November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

huh, hoezo dat dan? Schrok je zo dat je ineens een grote slok thee nam of zoiets?

2. Niet meer actief

Meiden, ben ff pleite....
    Ga proberen er een fles in te worstelen bij Esmay...althans de inhoud van de fles... ;)

3. haha. stiekem onderdeeltje eruit gehaald Maria :)

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Iemand nog interesse in een flessenwarmer van bebe jou? Had hem gekocht voor de vakantie maar de S-flessen van difrax passen er niet in.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik was rijst aan het eten die eigenlijk net van de kook af was....En ik was net aan het slikken ja, denk dat ik schrok... heet heet heet

6. Ilse, geen flessenwarmer, maar wel een magnetron?

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb er al een van avent.

8. Hier weer een drama met spugen.. bah, tweede keer dat Fenna vandaag schone kleren aanmoest.. Eigenlijk derde keer, want 's morgens schone kleertjes aan en daarna nog twee keer schoon shirt en romper. Die extra cc's zijn nog niet je van het... Gelukkig had ik er niet nog eens 10 cc al weer bij gedaan. Eerst dit even volhouden.. totdat het een hele dag goed gaat.

9. Niet meer actief

Jep, wel een magnetron hoor.

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ligt dubbel hier :)

Ben er weg van René is nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet thuis dus moet in mijn eentje 3 kids op bed zien te krijgen :confused:
    Een staat nu onder de douche, eentje hangt voor de tv en eentje blert in de wipstoel gezellig hier :(
    Die onder de douche wil dat ik een verhaaltje kom voorlezen, die voor de tv wil nog lang niet op bed en die in de wipstoel heeft geen geduld...en blijft bleren...
    Haha 't lijkt wel een puzzel, wie is wie, wat willen ze en ik welke volgorde zal ik het eens aanpakken?

*going nuts...ik kan ook net doen of ik niks hoor en achter de pc blijven zitten?*

11. Stasia, dank je ik moest weer even aan Ilse's opmerking denken door jou :)

12. Niet meer actief

Zo ik ben nu bijgelezen, maar ga niet meer reageren hoor, dat ga ik niet redden. Zit nu alweer zo'n tijd op m'n stoel, ik verga van de pijn. Dus ga op de bank hangen en zo mn meissie voeden en verder hou ik me koest.

Fijne avond meiden, tot morgen of misschien later vanavond.

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik zou voor de pc kiezen hahaaha

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    dames ik krijg zo nog verlate kraamvisite dus ben er ook vandoor.

15. En toen was het uitgestorven hier

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    iedereen is moe na de bokswedstrijd

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik ben er ook

18. not me!

Zit me nog wel giga op te winden over dat stomme pakketje..

19. Ze kan het pakket niet doorsturen naar mij, maar dit staat op de site, spreken ze nu zichzelf tegen of niet?

"Als we een fout maken, doen we er alles aan die meteen weer goed te maken. Het kan dus gebeuren dat uw postbode aanbelt om verkeerd bezorgde post terug te vragen."

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    hmmja ik vind het ook vreemd daf...
    maar bekijk het van de + kant, het pakketje is in ieder geval verzonden! hoef je je daar geen zorgen om te maken

Deel Deze Pagina