Haha, ik zie je helemaal zitten: niet zwanger, als jongste tussen alleen bejaarden.... de dokter roept je naam (nee, niet voor de anusbleek ), voor de baarmoederverzakkingscorrectie-reparatie/operatie (nieuw galgje woord )
ik wordt nog niet vrolijk van 180cc bij Fenna Sammie, dat jij er bij Timo al vanaf 8 weken 200cc in krijgt is mij dan een raadsel ach ieder kindje zijn eigen behoeften natuurlijk, maar toch.. zou toch graag willen dat het spugen over was.. dan konden we ook gewoon naar 200cc zonder problemen, liet ze dan ook maar staan wat teveel was, das scheelt al..
Touchdown Alledrie boven, 2 in ruste, 1 jengelt...ben even hele slechte ego mama maar ik wil NU een kopje thee met een chocolaatje en een sigaretje...en dan pas ga ik naar boven Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik MOE ben?! (pfff vanaf vanmorgen 6 uur ik ga zo omvallen )
Toen ik in het zh bij de gyn zat, zaten er ook alleen maar oudere mensen, en inderdaad ook veel bejaaren. De jongste was geloof ik ergens in de 50. Zit je daar als jong miepje..
Wat dat betreft blijft het drinken van die kleintjes een dillema! Ach, ieder kindje is anders natuurlijk... Hier gaat er per dag max. 450 a 500 cc in....terwijl ze volgens "de regeltjes" bijna 700 cc minimaal zou moeten hebben...
Oh Maria over opa oppassen gesproken... Ik heb de 21 ste een vergadering dus belde mijn moeder voor oppas maar ze kon niet...mijn vader wil wel oppassen maar dan moet Jens wel stil zijn als hij begint te huilen weet hij niet wat hij ermee aan moet en moet ik thuiskomen Nog erger: ik kom uit een gezin van 5 kinderen...heb even medelijden met mijn moeder nu zou hij ons ook als baby gedropt hebben bij moeders zodra we begonnen te huilen?
pffff Quinn ligt uitgeteld in bed, maar ligt te krijsen (oke neem mijn woorden terug dat hij dat dus niet doet) Zo is hij dus al vanaf gister avond. erg vermoeiend en niet te begrijpen.
Sluit ik me bij aan hoor Jen, zolang ze goed groeit geen zorgen over maken, het zijn ook maar gemiddelden he. Het kan trouwens wel zijn dat ze door de problemen met haar verkoudheid enzo wat minder drinkt, misschien als ze straks wat opknapt ze ineens hele sloten wegtankt...
is netjes Jen, moet minder worden, maar netjes Roelie, oeps arme mama van jou! [edit] niet minder bedoel ik natuurlijk
Roelie verstandig meis ff tijd voor je zelf, en kan me voorstellen dat je zou om zou kunnen vallen Petje af hoor!
Sprongetje? Inbakeren? Honger? Poepluier? Boertje dwars? Mist ie mama? Stiekem zitten smsen met Jens (die nu ook alles bij elkaar schreeuwt) Maar serieus da's natuurlijk niet leuk...gaat hij dit lang volhouden? Ik hoop eigenlijk dat Jens zo gewoon in slaap valt heb de puf niet om nog een keer die trap op te gaan
ja hij laat inderdaad wel een bodempje in de fles zitten dus honger lijkt me niet dat dat het is. Hij doet gewoon netjes 15 - 20 minuten over zijn fles en ook drinkt hij al een stuk minder gulzig als een aantal weken geleden. Heb echt geen idee wat het is, misschien komt het toch door een sprongetje
sprong: zou kunnen idd inbakeren: ligt hij in (op zijn hyves staan foto;s ervan trouwens) Honger: heeft net gegeten poepluier: hij is net verschoond boertje: hij heeft net flinke boeren gelaten mij missen: zou ook nog kunnen smsen: jaaaaaaaa dat is het hihi
Zijn ze toevallig gisterenavond al begonnen met sms'en en hebben ze Esmay dan ook ge sms't? Want die is ook weer erg moeilijk sinds gisterenavond... Uiteindelijk wel stil te krijgen als je haar even laat liggen, maar het kost een hoop meer moeite dan voorheen...