nou moe zit echt tegen de mezelf t elullen,kan ook wel eens leuk zijn, ben benieuwd wat ik tegen mijzelf ga zeggen
Ben ik ook weer. Fayenne lag de hele tijd te huilen. niks was goed uiteindelijk maar de fles een half uur eerder gegeven.. Hier ook geen mutsje meer als Fayenne die op heeft dan is ze helemaal nat van het zweten. Ze heeft wel de capuchon op van haar jasje. Idd Debby eindelijk mijn auto weer terug kan ik er ook weer vantussen nu de hele dag maar thuis zitten kan nergens na toe.
via felicitas, als je je adres pbtje mag je de mijne hebben. (wij gaan 2 a 3x per jaar naar t buitenland, dus geen centerparks vrije dag over...) je moet hem wel binnen 3 weken gebruiken zei ze
Zo jullie hebben ook aardig doorgekletst zeg. Ik ben echt een muts zeg. De postbode belde net aan, dat mn sleutels nog in de buitenkant van de deur zaten. Kan gebeuren...maar ik had ze net vanmorgen uit de achterdeur gevist, waar ze sinds maandag dus ook aan de buitenkant hadden gezeten..argh, stom zeg! Is me nog nooit gebeurd sinds ik hier woon, en nu gewoon 2 keer achter mekaar. Gelukkig zaten ze er nog in Ik wil ook een centerparcs bon..hoe komen jullie daar nou weer aan en nog beter, hoe kom ík er aan. Jee, ik was net was aan t vouwen en Angelina lag er gezellig tussen, moest oppassen dat ik haar niet oppakte om te vouwen. En lachen dat ze deed. Maar elke keer als ik de camera pakte, hield ze weer op. Gemeen hoor Jen, hoe is t gegaan vanmorgen? Dees, coole avatar, maar nou herken ik je niet zo snel meer hihi. Ik hoop dat je wasmachine nu eens écht gemaakt wordt hoor, dit is hopeloos zo.
Ik heb de kaarten hier maandag weggehaald, de slinger hangt nog, die gaat er van t weekend ook af. Ik vind t wel kaal hoor, zo zonder kaarten enzo..toch maar eens iets decoratiefs aan de muur gaan hangen
een collega van mijn moeder is de zus van onze geboortekaartjes ontwerper. zij heeft geregeld dat we een grote collage in de trend van ons geboortekaartje hebben gekregen gratis! die ga ik inlijsten en ophangen
Nou de eerste was draait weer, heb bet wel een potje staan vloeken, bij sommige kleding stukken (precies die van Quinn) zit het weer erin, enig idee of je dat er nog uit kan wassen? Zit nu wel in de machine op de hoop op!
bij q music kun je tickets winnen voor alicia keys, ik zei vanmorgen tegen jons zou ik best willen maar win toch niet. ben ik de mail aan het opruimen, kijk ik in de map 'marktplaats' zie ik een mail van q music. jons pobeert de kaartjes voor me e winnen als verassing en heeft het mailtje daarom verstopt! de schat! alleen had ik ook meegedaan op hetzelfde emailadres, hoop niet dat we gediskwalificeerd worden nu
de snaar(?) lag eraf en er zat allemaal stof in de wasmachine Hij zegt als hij hierna nog stuk gaat dan weet ik het niet meer, enmoet er echt een andere oplossing komen
Nou ik ga eens wat doen in huis, eindelijk en dan schoonmoeders even bellen en dan mn kleine ventje ophalen joepie!
Zo Dees, zou de wasmachine dan nu eindelijk echt gemaakt zijn? Balen van het weer in de kleertjes De kraamdingen heb ik allemaal al weggehaald toen de kerstspullen erin kwamen. Was het nog niet helemaal zat, maar vond het zo vol worden in onze toch al kleine woonkamer met 2 soorten versiering. Alle kaarten ga ik in een album plakken voor Vincent. Ben voor hem trouwens bezig in een boek "mam, pap, vertel 's" dat gaat van de zwangerschapt tot zn puberteit. Ieder jaar een stukje en foto's. Erg leuke vragen staan erin.
Ik meld alleen even dat ik heel blij ben! Haha.. een keer raden... Het pakket is er! Jeetje wat een enorme doos, en wat een leuke kleertjes. Ik ga ze morgen lekker wassen en sorteren en in de kast leggen. Heerlijk! Ik zit te genieten hihi Dank jullie ook voor jullie medezorgen