heerlijk he roelie, lijkt wel of ze het express doen en met elkaar hebben afgesproken. zou ook voor die pc kiezen. dees en jen leuk dat jullie weer terug zijn, inderdaad nou ruby nog. bv en tandjes, valt wel mee hoor, maar zefanja was pas 10 mnd toen zijn 1e tandjes kwamen dus niet zo veel van gemerkt. ether zou je het mij ook willen mailen. Die opvoedcursus duurt 6 weken en gaat over de basisprincipes van opvoeding, oa belonen en neg. aandacht negeren. Moeilijk uit te leggen, Adriaan heeft een opvoeding gehad van slaan en weinig pos. belonen. dus daardoor zitten wij absoluut niet op 1 lijn, niet dat hij zijn kinderen slaat maar hij is daardoor niet zo makkelijk (hoop dat je snapt) Hierdoor botsen wij qua opvoeding ook nogal. Om Adriaan wat meer richtlijnen te geven adviserde zij die cursus, voor mij zal het meer een bevestiging zijn. Je mag het gerust vragen hoor, no problem. Dees, zou inderdaad nu ook voor een iets beter merk gaan. Aeg of Miele is toch een van de beter merken onder de wasmachines. Het kost wat maar ja aldoor reparatie is ook niet alles. Jen, dumpen die HA!
Zijn er hier mensen die de gouden kooi volgen? Ik zap er net langs (k volg het niet) maar dit is tohc niet serieus ofwel? Daar moet toch een script op zitten lijkt me,en anders spoort die Huub niet hoor.
nouhou melina.. Maar goed.. alles eraan doen om het recht te brijen doen ze ook niet.. hoewel het mijn fout is, maar ze kunnen ook het adres lezen en niet alleen de postcode en dan weten ze waar het heen moet.. sufferds
Ze sporen allemaal niet in de gouden kooi... heb het welgeteld twee keer gezien, maar snap er nog steeds de ballen van..
Ja Maria, hij is iig onderweg.. nou toen ze me terugmailde over dat ze me geld ging terugstorten die ik teveel had betaald omdat de verzendkosten lager uitvielen toen wist ik wel zeker dat het goed zat haha
Auw Jen, wat een takke mens dat ze door had geduwd, ben je mooi klaar mee. Maar misschien komt er dan toch iets goeds uit voort omdat het misschien reflux is wat Esmay heeft, dan hoeft ze misschien dat slik onderzoek niet. Maria, ik wil ook zon mama die mijn was wil doen 8)
Zo eten is hier ook weer binnen, was weer jummie. Wat betreft de wasmachine, we hebben nog garantie dus ons kost het niks, voor hun een dure grap geheh (gemeen lachje van mij) Dafje wat raar over dat pakketje, Piet gaat morgen even na vragen hoe en wat bij tnt, moet je even zeggen hoe en wat met da pakketje (vergeten) heb je het bij een bedrijf besteld of particulier of..... Want hij vind het een beetje vaag hoe dat mens heeft gereageerd en dat je het zelf zou moeten halen. tari: goed dat jullie voor een opvoedcurcus gaan, kan nooit kwaad toch en als jullie zo op een lijn kunnen komen!
Ben er ook weer! Zo, hier een blije mama.... Esmay heeft voor het eerste vandaag weer normaal gedronken...120 cc ! De rest van de dag heeft ze maar 2 x 60 en 2 x 80 cc op...maar goed, het blijft even aankijken wat dat betreft en probeer me er maar niet al te druk meer om te maken... @Stasia; was op zich nog wel op zoek naar een flessenwarmer, maar ik heb ook de difrax-s flessen. Dus in dit geval heb ik er weinig aan..jammer! @Maria; de gouden kooi....pfff dat moet inderdaad wel een script zijn, anders sporen ze daar echt niet! Kijk het zelf ook niet, maar blijf af en toe bij het zappen even hangen omdat ik dan aangetrokken wordt door iets absurds... @Daf; wat een gedoe met dat pakketje zeg...hoop dat je het toch nog snel in huis hebt... @Tari; Wat goed dat die mogelijkheid er is van die cursus! Ze zouden het vaker en wellicht gewoon aan iedereen moeten aanbieden...!
Ik denk dat als ik die blonde was, ik Huub allang een mep had verkocht. Alleen dnek ik dat hij dan goed terug zou slaan.
ik hoop het Dees dat we op 1 lijn kunnen komen, onze achtergronden verschillen daarin enorm. Ben toch wat beschermder naar de kinderen toe. Want ja Adriaan zijn geduld is gewoon een stuk minder. Gelukkig kreeg ik van haar bergrip/herkenning, ze vond het voor mij best wel druk zo dan met 3 kleine kinderen en een man met achtergrond problemen waar ik wel eens mee moet worstelen. daarom soms 4 kleine kinderen in huis.
Dat denk ik ook ja, wat een agressief ventje is dat zeg! Niet gezond gewoon....engerd! Had hem trouwens ook allang een mep verkocht en geen kleintje...