November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nou heb net 4 sollicitaties gedaan, mij benieuwen!

Ik wil niet persee weg waar ik nu werk, maar een baan in lelystad zelf voor 32 uur zie ik wel zitten of voor 40 uur maakt me niet zo gek veel uit.

2. Melina, ik heb voor 80 kleertjes 75 euro betaald.

Linda, he, das balen dat hij mislukt is.

Shit, de rookmelder geeft aan dattie leeg is en Fenna wordt ervan wakker. Ze ligt net te slapen.. ff dat ding uit elkaar slopen

3. Dichterbij is wel lekkerder he melina? of niet?

4. Krijg dat klere ding niet open. Volgens mij zit hij ook op het lichtnet dus kan hij niet leeg zijn. Maar nu is Fenna wakker en dat komt door dat k*tding.. Bah! Ze lag net zo lekker te slapen..

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jipieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Dees krijgt een nieuwe wasmachine!

Linda heerlijk toch zo'n pyjamadag. Had ik van de week ook een keer. Nou, lekker van genieten. Balen zeg dat die ovenschotel mislukt was. Leek me wel lekker eigenlijk.

Melina spannend met de 4 sollicitaties. Ben benieuwd wat daar uitkomt. Ik duim voor je.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja dan kan ik met de fiets, en ik wil natuurlijk gewoon meer salaris hahaha

7. Nog meer? ;)

8. Niet meer actief

He meiden!

Nou ben op gesprek geweest, maar is niet echt mijn bedrijf zeg maar...
    Viel een beetje tegen, heel klein en zou dan eventueel een contract van maar 15 uur zijn...Wil 24 uur per week werken...

Tevens is het vanaf het station in die plaats nog 40 minuten lopen en de enige oplossing waarmee ze aankwam was, dan moet je je fiets maar op het station zetten...

Ja dag, ga een beetje mijn fiets van nog geen jaar oud op het station zetten, dan is ie zo weg...

Nee dit gaat 'm niet worden! Dus ik ga heel hard hopen op de functie bij NN...

9. Niet meer actief

Is niet meer nodig, omdat de felicatasdame gisteren onverwachts aan de deur stond, dus heb de bon nu ook, met de 2 extra bonnen. Maar bedankt voor t aanbod.

10. Niet meer actief

Wisselend. In het begin uiteraard gewoon wanneer we zin hadden, pas na een jaar ofzo zijn we wat meer 'met de agenda' gaan sexen zeg maar.

Maar in de tussentijd zijn we nog verhuisd, heb ik een ongeluk gehad, hebben we allebei een periode gehad dat we in een dip zaten etc. Dus in die periodes stond ons hoofd even naar iets anders dan 'kindjes maken' natuurlijk.

Vanaf 2007 ben ik alles gaan bijhouden, temperatuur, slijm, borsten etc, alle kenmerken noteren. Heb dat dus niet lang gedaan want begin maart ben ik zwanger geraakt :)

11. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Even een vraagje, krijgen jullie het tijdschrift nog van ouders van nu of zoiets?

Ik heb die bon opgestuurd maar hoor er niks meer van.

Moest je trouwens ook bij alle dozen melden wanneer je kindje geboren is?

@Melina ik stuur je even een PB.

Groetjes

12. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Nog een vraag voor hoeveel personen is de bon van CP? en als iemand hem over heeft mag ik hem dan misschien hebben?

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    pb je adres maar

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemiddag,

Zo...drukke ochtend achter de rug :). Gedouched, Ryan gebaddered, eten gegeven, schoonmoeder op de koffie en nu even een broodje eten, Ryan ligt lekker te slapen.

Rachel: wat goed zeg dat je gesprek goed ging. Nu zaterdag afwachten, spannend! En over het sprongetje, er bestaat een boek "Oei ik groei" en daar staan de sprongetjes in. Bij welke leeftijd en wat het sprongetje inhoudt zeg maar, wat ze leren. En ik krijg het tijdschrift nog gewoon, heb geloof ik wel op de website ingevuld dat Ryan geboren was.

Dees: en al iets gehoord van de Media Markt over die k**wasmachine, wat irritant zeg!! Het enige voordeel is dat je schoonmoeder even je was doet ;). Gelijk dat je even tulpen gekocht hebt als troost...ik zou denk ik iets duurders uitgekozen hebben als troost, whahahaha. Oh Quinn vandaag zijn 1e prikjes, succes!! Oh lees net dat ze al gebeld hebben...ben benieuwd hoe dit vervolgd gaat worden. Ik zou gewoon mijn geld terug willen en een ander merk kopen! Oh lees nu dat jullie eindelijk een nieuwe krijgen! Dat werd tijd....

Stasia: nog iets leuks gevonden/besteld uit het Wehkamp boek?

Maria: leuk dat stuk tekst over wat ze wel kunnen zien en wat niet. Super :thumup:.

Melanie: balen zeg dat je weer een zware nacht heb gehad...val je niet in slaap morgen in de auto ;)? Enne...mischien toch Estrella die telefoon even afpakken ;)?! Nee even zonder gein, echt heel vervelend meis. Misschien toch maar inbakeren?

Ilse: grappig dat jij je door de zwangerschap veel beter bent gaan voelen! Wel heerlijk hoor!!

Jen: ik zal wel weer te laat zijn, maar succes! [-o<. Oh, lees net dat dit niets voor je was, nou ja, dan maar hopen op NN inderdaad. Zal voor je duimen!

Daphne: lijkt mij logisch dat Jeroen inderdaad voor het eten zorgt als jij op maandag werkt en hij vrij is. Arnoud kookt daarom altijd in het weekend :). Heerlijk vind ik dat, en ik moet zeggen dat Arnoud best goed kan koken, dus dat is wel fijn! Oh jeetje zeg, ik hoop niet dat Daphne die heupdinges heeft! Bij Ryan hebben ze met 5 weken al naar zijn heupjes gekeken bij het CB (de 1e afspraak). Bij Fenna niet? Of was het toen nog niet zo erg? Nou succes meid! Ik hoop toch niet dat jullie dit er ook nog bij krijgen...al wel genoeg ellende gehad dacht ik!

Oh ja..helemaal vergeten, Tazz welkom! Leuk dat je ook mee komt kletsen!

Gwen: krijg gewoon kippenvel van je verhaal over jullie buren. Weet je al iets? Mijn schoonmoeder heeft ook een keer zoiets meegemaakt met haar toenmalige buren en toen bleek het kindje te zijn overleden (waarschijnlijk wiegedood). Gelukkig was dat lang geleden...

Verkopers aan de deur..geen last van! Waarschijnlijk wonen wij gewoon echt in een gehucht :confused:.

Melina: gister de hele avond gewerkt, kan me voorstellen dat je vanochtend even langer bent blijven liggen. Ik denk dat Vangelis gewoon nog even tijd nodig heeft...gewoon veel aandacht aan geven, dan komt het vast wel goed! Waar werk je nu dan? Niet in Lelystad begrijp ik ;)

Blondie: wat irritant zeg dat je hele ritme is omgedraaid...als het ritme van Reese nu nog niet goed was...tja...Ik zou gewoon 's avonds op een vaste tijd op bed gaan en 's ochtends op een vaste tijd eruit gaan. Als je 's avonds niet kunt slapen, rust je evengoed wel uit.

Linda: heerlijk toch even een dagje voor jezelf! En ik wilde die preiovenschotel van Sonja ook een keer maken. Weet je wat er verkeerd is gegaan? En een keer erwtensoep in plaats dan kan geen kwaad hoor!

Zo, weer bijgelezen en er is hier iemand wakker, dus even aandacht geven...

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou Jen ik hoop met je mee voor NN. Wanneer kijg je het te horen? Misschien dat je dat al verteld heb hoor maar het is dan niet helemaal blijven hangen :oops:

By the way, ik heb net met mijn bonnummer op internet gekeken voor wanneer het pctje zou komen en jullie geloven je ogen niet het stond er zowaar op! :whistle: Ze komen tussen 10.00 en 13.00. Dus als iedereen even met mij mee duimt [-o< komt het goed toch?

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dus zaterdag (toch?) komt die...eindelijk! Zal heeeel hard voor je duimen!

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @debby almere

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh oke...en verdien je zo weinig nu dan?

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    1750 excl. reiskosten voor 40 uur per week

20. Ik hoop ook niet dat IK heupdysplasie heb :) Maar Fenna natuurlijk ook niet ;) Ja, ze hebben bij de eerste afspraak ook gegeken en de ka heeft ook gekeken, maar de eerste keer gaf de cb arts ook aan dat ze het nog niet zeker wist, want Fenna was toen heel driftig aan het huilen en tegenstribbelen. En nu was ze ontspannen dus kon ze het beter zien. Maandag ga ik de verwijsbrief ophalen en dan ga ik een afsrpaak maken met het ziekenhuis. Ik hoop ook inderdaad dat dit ook nog es erbij komt. Moet je wel een hoop dingen aan gaan passen met zo'n spreidbroek. Autozitje met kussen erin, kinderwagenbak kan de deur uit, want ze past dan alleen in de buggy, etc. Hoop dat ons dit bespaard blijft.

Deel Deze Pagina