Heeft 1 van jullie een idee van welk merk de kleine speen kleiner is dan de S speen van difrax? Esmay drinkt op de s speen nog steeds veel te snel...ze had net 120 cc in 10 minuten weggetankt...
jen esmay is gewoon en honger lapje. Ilse succes bij de HApost. Wat doen in huis, kaboutertjes hebben we daar voor en ach morgen weer een dag. Roelie hoe is de stand van zaken nu?
Dafje: ja en nee, piet werkt niet voor tnt maar hij is voorman schoonmaak bij tnt, dus ja hij komt in het hele ebouw dus kan ook van alles navragen zou het moetn Ohwjee Ilse, succes meis! Roelie, you go girl! Serafijntje uhhww nou piet heeft net verschoond en de fles gegeven dus ben ff vrij
Ik word zowat doof van Eva, wat een longinhoud. Kunnen jullie kinderen ook gillen als speenvarkentjes?
zover laat ik het meestal niet komen, maar als hij erge honger heeft en ik ben alleen kan het wel eens voorkomen idd hihi
hahahaaaa, toch wel...? Ach ja, als ze ouder zijn kunnen ze zich ook zo aan stellen als ze ziek zijn ofzo...
Heb de avent ook al geprobeerd, maar dat vind ze niks... Misschien die dodie spenen eens proberen... Heb van difrax de 3 standenspeen al geprobeerd, maar da's ook niks...de hoeveelheid die daaruit komt krijgt ze niet weggewerkt...
Ja, maar als je daar wat van zegt! Oooohhh die van mij keek boos vorige week toen ik het erover had met zijn moeder
Melanie: hoe is het vandaag allemaal bevallen? Was het moeilijker voor mama dan voor het ventje? Gwen: goed dat de MRI geweest is, mijn ding zou het ook niet zijn, ben redelijk claustrofobisch! Nu wachten op de uitslag, dat duurt echt nog lang, meer dan een week! Enne, inderdaad, een superleuke foto met Mickey! Debby: hoe is het gegaan met Ryan zijn prikjes? Daphne: als ik zo jou schema bekijk van Fenna, dat hebben wij ook. En het wakker maken is eigenlijk alleen nodig voor de laatste voeding. Ik kreeg van iemand de tip, als je de laatste wilt gaan afbouwen, zodat ze een ECHTE nacht gaan krijgen, dat je dan minder schepjes in de fles moet doen. Geen idee in wat voor tempo?! Ik heb ook de neiging om hem te laten slapen en dan te kijken wanneer hij komt, maar voor het zelfde geld is dat al om half 2 en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Denk dat ik uiteindelijk ga proberen om er iets meer tijd tussen te laten en dan de laatste te laten vervallen. Maar wel pas als er ook fruithapjes bijkomen, denk ik. Voorlopig nog even niet. Suc6 ermee, in elk geval! Claire: vervelend dat er een situatie is met Erik, sterkte met het oplossen ervan!! Linda: je schrijft dat Reese onrustig is na zijn fles, dat had Timo met 5 weken ook en toen zijn we de hoeveelheid gaan verhogen (toen van 150cc+5 naar 180cc+6), daar liet hij soms wel iets van staan, maar sinds hij 6 weken is, drinkt hij ze bijna allemaal helemaal leeg. En het onrustige was voorbij toen we hem meergaven! Maar misschien is dat bij Reese niet het geval, hij laat toch altijd wat staan?? Het kan ook nog dat hij er teveel inspanning voor moet leveren, hoe lang doet hij over zijn fles? Een andere speen deed bij ons op een gegeven moment wonderen! Wencke: super leuke banner, fijn dat beide kinderen erin passen!! Maria: dank voor je TS antwoord, wederom als ik me niet vergis Ilse: goed dat ze je zoveel complimentjes heeft gemaakt! En natuurlijk super dat je doorzet! Enne, dat huilen, dat heeft T hier ook 2,5 dag gehad, echt NIETS was goed, werd er ZO moedeloos van! Gelukkig is het over en worden de lachjes steeds overtuigender! Hallo wereld CD hebben we hier al een week of 4 in huis, ben er niet zo weg van eigenlijk ben nu op 410, moet ff weg, ga zo verder lezen: OPROEP aan alle nov-mama's: STAAK HET SCHRIJVEN (zo krijg ik het NOOIT bijgelezen )