November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Werkt Piet bij de TNT dan?

Ik had via deze site bij iemand een berg kleertjes gekocht, alleen ze woont in Zwolle dus opsturen dan maar. Wel een pakket van bijna 10 kilo, maar goed. Nu had ik mijn adres opgegeven, maar de postcode was verkeerd, twee cijfers zijn omgedraaid. Het adres klopt verder helemaal, zelfs de letters van de postcode. De postcode is die van Almere nu dus, ipv Aalsmeer. En nu ligt hij dus in Almere op het postkantoor, terwijl er geen adres is in Almere met die postcode. Dus ze zijn daar aan het uitzoeken wat ze met het pakketje aanmoeten. Tenminste dat vertelde de miep van de TNT die ik belde (landelijk 0900 nummer). Ik moest morgen na 2-en maar terug bellen, voor de stand van zaken. Maar ze zei dat ik het pakketje dus eigenlijk op moest gaan halen in Almere, want ze sturen het niet nog een keer op. Zei zij dus..

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    two down one to go :)

Ik ga het redden ik ga het redden ik ga het redden ;)

3. Melanie, goed van jullie dat jullie er wat mee gaan doen, lijkt me niet niks als je steeds moet 'worstelen' met die verschillen.

4. Niet meer actief

De pijn is niet te harden, we gaan nu naar de huisartsenpost. Meld me later wel weer.

5. Wow knap Roelie!

6. Niet meer actief

@Daphne; volgens mij moet daar toch wel een andere oplossing voor te vinden zijn....

Pfff, zit net met mijn broertje op de msn...zegt ie doodleuk, ben ff weg....gtst kijken :confused: :)
    Daar is het helemaal geen typje voor...vind het wel lachuh...

7. Succes Ilse!

8. Niet meer actief

Sterkte meid!

9. haha Jen... sta jij even te kijken dan..

Ja, je zou zeggen dat er een oplossing voor te vinden zou moeten zijn.

10. Ik wilde het postkantoor in Almere al bellen, zij het niet dat er nergens telefoonnummers van welk postkantoor dan ook te vinden zijn...

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    sterkte ilse

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    succes dafje met het laten bezorgen van je pakket

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ohw, ik kan jullie niet meer bijhouden... :( Ik lees steeds tussendoor een paar pagina's, maar als ik dan even later ergens op wil reageren dan zijn jullie alweer vele pagina's verder. :confused: Moeten jullie niet voeden, luiers verschonen, kleertjes wassen en en en ...?

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    nee word hier allemaal geautomatiseerd gedaan 8)

15. Ik wil wel kleertjes wassen, als ik ze binnen heb :cry: :cry: :)

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    aaaaaaaaaaa dafje :cry:

17. Niet meer actief

:) Ja moet wel, maar stel het gewoon even uit nu...heb geen zin... ;)

Maaruh Dafje; heeft de afzender haar adres niet op het pakje gezet? want dan gaat het toch automatisch retour afzender?

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    waar had je dat gevonden dan die kleding?

19. hier op zw. pag. bij te koop aangeboden
    En tis niet een paar kleertje, maar 80 stuks maatje 62-82 van shirts, broekjes, bodywarmers, jassen, rompers, maillotjes, jurkjes, etc. alles zeg maar...

20. Denk wel dat ze haar adres erop heeft gezet, dat vragen ze bij het postkantoor ook he, als je een pakketje verstuurd.

Deel Deze Pagina