Hier ligt er trouwens eentje heerlijk te slapen met zijn nieuwe tutdoek. Die heeft hij dinsdg gehad van de kraamvisite.
Ze kunnen de vreemdste dingen leuk vinden, martijn vind hier de bank heel leuk. daar verschoon ik hem wel eens op, ik denk dat hij zo aantrekt omdat de bank rood is. Rood schijnen ze goed te kunnen zien
Oh, dat verklaart een hoop! Wij hebben een rode muur en rode gordijnen in de slaapkamer en daar kijkt Ryan ook altijd naar, heel interessant.
ja denk idd dat hij heel boeiend is voor kinderen, veel vormen en contrasten enzo Vind het idd een grappig schilderij
Lengte vader: 182 cm. Lengte moeder: 185 cm. te verwachten lengte dochter: 181.5 cm. te verwachten lengte zoon: 194.5 cm Goh, dat zou dus inhouden dat ik nog altijd de langste in huis zou blijven, apart hoor, gaat vast niet uitkomen. Hmm eens kijken of het uitgekomen is als ik de lengte van mn ouders ingeef, momentje.. Lengte vader: 200 cm. Lengte moeder: 178 cm. te verwachten lengte dochter: 187 cm Goh, dat klopt toch wel aardig, ik ben 185 ipv 187...apart zeg!
Hey das idd een hele mooie vis. Dat verklaart het allemaal. Die vis is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier dan mama.