Jeetje meiden wat is het hier rustig... Nou ja, kunnen we in ieder geval gehoor geven aan Blondie's verzoek
Goede avond dames, Gwen: zie net pas je aanbod. maar heb het gevonden. Blondie: ik stuur wel ff een mailtje met foto. Bedankt voor het DUIMEN. Over het sprongetje hoe kun je dat zien/lezen? En zijn de baby's dan erg huilerig want Fayenne is nu al 2 dagen niet stil te krijgen. Sollicitatie is wel goed gegaan heb dik een uur een gesprek gehad en heb er zelf ook wel een goed gevoel bij. ik hoor zaterdagmiddag of ik het wordt of niet. Ga nu ff lekker eten. mag wel na 13u vanmiddag. fijne avond allemaal
Hallo meiden daar ben ik weer lekker Quinn weer opgehaald en ben net pas terug want: Ben verschrikkelijk boos! heb niet 1 wasje kunnen draaien, hopla foutcode aaarrrgggggggggg Nou wist niet dat ik zo kon vloeken zeg! Dus piet is er achteraan gegaan, morgen voor 12 uur word ik gebeld door de media markt die gaan er nu druk achter zetten want zo kan het niet langer Heb maar was naar schoonmoeder meegenomen, morgen komt ze de rest op halen. Heb ook dan echt even niet de puf om op iedereen te reageren sorry!
Hey Dees klote joh. Moet nu zeker een andere oplossing komen want is niet normaal meer zo. die wasmachine vind jou denk ik niet aardig Grapje he
Jeetje Dees Dat pokkeding moet gewoon de deur uit! Ze moeten gewoon een nieuwe brengen die het wel doet. Kan me voorstellen dat je pissed bent nu. Rachel lekker dat je een goed gesprek hebt gehad. Nu maar wachten tot zaterdag. We hadden het vandaag toch over die felicitasmutsen? Nou heel toevallig belde ze net. Ze komt dinsdagmiddag tussen 1 en half 2. Nou, ik krijg het nog druk. Eerst om 9 uur mijn nagels laten doen, dan s'middags die mus en s'avonds krijgen we nog iemand over de vloer over pensioenen. Die gaat kijken hoe we ervoor staan zeg maar. Pfff gelukkig is Ibo die dag vrij. Verder is het hier rustig vanavond zeg. Zo ga weer lekker in het nieuwe wehkampboek neuzen, vind ik altijd zo leuk.
Ik heb lekker burger king op, nou ja een wopper dan niet de burger king zelf, valt zo zwaar op de maag
Ja geen idee wist ik het maar, maar dt ik er koppijn van krijg is een ding wat zeker is Heb als troots maar tulpen gekocht, met de tekst in me hoofd GEK OP BLOEMENNNN whahha
zo hehe alle pag's weer doorgeworsteld. Pff wat er is blijven hangen? Tazz welkom, kan me niet herrineren dat ik je eerder heb 'gezien' maakt niet uit. Mijn zoontjes hebben ook als 2e naam hun roepnaam vond het anders ook niet lekker klinken. Voor de rest sorry, ben helemaal kapot, heb een zeer drukke dag achter de rug. Ga zo naar bed want Estrella slaapt eindelijk Meiden nog veel plezier en tot morgen.
aaaargh Dees, daar zou je inderdaad grijze haren van krijgen van zo'n wasmachine. Mooi dat je gesprek zo goed liep Rachel, nu hopen op een positief eindresultaat. (straks hebben we bijna allemaal een nieuwe baan haha)
hebben we als een gesprobeer, nu ben ik in staat om dat ding te schoppen, maar daar heb ik meer last van dan de wasmachine
dees lekker zeg zo'n wasmachine, handig ook met een kleintje. Lief van je schoonmoeder dat ze voor je wilt wassen. Jen, goed gedaan hoor, trots op jezelf zijn! Zal voor je duimen. Rachel hoe ging het vandaag bij jou? Melina, komt wel goed met jullie ventje. als hij jullie af en toe wel volgt, probeer het anders extra te stimuleren met fel gekleurd speelgoed. Estrella vind haar roze olifant aan de muziekmobiel het leukst. Maar ja nog 2 wkn wachten voor je het zeker weet.