November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nope, dat principe heeft ze nog niet door ;) Ik geef haar meestal rond hafl 12/12 uur de laatste voeding, in de hoop dat ze dan een tijdje biljft liggen, maar het haalt weinig uit, om 3 uur komt ze weer. En vaak wil ze dan dus om 6 uur ook weer. Daarna slaapt ze meestal wel tot een uur of 10, maar de laatste paar dagen heeft ze daar ook geen zin meer in en blijft ze smakken en zoeken en blijf ik dus maar aanleggen..lijkt wel of ze onverzadigbaar is of dat ze haar regeldagje over meerdere dagen verspreid ofzo ;) Vermoeiend hoor! Op zich vind ik die nachtvoeding geen probleem, ik ga gewoon op mn gemakje in de stoel zitten, maar moet wel moeite doen om wakker te blijven. Maar daarna, dan krijg ik t moeilijk, want dan moet ik weer in slaap zien te komen terwijl zij ligt te pruttelen en dat lukt meestal niet..de ochtenden ben ik dan ook echt een zombie. Pas tegen een uur of 11 ofzo valt ze echt in slaap en haalt ze een paar uurtjes door en kan ik op mn gemakje even bijkomen. *gaaaap*

Ach, ze is pas 2 weekjes oud, dus ik maak me d'r geen zorgen om..alles is nog zo nieuw en raar en groot voor d'r, ook zij moet wennen, niet alleen wij als ouders. Daar probeer ik me maar aan vast te houden als ik er af en toe even doorheen zit.

2. Niet meer actief

Herkenbaar Maria. Alleen bij mij zijn het dus de ochtenden, elk uur kan ik mn bh weer openklappen...zucht. 's Middags als Willem thuis is, gedraagt ze zich voorbeeldig, dus ik geloof dat hij nog niet echt snapt waarom ik soms zo moe en sjagie ben. Maarja, hij zit weer in zn normale ritme op zn werk en ik loop alleen maar te sussen en te voeden en te wiegen. Best pittig! Maar ik wil het wel volhouden hoor, zolang het nog lukt. Jij toch ook?!

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hee dames, daar ben ik ook weer even.

Pffff merk dat ik zelf even een regeldagje heb :(

Word een beetje gek van alles. Heb gewoon zo weinig rust in mn kont.... maar als je dan vraagt wat ik de hele dag doe: geen idee :confused:

Alles draait beetje om die kleine dame vooral. Ze is overdag zo veel wakker...
    het enige voordeel is dat ze dan 's nachts wel lekker slaapt. Met één voeding rond 3 uur is dat prima te doen.

Ze ligt nu alweer te piepen en te miemelen, zucht...

Ik heb alles bijgelezen, maar ben even in een aso-stand, dat ik niks onthoud en niet overal op kan reageren :(
    Vind ik zelf helemaal niet leuk hoor, dames, maar het is dat we geen s***y mogen zeggen op dit forum...

Ik schrijf zo weer verder, want door de babyfoon hoor ik alweer wat ontevredenheid, haha.

4. Niet meer actief

Beetje stomme vraag misschien, maar wat doen jullie met de kleine als ze wakker is? Ik bedoel, ik neem aan dat ze niet de hele dag alleen maar in bed voor zich uit liggen te staren? Houden jullie hem/haar dan gewoon bij je? In de box? In een stoeltje? Iets anders?

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wat je trouwens ook nog kan doen als je baby niet wil boeren, als hij net gegeten heeft, even op zijn linker zij eenminuutje ofzo en dan weer in de houding nemen om te boeren, dit helpt vaak bij Quinn, is ook een moeilijker boerder hihi raar woord

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, ik ga zeker even kijken op de site van de nuvaring, dank je wel!

Ik heb ook op de baby van de maand gestemd, (was dat jouw wondertje Joldeg? Ben even de naam kwijt van wie babytje was, sorry :oops:).

Murmel; hier ook een bezige dame hoor, ben blij dat ze gisteren gepoept heeft, de dag daarna is ze een stuk rustiger...

van de meiden van wie ukkie FV krijgt; hoeveel poepluiers hebben jullie per dag? Sharon poept nu om de dag ongeveer.. gisteren kwam er cht een stroom uit, wauw, moest Frank echt een dauw geven anders zat ie eronder :( ... hahahaha, sorry hoor...

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, goeie vraag van jou, vroeg ik me ook af. Als Sharon heel wakker is leg ik haar in de box waar ze dan om zich heen ligt te kijken en een beetje te pruttelen, maar dan vind ik het weer zo zielig dat ze daar zo alleen ligt dat ik haar dan weer oppak tot ze in slaap valt..

8. Niet meer actief

Ik geloof dat er 4 mama's van dit topic hun baby hebben opgegeven....Jen, MissyM, Morrighan en ik..dus geen idee op wie je gestemd hebt.

Joldeg - Angelina
    Morrighan - Cailan
    Jen25 - Esmay
    MissyM - Vangeli

9. Niet meer actief

Dank voor de tip, ga ik eens proberen want Angelina boert dus ook niet (of ik herken het niet als boertje..). Nu moet ik ook zeggen, dat ik het heel moeilijk vind om haar tegen mn schouder te leggen voor dr boertje, ze is zo klein en beweeglijk, vind het eng..stom he :oops:

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik wissel het af, probeer hem om en om in bed t eleggen en danin de woonkamer. heb de Doomooseat en dan zitten we samen op de bank op mn laptop, hihi heb hele verhalen tegen hem.

Of als ik bezig ben lekker in de box of wipstoel.

Probeer het dus wel af te wisselen dat hij ook wat anders ziet, en als hij echt zijn wakker uurtje heeft neem ik hem op schoot en gaan we gek doen zoals Piet dat noemt

Ohw Quinn is verwend de laatste dagen, natuurlijk veel bij mij gelegen, en nu "eist" hij dat ook. terwijl er niks aan de hand is. Moeilijk om dat weer af te leren. hihi

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hebben we ook geen oordopjes mee gekregen bij de bevalling? hihih
    Quinn zijn longen zijn goed ontwikkeld dat is een ding wat zeker is :)

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    hier even eten geven!

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja ik blijf ook volhouden. Dan maar helemaal chagrijnig.

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ze ligt hier gewoon in de wipstoel naar de verwarming te staren Ilse.

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Zo, ben ik weer :), oh Joldeg, dan heb ik op Angelina gestemd, wel zo netjes als ik ook op de rest stem he.. :)

16. Niet meer actief

Zijn er nog mama's met websites die een linkje op m'n nieuwe site willen? Staat nog zo leeg zo ;)

Maria, naar de verwarming staren? Hmm zou ze dat nou een leuk uitzicht vinden? En blijft ze dan gewoon rustig liggen? Ik heb t wipstoeltje nog niet uitgeprobeerd, ik neem aan dat ie op de platste stand moet?

Fem, dankje voor je stem. Ik vrees alleen dat je maar 1 keer mag stemmen...

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja ze ligt gewoon plat Ilse. De verwarming is schijnbaar erg interessant want die is wit. En ze zien alleen wit en zwart.

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb me ook opgegeven voor baby van de maand maar een paar dagen gelee pas. Ik sta er ook nog niet tussen dus ik denk de volgende maand pas meedoe.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ilse wil je je site nog een keertje geven
    kan hem zo snel niet vinden, ga ik hem eens goed bekijken hihi
    Quinn slaapt immers nu
    We zijn even naa rbuiten geweest, hema foto voor opa opgehaald en nog een klein sint cadeau voor Piet van Quin

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Heb Quinn ook maar opgegeven voor de baby van de maand hihi

Deel Deze Pagina