November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Oh Ilse, wat balen! Dit kan je er zeker even niet bij hebben....is vooral lastig met het voeden natuurlijk, terwijl dat juist een fijn moment zou moeten zijn....

Heb je wel goede pijnstilling meegekregen die je gewoon icm de BV mag gebruiken?!

Heel veel sterkte meis!

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Stasia, de TT flessen zijn idd vrij breed, ze passen ook maar zozo in de prenatal warmer. Dus ik ben bang dat het dan ophoudt. Maar je hebt zelf al een doel gevonden voor je eigen warmer, begrijp ik :)

Zo en dan ga ik nu naar bedje toe! Trusten!

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    sterkte lieve ilse

4. Niet meer actief

Ga ook afsluiten meiden! Truste en tot morgen...

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh Ilse, dat klinkt niet best. :cry: Sterkte meid, ik hoop dat het snel beter gaat!

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee Maria, wat zie ik nu? Je hebt jouw banner veranderd en je hebt nu dezelfde als ik. Alleen bij mij geen foto van Eva (ook niet van Nynke, trouwens). :)

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja moet het nog uitproberen maar of je nu de fles er op zijn kop of gewoon recht in zet moet volgens mij geen verschil uitmaken.

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Het is in ieder geval wel een creatieve oplossing! :)

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Weet iemand trouwens hoelang dat duurt een fles opwarmen?

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    geen flauw idee, ik gebruik de magnetron

Beterschap Ilse

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ilse jeetje meis dat is niet niks
    Hopelijk helpt de pijnmedicatie
    Doe rustig aan en laat je lekker verwennen

Ik ga Quinn zn flesje zo geven en dan hopen dat hij direct in slaapt valt

Meiden tot morgen

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, ik heb het geprobeerd de fles op z'n kop opwarmen en het is gelukt. Na ongeveer 15 minuutjes was de fles met water op temperatuur. Gelukkig maar dan heb ik dat ding niet voor niets gekocht. Voor de vakantie is het dus een prima ding. Nou ik ga Deniz zijn fles geven en daarna lekker naar bedje. Tot morgen.

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen meiden,

Hier een slechte nachte gehad met Estrella, ze was om 1.00 uur al wakker en sliep pas weer echt tegen 5 uur. Tja dat schiet niet op als je er vroeg uit moet. Maar ja ze had een paar poepluiers geproduceerd, jemig dat voor zo'n klein lichaampje. Maar ja wat er in gaat moet er ook weer uit. :)
    Zij ligt nu nog prins(es)heerlijk te slapen, de boef :D

Voel me alleen gebroken, ach gaat straks wel weer over.

Eshter heb je mailtje gehad hoor, maar eigenlijk heb ik het ook zo ervaren, grappig dat ik dat nu echt goed besef toen ik het las. Het deed ook geen pijn, omdat je hij goed dronk.

Ilse, he meid, dat gaat niet lekker zo, doe rustig aan vandaag en Willem zorgt wel voor jullie dames in huis. Succes meid en dikke knuf!

Maria, eh 112 euro verzendkosten, als het in 1 pakket gaat is het toch een eenmalige verzendkosten? Zo word het nog duur. ;)

Daphne, ook lekker zeg van je pakket. Maar dat is aardig wat, daar zal je veel plezier van je hebben.

Gwen zie je er niet tegen op om straks weer te werk te gaan, gaat Mika naar de creche, lijkt met toch spannend, vooral omdat hij te vroeg geboren is en toch wat meer kwetsbaar is, lijkt me moeilijk om hem dan bij vreemden te moeten achterlaten.

Weet het verder even niet meer, sorry hoor meiden maar nog niet echt wakker.
    Ga zo Estrella wakker maken en voeden.

14. Ilse, ow jeetje zeg, het is ook elke keer weer wat he? Tis je ook niet gegund om gewoon lekker te kunnen genieten van je kleine meid. Hoop echt dat het dagje rust je goed zal doen! Sterkte iig!

Flessenwarmer, tja voor de vakantie is het wel iets, maar kan ook je flesje au bain marie opwarmen in een pan met water, denk dat wij dat gewoon op die manier doen. Tegen die tijd hoeven we gelukkig niet meer het water af te koken. Dat scheelt weer :) En volgens mij hoef je met 9 maanden ook niet meer perse warme flesjes te geven. Maar dat is net wat je zelf wilt natuurlijk. Ik denk niet dat het me lukt om midden op een berg in de middle of nowhere een flesje op te warmen. Ik zie het al voor me: "Schat, plug jij even de stekker in dat grassprietje!" :) Nou het zal ws warm genoeg zijn en dan is het flesje ook weer zo warm als je hem in de zon zet :)

15. Pfff Melanie, wat een nacht, kan me voorstellen dat dat je opbreekt zeg! Hoop dat je het vandaag allemaal trekt.

Hier gaat het iets minder. Ik voel me d'r een beetje suf over, maar ik zit me als sinds donderdag te verheugen op dat pakketje (dan zou hij al aankomen, maar door omstandigheden pas later op de post gegaan) en nu hij gisteren dan eindelijk zou komen zat ik mezelf al helemaal te verheugen dat hij er eindelijk zou zijn, had de waslijnen al vrij gemaakt om de kleertjes er kwijt te kunnen enzo. Zit speciaal thuis te wachten. 's morgens even snel een boodschapje doen, zodat ik het pakketje niet mis zou lopen. Maar helaas, zoals jullie wel weten is het helemaal misgelopen. En ook Fenna was gisterenavond niet te genieten, haar de fles geven was dan ook een hele opgave, wat een geprut, ik snapte er nix van en volgens mij zij ook niet, maar waarom? Geen idee. Ze zat weer zo te knoeien en spuugde daarna weer een golf eruit. Er zat gewoon van alles tegen, had meteen geen zin meer in de hele week. Heb zin om in een hoekje te gaan zitten en alles af te zeggen. Ik weet het, het valt allemaal wel mee, en dat probeer ik me ook te bedenken, maar het voelt niet zo. Ik moet zo Fenna d'r weer uit halen, midden in d'r slaap want we moeten naar het CB en daarna krijgen we visite en daarna komen misschien twee collega's werkoverleg hier doen, ik had namelijk gezegd dat het al een drukke dag was en dat ik niet nog eens Fenna wil meeslepen naar mijn moeder, midden in d'r slaap en ook weer midden in d'r slaap terug, dan slaapt ze vandaag helemaal niet en is ze vanavond weer strontchagerijnig. Met mij erbij dan waarschijnlijk. Dus ik ben benieuwd of ze komen, want dat moest nog overlegd worden. Vanavond zwemmen met mijn moeder en ik weet nog niet of ik dat ga aanhouden, want misschien ben ik aan het eind van de middag wel op. We zullen wel zien. Voor alsnog heb ik er geen zin in.. nergens in..

Nou misschien ben ik er vanmiddag weer.. weet t nog niet..

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ilse, beterschap! het zit je écht niet mee momenteel. Probeer maar lekker uit te rusten!

Melanie, wat zal jij gebroken zijn! pfff en dan ook nog eens 3 kids.. Hoe was het gisteren verder met Angelus gegaan? Wassie wel enthousiast?
    Mika gaat (nog) niet naar de dagopvang ivm risico RS-Virus, dus hebben we een tijdelijke oplossing. Dinsdags komt mijn mamsje oppassen, donderdag wisselen Pat en ik af. De ene donderdag werk ik thuis, en de andere donderdag neemt Patrick vrij. In principe werk ik vrijdags ook, maar mijn vervangster (die nu dus ook blijft werken) is bereid om de vrijdagochtend erbij te blijven werken en dus is er alleen de vrijdagmiddag over voor mij. Ik mag Mika die middag meenemen naar mijn werk, maar weet nog niet of ik dat helemaal wil. Aangezien ik alleen werk, en als ie een jengelmoment heeft en de telefoon gaat.. da's lastig.. Maar mijn buuf heeft zich eventueel al beschikbaar gesteld.. Dus die houden we in optie. En vanaf 1 april staat hij nu ingeschreven bij de dagopvang, dan is het risico voor 99% geweken. Dus nog even weekje of 10 "doorbijten" ;)

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Daphne, sterkte! dingen kunnen anders voelen dan ze zijn.. heel normaal! je moet er doorheen en dat kan kl*te zijn!
    Hopelijk komt je pakje ook snel!

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ilse fijn dat het weer beter gaat met Angelina. Ik hoop ook dat de borstvoeding weer helemaal goed gaat. En je bent echt een wereld vrouw voor het doorzetten

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemoggel

Sjee ik heb hier een turbo uitslaper zeg, Quinn is gister avond om 12 uur als een blok inslaap gevallen na zijn laatste flesje en vanmorgen om 9 uur werd hij eens wakker, ik dus ook.
    Dit bevestigd maar weer dat je met een kleintje niet kan planenn want ik wilde rond kwart over 10 de deur uit om naar opa te gaan, dat gaan we niet redden, word ietjessssss later hihi Moeten bijde nog aankleden, moet ook nog douche tas inpakken en dan nog met de bus. half 12, 12 uur koomt eerst dat ik er ben

Melanie: pff wat een nacht zeg, erg zwaar inderdaad. Hopelijk kan je het een beetje rustig aan doen vandaag.

Dafje: kan me voorstellen dat je het ff zat bent als alles zo tegen zit. Is ook niet leuk. Hopelijk komt je pakje heel snel aan en dan kan je lekker de kleertjes wassen.

Nou ga als een idioot eens wat doen, denk niet meer dat ik hier ben dus iedereen een hele fijne dag gewenst.

Liefs

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    daphne dikke knuff meis. alles bij elkaar word soms even te veel. misschien toch wel gaan zwemmen even wat voor jezelf, zal je zeker goed doen.

Gwen gelukkig is het goed geregeld, wel een hoop gedoe maar alles voor het ventje. knap hoor.
    hoe gaat het nu met je medicatie? voel je jezelf ook al wat beter.

angelus had er erg zin in en ik hoorde dat het harstikke goed was gegaan.
    ik was vandaag alleen zijn tas vergeten kon ik weer terug, maar kon wel even spueken, hij was heerlijk met nog een aantal kindjes bij de zandtafel aan het spelen, hij had mam niet eens in de gaten, terwijl het in dezelfde gang was. goed teken.

Deel Deze Pagina