Ik heb vandaag ook al tig keer de trap op en neer gelopen, steeds maar weer huilen, boertje doen, speentje geven, luier verschonen, blijf bezig... nog niet zo erg geweest geloof ik.. Laatste keer dat ik omhoog ging, liet ik haar een boertje doen en kwam toch een gigaboer uit, Jeroen is er niets bij
wat is de url van zijn hyves ? wil dat wel eens zien. Reese heeft trouwens ook zijn eigen site. Om erop te kunnen kijken heb je wel een wachtwoord nodig, dat is opvraagbaar bij mij via pb, mail of msn http://www.velings.beebiesite.nl
Jaah! Laatste pagina EINDELIJK bereikt! Melanie: klinkt goed, zon cursus. Wat extra handvaten kunnen geen kwaad, lijkt me zo! Roelie: You go girl! Oh, okee, al opgelost, val maar neer (voorzichtig!) Ilse: jeetje, hoop dat ze je iets goeds geven bij de HAP! Let wel op met je BV en de pijnstillers! Maria: ik geloof dat jongetjes niet zulke speenvarkentjes zijn of misschien komt dat nog na de prikjes? Hmm, andere jongetjes doen dat hier dus wel, misschien dat ik dan te snel ingrijp? Hij huilt dan ook ZO weinig! Nu ga ik weer verder in mijn HP boek, een avondje lekker voor mezelf (onee, de mail moet nog steeds verder worden bijgewerkt, grrr...)
doe mij maar een wachtwoord... Heb net vreselijk geblunderd bij Ebay. Heb triljoen kralen besteld. Staat er in eens, verzendkosten 112 euro. Ja doei, ik ga geen 112 euro verzendkosten betalen. Ik denk dat de 6,25 steeds elke keer opnieuw zijn meegenomen. Heb die kerel ff gemaild kijken wta ik als antwoord krijg. Dan zou ik 50 euro per armband moeten vragen om het terug te verdienen.
Ik zit hier te kijken hoe rob een doos bonbons wegwerkt.. Eva is dus aan het jammeren,maar ze krijgt toch echt pas tegen 10en de borst. Zou ze onderhand wel moeten weten.