Nee, integendeel. Mijn vrouwelijke collega wou de hele tijd knuffelen haha.. hij is ook zó lief zei ze.. haha.. En mijn baas vond het ook erg leuk, ik zei al.. je bent vanaf nu "ome Harry" en als ie zijn huilmomentjes had zei ie niets.. hij zei.. ik kan me er prima van afsluiten.. baby's horen te huilen, dus laat 'm maar Voel me alleen opgelaten als de tel. gaat en hij huilt..
Ik ga de 21e van deze maand een midweek met mijn ouders en zus, zwager en 2 kids naar de Vossemeren in Belgie.
Oh leuk! De Vossemeren schijnt erg leuk te zijn! Heb een goede herinnering aan CP. Wij waren er vorig jaar maart en toen kreeg ik last van mijn borsten (en viel in slaap in het bubbelbad). En ik nog denken dat het door de wildwaterbaan kwam (de pijn in mijn borsten)...niet dus....
Dat klopt maar ik vind Centerparcs leuker. Alhoewel Landal ook wel gaat. Mijn ouders zijn vorig jaar met mijn zus naar een park van de Roompot geweest. Nou dat doen ze nooit meer. Er was heel weinig te doen voor de kinderen en het zwembad stelde ook niets voor.
Meiden ik ga Quinn halen Lig helemaal gevouwen hier hij heeft mn schoonmoeder onderpiest en gescheten whahah
Hey meiden! Hoor dat jullie met smart op me zitten te wachten... Moet nog bijlezen, doe ik zometeen... Sollicitatie ging geweldig goed! Moest een vaardighedentest afleggen, rekenen, nederlandse taal en analytisch inzicht. Had een mega goede score! Zagen ze maar 1 op de 10 keer voorbij komen, dus heb wat dat betreft een goeie beurt gemaakt! Het gesprek ging ook erg goed! Mijn eigenschappen sluiten goed aan bij wat ze zoeken dus de recruiter gaat me aanbevelen bij de accountmanager van de betreffende afdeling en deze zal binnen 2 tot 3 werkdagen beslissen of ik op een tweede (meteen afrondend) gesprek mag komen! Ik ben dus helemaal blij! Ga nu even bijlezen...
Oe Debby dus als ik het goed begrijp ben jij zwanger geworden in Centerparcs? Grappig. Ik weet het ook precies, op vakantie in Turkije in een heel klein hotelkamertje in Istanbul. En dan te vertellen dat mijn ventje ook nog Turks is. Hoezo toeval?
Nee...dat niet. Ik was al zwanger, maar wist het zelf niet. Ik was namelijk gestopt met de pil in de veronderstelling dat het wel een jaar zou duren voor ik zwanger was, maar dat was dus niet het geval. Dus die week in CP had ik ook niets door....pas toen we thuis kwamen heb ik een week later een test gedaan (en toen was ik er nog van overtuigd dat ik een griepje had )...).
Ow Jen dat is zeker goed nieuws \/ . Nu maar hopen dat je over 2 a 3 dagen nog beter nieuws te horen krijgt. En nu met zijn allen gaan duimen [-o< voor Rachel
Ik ben al in alle parken van Centerparcs geweest (Ned. en Belgie) behalve De Vossemeren dus ben zeer benieuwd.
Ja, wij vonden het erg leuk. We hadden zo'n appartement in het centrum (overdekt), dus konden in de gewone kleren (zonder jas) naar het zwembad, ideaal!