilt komen, moet je dat voor jezelf weten. Snap je? Niet vervelend bedoelt. Ik vind het heel leuk met iedereen en hoop dat dit nog lang doorgaat, maar die keus moet ieder voor zich maken. @Barbabintje, ik reageerde omdat het gister MIJN SCHULD was volgens Jennie dat ze nooit meer zou komen, dus ik voel me wat persoonlijker betrokken als ze dan toch nog het nodig vind te reageren
Tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk! Meer dan gewaardeerd zelfs! Gekoesterd! Je bent een gezellige forumvriendin!
Daarom heb ik je express nog een pb gestuurd Melina, om dat gevoel een beetje in te dempen, want dat was zoals ik had gezegd in het verkeerde keelgat geschoten...waardoor ik dus zo heftig reageerde.. Maar goed, zijn we dan nu klaar?
Rachel, Reese heeft nog geen dinnetje, misschien is Fayenne iets voor hem Stasia das balen van je pc Lenthe, mooie banner hahaha maria, dat zag er zeker wel grappig uit die post uit spanje Ilse: goed bezig ! Je hebt geen flessenwarmer maar ik hoop toch wel een magnetron ? Jen: blijf je nu weg van het forum of niet? Niet bot bedoeld maar komt zo stom over als je zegt dat je vertrekt en dan ineens er toch nog blijkt te zijn. We zijn gewoon allemaal mensen en ik vind dat wij het hier bij de nov mama's helemaal niet zo slecht doen als je bekijkt hoe individualistisch het er in de wereld aan toe gaat.
Ho even iets rechtzetten, de opmerking gezeur komt van mij! Niet van Melina! En verder ben ik er klaar mee, zowel Jen als Dees zijn wat mij betreft welkom hier en voor de rest hou ik het maar op rondslingerende hormonen van ontzwangerende gestressde mama's
hier sluit ik me bij aan. Dat gevoel heb ik voor een heleboel van jullie en juist daarom vind ik het zo jammer dat er dan een discussie ontstaat over het wel of niet negeren van posts. ik wil er eigenlijk niet meer over zeggen ben nu een btje opgefucked aan het raken